Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

SH NL2 2nd barrel

8 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
180 Weergaven
Stevaldo
PokerStrategist

Poker Stars, $0.01/$0.02 No Limit Hold'em Cash, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

Hero (BTN): $2.61 (130.5 bb)
SB: $1.83 (91.5 bb)
BB: $2.07 (103.5 bb)
UTG: $1.81 (90.5 bb)
MP: $1.91 (95.5 bb)
CO: $2.11 (105.5 bb)

Preflop: Hero is BTN with T K
2 folds, CO calls $0.02, Hero raises to $0.08, SB folds, BB calls $0.06, CO folds

Flop: ($0.19) 2 7 9 (2 players)
BB checks, Hero bets $0.12, BB calls $0.12

Turn: ($0.43) Q (2 players)
BB checks, Hero bets $0.30, BB calls $0.30

River: ($1.03) J (2 players)
BB checks, Hero bets $0.60, BB folds

Results:

Spoiler

$1.03 pot ($0.04 rake)
Final Board: 2 7 9 Q J
Hero mucked T K and won $0.99 ($0.49 net)
BB mucked and lost (-$0.50 net)

Villain: 50/13 over 9 handen

Is mijn cbet goed? Ik representeer eigenlijk niks en villain is nogal loose/passive over zijn sample.

Ik maak een 2nd barrel omdat ik de Q kan representeren. Nu zullen wss pp's 2x,7x en zwakke 9x en SD folden. villain kan nog 22,77,99, Q9,K9,AK 88,TT hebben of nog wat random air. Zou ik eventueel nog een 3rd barrel kunnen als ik geen straat maakte?

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
KillBZ
Oldschool Grinder

Sample is natuurlijk vrij klein, maar hij is idd duidelijk loose/passive.

Tegen deze spelers moet je eigenlijk altijd any flop cbetten. Dit omdat zijn range zo enorm wijd is en vaak zo weak dat hij gewoon zo vaak niet hit op de flop, dat het super profitabel is om te cbetten.

Ik zou je cbet wel kleiner maken naar 0,10 cent. Klein verschil maar daar maak je uiteindelijk wel meer winst mee op lange termijn.

Als hij de flop callt zou ik denk ik de turn behind checken, omdat deze spelers enorme callingstations zijn. Ze zullen dus een 2 7 9 niet zo snel opgeven. Ook draws en kleine pockets callen wss nog wel.

Op de river is het natuurlijk een mooie kaart en bet je door.

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

Niet wat kleiner betten op de river om betaald te krijgen van een eventuele hit?

Beantwoorden
Citeren
KillBZ
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door ssacr
Niet wat kleiner betten op de river om betaald te krijgen van een eventuele hit?

Deze vissen callen toch als ze willen callen, die kijken niet naar betsizes.. behalve als je gaat overbetten ofzo...

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Ik denk niet dat hij hier op een andere betsize gaat callen. Als hij iets heeft hier (Qx of Jx) dan gaat hij altijd callen.

Overigens zou ik de turn ook checken. Aan de ene kant heb je maar een gutshot en als je tegen een loose/passive speelt dan is een aggro play in dit geval niet profitabel imo. Je hit gewoon te weinig en villain fold fold ook te weinig.

Aan de andere kant kan het zijn dat villain dan het idee krijgt op de river dat hij wel een hand heeft of jou uit de hand kan betten. In dit geval heb je de nuts dus kun je lekker voor value raisen dan.

edit: moet toch eens wat sneller leren typen want KillBZ was me voor. :D

Beantwoorden
Citeren
KillBZ
Oldschool Grinder
ssacr
Poker Player

Ik zou hopen op een call van 7 of 9 en een reraise van 2 pair. Denk dat een speler, ook deze handen, 7 of 9 niet callt op deze bet, vandaar. Alle Q of J callen idd ook groter.

Beantwoorden
Citeren
KillBZ
Oldschool Grinder

Ik zou hopen op een call van 7 of 9 en een reraise van 2 pair. Denk dat een speler, ook deze handen, 7 of 9 niet callt op deze bet, vandaar. Alle Q of J callen idd ook groter.

Tegen een regular zou ik ook gewoon 1/2 pot betten, wat deze bet ongeveer is, ietsjes groter.

Tegen een vis die niet nadenkt over onze range maar of hij heeft gehit lijkt me dit dus al helemaal prima.

Beantwoorden
Citeren