Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

nl5 KK sb vs bb

7 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
226 Weergaven
CastAside
PokerStrategist

Hoi
Volgens mij bet ik daar gewoon te klein op de flop na mijn pre raise
dit is te duidelijke uitnodiging please raise of call gewoon 2/3 pot toch?

Full Tilt, $0.02/$0.05 No Limit Hold'em Cash, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

UTG: $5 (100 bb)
MP: $14.09 (281.8 bb)
CO: $6.60 (132 bb)
BTN: $9.39 (187.8 bb)
SB: $3.52 (70.4 bb)
Hero (BB): $4.59 (91.8 bb)

Preflop: Hero is BB with K K
UTG calls $0.05, 3 folds, SB completes, Hero raises to $0.25, UTG calls $0.20, SB folds

Flop: ($0.55) 8 8 K (2 players)
Hero bets $0.27, UTG folds

Results:

Spoiler

$0.55 pot ($0.03 rake)
Final Board: 8 8 K
UTG mucked and lost (-$0.25 net)
Hero mucked K K and won $0.52 ($0.27 net)

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
PotSplitt
Legacy Member

Beetje afhankelijk van UTG zijn stats. Je zit hier uit positie met niets te vrezen, dus als UTG een hoge postflop AF heeft zou je naar hem toe kunnen checken, maar over het algemeen hou ik hier zelf 2/3 pot cbet aan.

Beantwoorden
Citeren
CastAside Topicstarter
CastAside
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door PotSplitt
Beetje afhankelijk van UTG zijn stats. Je zit hier uit positie met niets te vrezen, dus als UTG een hoge postflop AF heeft zou je naar hem toe kunnen checken, maar over het algemeen hou ik hier zelf 2/3 pot cbet aan.

hey Potsplit

Tja 31/9 misschien had ik hem beter naar de pot kunnen laten stabben dus een check. Zit daar natuurlijk op rozen en jaag alle lage pockets en misschien wel Ax weg

Wat denk jij met die stats?

greetz

Beantwoorden
Citeren
PotSplitt
Legacy Member

Oogt vrij fishy, dus ik verwacht niet dat hij hier zal betten als je naar hem toe checkt. Als hij een pair of een FD op kan pakken op de turn zal hij wel geld investeren, maar met air ga je er ook niet veel value uit halen. Je kunt dus of een free card geven en daarna stevig doorbetten (3/4 pot - potsize oid) of je kunt gewoon een cbet maken. Ik weet niet wat hier het beste is tegen zo'n speler, maar de beoordelaars zullen je hier vast verder mee kunnen helpen :)

Beantwoorden
Citeren
CastAside Topicstarter
CastAside
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door PotSplitt
Oogt vrij fishy, dus ik verwacht niet dat hij hier zal betten als je naar hem toe checkt. Als hij een pair of een FD op kan pakken op de turn zal hij wel geld investeren, maar met air ga je er ook niet veel value uit halen. Je kunt dus of een free card geven en daarna stevig doorbetten (3/4 pot - potsize oid) of je kunt gewoon een cbet maken. Ik weet niet wat hier het beste is tegen zo'n speler, maar de beoordelaars zullen je hier vast verder mee kunnen helpen :)

ja de ene vis is de andere niet, zit dan toch liever tegen een bethappy vis als je je een cbet laat schieten. Ze blijven je verbazen :)

afwachten wat de pro's ervan denken

Bey

Beantwoorden
Citeren
dopiejopie88
PokerStrategist

ik zie hier eigenlijk weinig sense om 2/3 pot te betten op de flop. zijn check-call lijnt oogt vrij weak en een premium gaat hij hier sowieso nooit hebben, want die zou hij preflop zelf wel openen (met een PFR van 9). hij zal dus voornamelijk weak Ax handjes, SCs en wellicht wat lage PPs in zijn range hebben.

als je hier kiest om te betten maak ik het ook bewust zo rond de 1/2 pot in de hoop dat villian mij niet gelooft en alsnog gaat lopen spazzen, maar een check in de hoop dat villian hier zelf bet is natuurlijk ook fine, zeker als hij een beetje aggro is.

als hij behind checkt dan zou ik de turn wel gewoon zelf betten om een beetje een potje op te bouwen. fold hij dan alsnog, dan had je er met een bet op de flop sowieso ook zelden wat uitgehaald en heeft hij zijn hand toch improved en callt hij, dan bet ik de river gewoon nogmaals..

Beantwoorden
Citeren
CastAside Topicstarter
CastAside
PokerStrategist

Ja heb hier geen haast en wil toch een verhaaltje vertellen wat niet klopt ten opzichte van de flop. En je moet ook wel weer mazzel hebben dat je tegenover een redelijke hand zit en c/b/b kan spelen!

Dank jullie wel!

Beantwoorden
Citeren