Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL5 pocket 22

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
166 Weergaven
CastAside
PokerStrategist

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
[tg]CO$3.32:///////;BU$6.38:///////;SB$2.67:///////;BB$4.47:///////;MP2$5.29:///////;MP3 (Hero)$6.21:///////;[/tg]

Preflop: Hero is MP3 with 2:c, 2:d.
MP2 calls $0.05, Hero raises to $0.20, CO calls $0.20, 3 folds, MP2 calls $0.15.

Flop: ($0.67) 5:c, 5:s, J:d (3 players)
MP2 checks, Hero checks, CO checks.

Turn: ($0.67) 2:h (3 players)
MP2 checks, Hero bets $0.32, CO raises to $0.64, MP2 folds, Hero raises to $1.82, CO calls $1.18.

River: ($4.31) 8:d (2 players)
Hero bets $1.36, CO calls $1.30.

Final Pot: $6.97.
Results follow:

Vreemd tafeltje werd veel pre flop gebet en heb geen c-bet gezien(ja die van mij) bijna elke flop werd rond gechecked zelf iemand met een set A. dus vond het opzich het proberen waard ondanks het feit dat ik niet in positie zit! Ik dacht zelf dat ie A5 suited zou hebben of zoiets!

4 reacties
sjengfred
Oldschool Grinder

Hoort deze niet in het shorthanded forum, of is het een leeggeraakte FR tafel?

Je isolatieraise is hier goed, ik maak er hier wel $0,25 van. Multiway zou ik hier ook niet cbetten omdat ze hun PP's toch niet wegleggen. De turn is natuurlijk mooi maar zou ik wel groter betten, je wilt geld in de pot en als ze deze betsize callen callen ze 0,50 ook wel.
Je 3bet erna mag misschien nog wat kleiner omdat je nergens tegen hoeft te protecten en een shove levert te veel FE op, als hij hier called komt hij er op de river achter dat hij eigenlijk wel commited is en toch moet gaan callen. Draws liggen er niet dus hij called de turn met een made hand waarmee hij dus ook de river zal gaan callen.

Overigens weet ik niet zo zeer wat je met je verhaal/reads bedoeld. Wat vind je precies het proberen waard?

LaughingMan85
Elite Grinder

De isolate is in principe niet slecht maar op lage limieten isolate ik toch liever met wat betere handen omdat je over het algemeen minder FE hebt preflop en er nog heel wat callers achter je kunnen komen.
Zeker omdat je zegt dat het zo een vreemde tafel is zou ik hier enkel callen met 22 voor set value.
Postflop ziet alles er solide uit alleen zou je je turnbet inderdaad wat groter moeten maken omdat je hier graag all in wilt komen, na de raise van villain heb je hier dan een easy 3bet.

CastAside Topicstarter
CastAside
PokerStrategist

Ja sorry deze hand hoort eigenlijk in de bbs 6handed thuis. Over de 3bet , hoe veel zou ik daar moeten betten om hem normaal gesproken in de pot te houden. Een betere speler zou toch bij een bepaalde bet onraad kunnen ruiken en ik maak een vrij grote raise op de turn het zou op een bluff kunnen lijken, of verwijst de line die ik hier speel al teveel naar een made hand . En jaag je hier te vaak villian weg met zo'n raise?
En wat ik in mijn verhaal bedoel met 'het proberen waard' geen idee :D

LaughingMan85
Elite Grinder

Zo een minraise betekent meestal 1 van 2 dingen, ofwel heeft villain hier een heel goede hand waarmee hij graag all in komt ofwel minraiset hij voor info.
Hier lijkt villain me wel graag al zijn geld in de pot te steken als hij hier minraiset op de turn IP op zo een board dus vind een grote 3bet wel ok.
Als hij dit bijvoorbeeld doet op de flop op een T52 board ofzo min3bet ik zelf of maak ik een beduidend kleinere 3bet dan standaard, op die manier wordt villain niet veel wijzer en behoud je het initiatief om te blijven valuebetten