Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

99 resteal in bb

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
151 Weergaven
CharlotteD
PokerStrategist

Heeft het zin nog te betten op de river? Zou een kleine blockbet daar beter zijn? Als villain bet op de river heb ik geen plan.

Vilain speel 34/24.

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (3 handed)

Known players:
[tg]BU$9.89:///////;SB$4.70:///////;BB (Hero)$20.21:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BB with 9:s, 9:c.
BU raises to $0.30, SB folds, Hero raises to $0.90, BU calls $0.60.

Flop: ($1.85) 8:s, 5:s, 7:h (2 players)
Hero bets $1.00, BU calls $1.00.

Turn: ($3.85) 2:c (2 players)
Hero bets $1.90, BU calls $1.90.

River: ($7.65) 3:h (2 players)
Hero checks, BU checks.

Final Pot: $7.65.

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
PotSplitt
Legacy Member

Heb je fold to 3bet stats en AF van villain?

Ik maak het hier op de flop groter (2/3 pot minimaal) voor value uit draws en protectie tegen overcards. Die halve pot bet op de turn moet zeker groter, je laat villain nu erg goedkoop drawen. Op de river zie ik niet heel veel slechter nog callen dus ik ga hier zelf ook voor een check. Je hebt genoeg sterkte getoond en villain zal je hier waarschijnlijk wel credit voor geven. Bet villain toch dan zou ik toch foldden (rekening houdend met pot-odds, natuurlijk!)

Beantwoorden
Citeren
CharlotteD Topicstarter
CharlotteD
PokerStrategist

Hij fold 33% op 3-bet (kleine sample).

Beantwoorden
Citeren
PotSplitt
Legacy Member

Dan denk ik dat zijn range voornamelijk lage PP's (22-TT) en broadways bevat. Een set zou denk ik willen protecten op de turn, dus villain zit hier waarschijnlijk met een hand als 66 of AJs+ met een gemiste FD. De river zal hij je dan waarschijnlijk ook niet meer afbetalen en een bluf zou niet verstandig zijn, dus ik zou zeker niet meer betten op de river, omdat je alleen actie krijgt van beter denk ik.

Beantwoorden
Citeren
dopiejopie88
PokerStrategist

3bet preflop vind ik fine. 3handed zou dit zelfs nog voor value kunnen zijn, afhankelijk van hoevaak villian opent vanaf de BTN. flop bet moet inderdaad groter. nou zal sizing op nl10 niet echt bepalend zijn, omdat mensen toch alleen op hun eigen hand focussen, maar als je hier tegen een reggy speler op nl20/50 oid zitten dan ga je zelden credit krijgen voor een goede hand. als je hier bijvoorbeeld AA had, dan zou je hier toch ook nooit zo klein betten? ik maak het hier rond de 1,20$.

een setje gaat villian op dit board sowieso op de flop al raisen, omdat praktisch any turn lelijk voor hem is. nu hij je niet raised op de flop barrel ik de turn gewoon nogmaals. sizing is inderdaad weer aan de kleine kant, 2/3 potsize zou hier beter zijn.

river gaat er dan inderdaad weinig slechters meer callen. ik zie na jouw twee barrels villian zijn hand zelden in een bluf veranderen op de river (bv gemiste draws), omdat je gewoon zoveel sterke aangeeft door de actie preflop, op de flop en op de turn. iets als TT-JJ gaat hij hier zelfs denk ik vaak behind checken, dus eens villian na jouw check op de river alsnog gaat betten ben je praktisch altijd beat en heb je dus een easy fold..

Beantwoorden
Citeren