Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

QJo Bu call tegen reraise small blind

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
183 Weergaven

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
[tg]BU (Hero)$22.08:///////;SB$12.28:///////;BB$11.19:///////;MP2$42.37:///////;MP3$10.50:///////;CO$5.06:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BU with J:h, Q:c.
3 folds, Hero raises to $0.20, SB raises to $0.70, BB folds, Hero calls $0.50.

Flop: ($1.5) 4:c, 3:c, 8:c (2 players)
SB bets $0.80, Hero calls $0.80.

Turn: ($3.1) A:c (2 players)
SB bets $1.45, Hero calls $1.45.

River: ($6) 2:s (2 players)
SB bets $2.40, Hero raises to $5.00, SB raises to $9.33, Hero calls $4.33.

Final Pot: $24.66.
Results follow:

SB shows a flush, ace high(T:c K:c).
Hero shows a flush, ace high(J:h Q:c).

SB wins with a flush, ace high(T:c K:c).

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
ssacr
Poker Player

Kan de hand volgen tot de river maar heb het idee dat je daar gek gaat doen. Een call oke, maar een raise? Misschien callt slechter maar als er hier ook nog eens een raise krijgt dan kun je echt niet callen. Scheelt een hoop al je de river gewoon callt.

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Hey ygoalnnick,

Welkom op het forum! Misschien leuk om jezelf voor te stellen in de voorstel sectie? :) Blijf vooral veel theorie studeren, videos kijken en handen posten om je spel te verbeteren! En weerhoud jezelf er niet van om je in discussies over poker te mengen..

Dan de hand. Als je in het vervolg stats van villain kan posten dan maakt dat het judgen al wat makkelijker, aangezien we hem dan kunnen bestempelen als fishy/reggy/nitty oid. Dit maakt de beoordeling alleen maar waardevoller.

Ik ga nu even uit van een unknown in deze hand. Preflop call ik zijn 3bet dan ook wel, want je hebt een redelijke hand en je zit IP. Flop oogt zijn bet wat weak, je hebt een redelijk sterke fd + 2 overcards, dus call vind ik prima. Turn complete de flush en hij bet weer, wederom is zijn sizing weakish. Vind het al aardig vaag dat hij hier weer bet, want er gaan super veel handen afremmen en checken omdat nu één klaveren al een flush maakt. Maar ik ga hier ook never folden, dus call is fine.

River is dan een ander verhaal. Nu hij triple barrelt gaat er toch wel een belletje rinkelen, want het komt aardig nutsy over. Doordat hij wederom zo weinig/weakish bet krijg je wel goede odds om te callen, dus ik zal hier dan ook wel callen. Mocht hij echter telkens redelijk sterk uitbetten (2/3 pot oid) dan nijg ik wel naar een fold, want zie eigenlijk niet veel slechters hier triple barrelen dan K :club:. Zelfs J :club: zal wel afremmen omdat jij mogelijk de K/Q :club: hebt.

Hier raisen heeft dan ook weinig zin, want er gaat niks slechters callen. J/10 van klaveren/slechter gaat nooit callen.. en je ownt jezelf in K :club:. Nu hij je ook nog eens 3bet is het overduidelijk dat hij die K :club: heeft, dus zou ik alsnog folden. Je overspeelt je flush nu een beetje, dus zou in het vervolg river hier gewoon callen ;)

Groetjes

Beantwoorden
Citeren