Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[SH] JT unraised pot

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
241 Weergaven
DodoBrabbel
PokerStrategist

Villain had preflop al een aantal keren geshoved over slechts 1 limper. De stats waren 80/27 over 45 handen. Ik dacht dat villain dit met allerlei rare bluffs zou doen, maar het is wel een erg grote bet. Callen of niet?

PokerStars - $0.05 NL (6 max) - Holdem - 4 players
Hand converted by PokerTracker 3

UTG: $5.23
BTN: $7.63
Hero (SB): $5.86
BB: $10.44

Hero posts SB $0.02, BB posts BB $0.05

Pre Flop: ($0.07) Hero has T♠ J♦

UTG calls $0.05, BTN calls $0.05, Hero calls $0.03, BB checks

Flop: ($0.20, 4 players) 4♠ 4♣ J♥
Hero checks, BB checks, UTG checks, BTN bets $0.40, Hero calls $0.40, fold, fold

Turn: ($1.00, 2 players) 8♦
Hero checks, BTN bets $7.18 and is all-in, Hero calls $5.41 and is all-in

River: ($11.82, 2 players) K♦

Spoiler

Hero shows T♠ J♦ (Two Pair, Jacks and Fours) (Pre 66%, Flop 9%, Turn 5%)
BTN shows 4♦ 3♠ (Three of a Kind, Fours) (Pre 34%, Flop 91%, Turn 95%)
BTN wins $11.33

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
EevQQ
PokerStrategist

Ik zou ook geneigd zijn om te callen vs zo'n maniac, maar aan de andere kant komen er vast wel betere spots dan dit :P

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd
Oldschool Grinder

ik zet hem al op een 4x als hij de flop overbet.
als hij de turn nog overbet heeft hij zéker een 4. Dus is het een easy fold.

Beantwoorden
Citeren
Sjors777
Oldschool Grinder

Hoi DodoBrabbel,

Preflop is een comlete wel ok in deze spot. Je kan ook voor de iso gaan, omdat je waarschijnlijk alleen gecallt gaat worden door de vis op de btn en je hand dan erg easy speelt postflop. Als je hit kan je voor value betten, als je mist is het easy check/fold. Het feit dat JT erg vaak outkicked is gaat ook niet echt op bij deze speler, omdat hij zo'n extreem wijd range heeft.

As played kan je op de flop wel leaden. Dit is de gebruikelijke lijn voor deze spot. Persoonlijk ga ik echter ook vaak voor de c/c.
De btn maakt een bet van 2x pot. Ik zou hier niet al te happig worden als ik jou was. Ik verwacht niet dat hij dit met air doet 4 way. Waarschijnlijk heeft hij dus een jx of een 4. Een call hier kan wel, maar houdt dan wel het bovenstaande in je achterhoofd.
Op de turn shipt villain. Je hebt hier een super easy fold. Je moet hier meer dan 45% equity hebben tegen zijn range om te kunnen callen en ik verwacht eerlijk gezegd dat je dat niet vaak hebt. Je kan beter wachten op een andere spot.

Groetjes.

Beantwoorden
Citeren