Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Shorthanded] NL2 - AA

4 Berichten
3 Gebruikers
4 Reacties
1,695 Weergaven
Poefters
PokerStrategist

PokerStars - $0.02 NL FAST (6 max) - Holdem - 6 players
Hand converted by Holdem Manager 3

BTN: $1.81 (90.5 bb)
SB: $2.86 (143 bb)
BB: $2.00 (100 bb)
Hero (UTG): $2.54 (127 bb)
MP: $2.14 (107 bb)
CO: $4.15 (207.5 bb)

SB posts $0.01, BB posts $0.02

Pre Flop: (pot: $0.03) Hero has A♣: A♠:
Hero raises to $0.06, 4 folds, BB calls $0.04

Flop: ($0.13, 2 players) Q♠: 3♥: Q♦:
BB checks, Hero bets $0.08, BB raises to $0.29, Hero calls $0.21

Turn: ($0.71, 2 players) T♠:
BB checks, Hero checks

River: ($0.71, 2 players) 5♣:
BB checks, Hero checks

Results: $0.71 pot ($0.02 rake)
Final Board: Q♠: 3♥: Q♦: T♠: 5♣:

BB shows 4♥: 4♣:: (Two Pair, Queens and Fours)
(Pre 19%, Flop 8%, Turn 5%)

Hero shows A♣: A♠:: (Two Pair, Aces and Queens)
(Pre 81%, Flop 92%, Turn 95%)

Hero wins $0.69

Denk eerlijk gezegd dat dit slecht gespeeld is. De raise op mijn cbet komt sterk over, lijkt op het hitten van het set.
Ik verwacht hier geen Qx van de villian wel eerder pocket 33 gezien de preflop actie dus vermoed is hier de mijn cbet / fold op de raise?

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zonder info is het moeilijk te geloven dat iemand alleen met trips of 33 op de flop gaat raisen. Ik zou zelf sterke handen vaak gewoon callen als ik de BB zou zijn, maar het is lastig te zeggen wat een onbekende tegenstander op zo'n droge board gaat raisen. Dus lijkt me een call op flop vrij standaard om dan de turn te her-evalueren.

Wel bijzonder dat hij/zij dan de turn weer checked. Kan me de check van jou wel voorstellen, maar de river is zeker een value bet. Kan me niet voorstellen dat je trips+ 2x gaat checken in de BB. Je kunt nog best value krijgen van 66-99 en misschien nog wel slechtere handen.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Goed, je speelt fast fold in de nl2 pool. Voor je winrate is het handiger om niet fast fold te spelen. De flop is meh, call zelf ook wel beetje te veel met me AA.

Goed gelukkig geen actie daarna waardoor je confident kunt zijn dat je de beste hand hebt op de river. Je zou nog een valuebet kunnen overwegen. Vind het eigenlijk niet heel erg verkeerd gespeeld hoor.

Behalve dan dat je zoom speelt. Waardoor je weinig reads hebt op tegenstanders tenzij je van alle showdowns notes gaat maken maar dat verwacht ik van de gemiddelde speler niet, wat wel echt nodig is voor zoom though.

Beantwoorden
Citeren
Poefters Topicstarter
Poefters
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Zonder info is het moeilijk te geloven dat iemand alleen met trips of 33 op de flop gaat raisen. Ik zou zelf sterke handen vaak gewoon callen als ik de BB zou zijn, maar het is lastig te zeggen wat een onbekende tegenstander op zo'n droge board gaat raisen. Dus lijkt me een call op flop vrij standaard om dan de turn te her-evalueren.

Wel bijzonder dat hij/zij dan de turn weer checked. Kan me de check van jou wel voorstellen, maar de river is zeker een value bet. Kan me niet voorstellen dat je trips+ 2x gaat checken in de BB. Je kunt nog best value krijgen van 66-99 en misschien nog wel slechtere handen.

Ja, de check op de turn vond ik ook raar toen ik het hand aan het spelen was. Ik hinkte daarom op 2 gedachten maar uiteindelijke toch gefold.
Maar nu ik het hier zo herlees, ook met de feedback van advanced, denk ik dat ik op de river nog het beste hand heb.

Beantwoorden
Citeren