Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

raad my hand quiz

10 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
1,293 Weergaven
pokerboy198229
PokerStrategist

Ik ben benieuwd of jullie mij op een hand kunnen zetten.

Hand 1....vs unknown

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Play hand

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
[tg]MP1$4.15:///////;MP2$5.20:///////;MP3$4.57:///////;CO$5.30:///////;BU$4.96:///////;SB$5.00:///////;BB$9.63:///////;UTG1$5.89:///////;UTG2 (Hero)$5.00:///////;[/tg]

UTG1 folds, Hero raises to $0.15, MP1 calls $0.15, 6 folds, 5 folds, 4 folds, 3 folds, 2 folds, BB folds.

Flop: ($0.37) 8:c, 6:h, A:d (2 players)
Hero bets $0.20, MP1 calls $0.20.

Turn: ($0.77) 7:c (2 players)
Hero bets $0.45, MP1 calls $0.45.

River: ($1.67) T:c (2 players)
Hero bets $1.60, MP1 calls $1.60.

Final Pot: $4.87.
Results follow:

MP1 shows three of a kind, eights(8:s 8:d).

Hand 2....same table vs LAG

Play hand

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
[tg]MP2$5.78:///////;MP3$5.46:///////;CO$4.75:///////;BU$7.14:///////;SB$5.63:///////;BB$5.00:///////;UTG1$10.17:///////;UTG2$4.40:///////;MP1 (Hero)$7.13:///////;[/tg]

2 folds, Hero raises to $0.15, 2 folds, CO raises to $0.50, 3 folds, Hero raises to $1.80, CO folds, Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: $0.57.

Hand 3... same table vs TAG

Play hand

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
[tg]UTG2$6.22:///////;MP1$5.87:///////;MP2$6.03:///////;MP3$5.54:///////;CO$5.15:///////;BU$10.33:///////;SB$4.42:///////;BB (Hero)$7.70:///////;[/tg]

5 folds, BU raises to $0.15, SB folds, Hero calls $0.10.

Flop: ($0.32) K:d, 5:c, 3:h (2 players)
Hero checks, BU bets $0.15, Hero calls $0.15.

Turn: ($0.62) Q:s (2 players)
Hero checks, BU checks.

River: ($0.62) A:d (2 players)
Hero checks, BU bets $0.59, Hero raises to $2.00, BU folds, Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: $1.21.

Beantwoorden
Citeren
9 reacties

Dit is een leuk idee zo'n quiz!

Ik speel zelf uNL 6max, maar hier mijn poging:

Hand1: A :club:J :club:
EP heeft een een tighte openingsrange; 88+, ATs+, KJs+, oid.
Je cbet op de flop is klein, dus ik denk dat je niet heel goed hebt gehit. TPTK+ zou groter (moeten) betten. Zelfde geldt voor de turn. De river potten als een flush is aangekomen als je een set zou hebben is gros. Sets vallen dus af. Dan blijven over A :club:Q :club: en A :club:J :club:. AQ zou ook groter gecbet en gebarrelt hebben.

Hand2: QQ+, AKs misschien JJ, AKo en AQs, maar zelfs LAGs zijn niet al te 3bet-happy tegen EP opens.

Hand3: 72o! :f_cool: Nah, ik denk dat je hier de nut hebt; JT.
Een river potbet raisen met anders dan de nuts tegen een TAG lijkt mij niet zo'n goed idee. Misschien KQ, maar wat gaat een TAG hier nog callen?

Wanneer krijgen we de uitslag?

Beantwoorden
Citeren
pokerboy198229 Topicstarter
pokerboy198229
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door MonkySandwich
Dit is een leuk idee zo'n quiz!

Ik speel zelf uNL 6max, maar hier mijn poging:

Hand1: A :club:J :club:
EP heeft een een tighte openingsrange; 88+, ATs+, KJs+, oid.
Je cbet op de flop is klein, dus ik denk dat je niet heel goed hebt gehit. TPTK+ zou groter (moeten) betten. Zelfde geldt voor de turn. De river potten als een flush is aangekomen als je een set zou hebben is gros. Sets vallen dus af. Dan blijven over A :club:Q :club: en A :club:J :club:. AQ zou ook groter gecbet en gebarrelt hebben.

Hand2: QQ+, AKs misschien JJ, AKo en AQs, maar zelfs LAGs zijn niet al te 3bet-happy tegen EP opens.

Hand3: 72o! :f_cool: Nah, ik denk dat je hier de nut hebt; JT.
Een river potbet raisen met anders dan de nuts tegen een TAG lijkt mij niet zo'n goed idee. Misschien KQ, maar wat gaat een TAG hier nog callen?

Wanneer krijgen we de uitslag?

Wanneer er iets meer reacties komen. Ik moet zeggen mijn EP range is best breed. De eerste hand zat jij wel in de buurt qua sterkte van mijn hand. De andere 2 heb jij mis geschoten. Hint: ik heb niet per abuis bij alle handen same table gezet.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hand 1: Gok ik op A :club:K :club: en ik zie je geen A :club:9 :club: daar openen met 7 spelers nog achter je. Natuurlijk kan A :club:Q :club: en A :club:J :club:. Dat zijn zo'n beetje de enige handen dat je t/m de river gaat betten. Al is AA ook best mogelijk. Al is het met 4 kaarten voor een straat op het board niet zo handig om zo groot voor value te betten, want je daarmee committed bij een eventuele shove.

Hand 2: Verwacht ik net als MonkySandwich dat je niet veel losser zult 4 betten, want anders wordt het aardig spewy of je hebt info dat hij vrij veel fold op 4 bets en dan alleen heb je een flinke blufrange. Al moet je dan al zo'n 1k handen of meer hebben om een redelijk betrouwbaar cijfer te krijgen. Aangezien je waarschijnlijk toch wat wijder 4 bet dan ik zou doen gok ik op AJs ;)

Hand 3: JT valt voor mij af, omdat je dat normaal gesproken op de flop zult folden. KQ is mogelijk, maar zie ik zelf weinig value door op de river te raisen. Aangezien de A zijn range behoorlijk kan hitten en verwacht dat hij alleen met 2 paar of beter zal callen. Meest logische is dat je 55 of 33 voor setvalue hebt gecalled en de hand slowgeplayed hebt op de flop door te callen en op de river hoopt dat hij nog gaat betten i.v.m. dat hij vaak een A zal hebben. Al heb je best kans dat je tegen Ax handen value zal laten liggen door daarmee te checken. Dan gok ik op 55, maar het kan net zo goed 33 zijn ;)

Beantwoorden
Citeren
ssssmokey
PokerStrategist

hand 1: iets als ak :club: , aq :club: , kq :club:

hand 2: jj

hand 3: 24

Beantwoorden
Citeren
Anomic
Oldschool Grinder

T :heart:9 :heart:
Q :heart:2 :heart:
A :club:K :spade:

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa
Elite Grinder

Hand 1 zou idd zoals velen zeggen een suited hand moeten zijn , gezien je sizing. Echter is het mss niet zo handig je handsterkte zo hard te tonen via je sizing , dus ik zou persoonlijk deze flop altijd groter cbetten met elke hand , ongeacht men sterkte.( of niet cbetten). Ak,AK,AJ zijn mogelijk, maar ook 66/88/AA kunnen best. A8/A6 zou ik al niet openen dus die normaal niet.

Hand 2:

Gezien de CO niet fullstacked zit en best groot raised denk ik sowieso dat deze speler niet supersterk is qua game. Hij kan dan wel LAG zijn , toch denk ik neit dat ie met deze sizing superwijd gaat lopen 3betten. Zou dus men 4bettingrange beperken tot value, gezien ik ook denk weinig FE te hebben.

Beantwoorden
Citeren
pokerboy198229
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Anomic
T :heart:9 :heart:
Q :heart:2 :heart:
A :club:K :spade:

Animo had hem goed, wss heeft hij deze ergens uit database gehaald.

Hand 2 was ik afgeleid door mijn vriendin en ik zag met mijn linkeroog 2 suited kaarten en ik ging betten. Toen ik zag wat er gebeurde dacht ik fuck.. Ik heb hem kunnen corrigeren met 4-bet: die vent hand van 17 handen 9 ge3bet, dus ik hoopte dat dit zou werken. Ook hoopte ik dat hij misschien 3-bet omdat hij de 1ste hand van mij gezien had:109s

Hand 3 ging ik pre-flop slowplayen omdat Button hoeft geen hoge kaart te hebben (zo kan ik nog een c-bet van hem verdienen). Flop heb ik daarom afgecalld. Ik hoopte dat die Q hem iets gaf waardoor ik op river een call kan krijgen. Met een river A dacht ik dat met alle air hands kan hij misschien proberen om die A te gebruiken. Bet pot van hem was scary ik ging toch voor value raise om een call te krijgen van AQ. Als hij zou pushen dat had ik AK moeten folden.

Beantwoorden
Citeren
Anomic
Oldschool Grinder

Nee gewoon op hand afspelen geklikt :D

Imo

Hand 1 niet openen utg, as played groter betten op de turn en iets kleiner op river
Hand 2 fold pf
Hand 3 3bet pre / bet bet bet

Beantwoorden
Citeren
pokerboy198229
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Anomic
Nee gewoon op hand afspelen geklikt :D

Imo

Hand 1 niet openen utg, as played groter betten op de turn en iets kleiner op river
Hand 2 fold pf
Hand 3 3bet pre / bet bet bet

haha dat kan ook. Was scary trouwens.

Beantwoorden
Citeren