Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL5 Rush AQ

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
220 Weergaven
Jedddd
PokerStrategist

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
[tg]UTG2$4.17:///////;MP1$7.03:///////;MP2$5.70:///////;MP3$3.52:///////;CO$8.37:///////;BU$1.85:///////;SB$1.41:///////;BB$1.73:///////;UTG1 (Hero)$10.08:///////;[/tg]

Preflop: Hero is UTG1 with Q:c, A:d.
Hero raises to $0.20, UTG2 calls $0.20, MP1 calls $0.20, 4 folds, SB calls $0.18, BB calls $0.15.

Flop: ($1) Q:h, 5:h, 6:d (5 players)
SB checks, BB checks, Hero bets $0.70, UTG2 calls $0.70, MP1 folds, SB folds, BB folds.

Turn: ($2.4) 8:h (2 players)
Hero checks, UTG2 bets $0.92, Hero folds, UTG2 gets uncalled bet back.

Final Pot: $2.4.

Is rush dus ik heb geen stats van villain.
Ik open standaard naar 4bb met AQ, op de flop c-bet ik aangezien ik TPTK heb. Villain flat gewoon dus vermoed ik dat de kans groot is dat hij FD heeft.
Ik check de turn omdat FD aankomt. Is checken op de turn zwak, of mag ik er van uitgaan dat hij mij zo goed als altijd beat heeft ?

2 reacties
PieterT4
PokerStrategist

Ik denk dat je de flop iets meer moet beschermen, ik zou dus iets groter uitbetten $ 0,90.

De turn komt er inderdaad een FD aan, dit is echter maar een beperkt deel van zijn range. Als je een cbet maakt op de flop en dan naar hem toe gaat checken op de turn geef je de hand eigenlijk op. Met de hand die je hebt is dat te weak.

Ik denk dat je de turn dan ook gewoon nog een keer kunt barrelen.

LaughingMan85
Elite Grinder

Board is superdrawy dus moet je hier zeker potbetten op de flop, de turn is dan inderdaad geen gunstige kaar voor jou. Dit is niet meer echt een spot waarin je wilt terechtkomen op rush dus vind ik een check voor potcontrol wel ok maar ik call hier dan wel zeker een bet van hem en reevaluate the river.
Een second barrel zou ik hier enkel plaatsen indien je heads up bent en villain dus minder waarschijnlijk een flush heeft, nu ben je met zn 5en naar de flop gegaan en is de kans toch wel een stuk groter dat iemand die flushdraw had