De preflop 3bet kan wat groter, $0.55 zou ik zelf doen. Je zit immers uit positie dus een size van 3x de vorige raise of ietsje groter is wel gewenst.
Op de flop lijkt me dit gewoon een cbet. Als je dan bang bent dat villain je te vaak beat heeft als hij op de flop niet fold, dan zou je eventueel de turn nog kunnen checken voor potcontrol. Maar als je de flop checked dan weet je al helemaal niet waar je aan toe bent en bovendien zal villain dan vaker betten met een betere aas en checken met betere flush draws, dus dat is waarschijnlijk nadeliger voor jou.
Het probleem in deze hand is dat je niet weet wanneer je nou de beste hand hebt, met flush en/of zonder flush. Dat geeft wel een dilemma op de turn. Aangezien villain de flop heeft gecalled zijn de meeste handen zwakker dan top pair zonder goede flush draw al gefold, dus dan blijven er veel azen en hoge flush draws over in zijn range. Een check op de turn vind ik wel een goede keuze omdat je hand eigenlijk niet zo geweldig is. En omdat je nog altijd leuke showdownvalue hebt als de flush draw aankomt, niet veel minder dan zonder aangekomen flush draw, heeft het beschermen van je hand een veel lagere prioriteit dan normaal.
Vervolgens zou ik de river wel betten denk ik, $1.50 of zo, om niet te duur uit te zijn. Als je weer zou checken dan wordt de kans wel groter dan villain gaat betten. Als villain een betere flush heeft dan is c/c voor jou waarschijnlijk duurder dan een b/f. Direct c/f spelen is nog goedkoper, maar dan ga je wel soms de beste hand folden. Jouw speellijn is dan wel zo passief dat villain de river ook zou kunnen bluffen. Dus een b/f heeft mijn voorkeur.