Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] $1.20 3 of a kind

7 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
174 Weergaven

Ik twijfelde erg over deze hand. Hij is soortgelijk met een hand die ik eerder hier gepost heb.

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Play hand

$25/$50 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
[tg]BB (Hero)$2045.00:///////;MP2$25.00:///////;MP3$1085.00:///////;CO$1160.00:///////;BU$6155.00:///////;SB$3030.00:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BB with A:s, 9:s.
3 folds, BU calls $50.00, SB calls $25.00, Hero checks.

Flop: ($150) T:c, 9:c, 9:h (3 players)
SB checks, Hero bets $140.00, BU calls $140.00, SB folds.

Turn: ($430) 3:h (2 players)
Hero bets $350.00, BU calls $350.00.

River: ($1130) 8:c (2 players)
Hero bets $450.00, BU raises to $2,480.00, Hero calls $1,055.00.

Final Pot: $5115.

Spoiler

hij had QJ en wint met een straight op de river

6 reacties
Otto1964
Oldschool Grinder

Tot en met de turn zou ik hetzelfde spelen, de river zou ik echter check/callen of check/fold afhankelijk van de grootte van villain 's bet op de river.

Trouwens, villain speelt de hand slecht: 2x bijna pot callen met oesd op een paired board is erg slecht. Geef mij maar veel van zulke tegenstanders!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Als hij te hoog bet, fold je en weet je eigenlijk nog niks. Hij kan alles gespeeld hebben en wellicht ga je dan uit de hand met de beste hand. Ik had echt nooit verwacht dat hij 2x zulke bets called met air...

Otto1964
Oldschool Grinder

"Als hij te hoog bet, fold je en weet je eigenlijk nog niks."

Klopt.
Houdt dit commentaar van jou in dat je overweegt te callen om zijn kaarten te zien?

Napooo
PokerStrategist

Nja, het enige waarmee hij je plots zou raisen is een flush of een straight, en aangezien beiden draws zijn aangekomen...

Bovendien, QJ 2 overcards en OESD, zolang hij je hier niet op trips zet, heeft hij best degelijke odds om te callen.
Ik zou de river check/fold spelen waarschijnlijk, tenzij zijn bet laag is, dan evt callen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Otto1964
"Als hij te hoog bet, fold je en weet je eigenlijk nog niks."

Klopt.
Houdt dit commentaar van jou in dat je overweegt te callen om zijn kaarten te zien?

nee, maar wel dat ik mijn trips niet zomaar op basis van een riverbet wil opgeven omdat het zo unlikely is dat hij 2x met een OESD called.

Hi,

Ik had de turn ook potsized gebet, op die manier kun je een Tx villain op de river nog wel tot een call verleiden op een all in, waarmee je dan maar lichtelijk de pot overbet.

Verder sluit ik me bij de eerste reactie aan, ik vind de river ook op 2 manieren gevaarlijk dus ik check, en kijk of de bet laag genoeg is om te kunnen callen, op een all in fold ik wel.

De bet op de river heeft mijns inziens weinig nut, tenzij je weet dat villain hier geen flush heeft, maar dat kun je niet weten.

Sterker nog, als ik zijn calls zie vermoed ik sowieso een draw.

PS: het is beter het resultaat weg te laten bij de hand, dit is immer irrelevante informatie. Ik ga ook geen hand beoordelen en daar de uitslagen van de LigaBBVA bij posten, hoe amusant dat ook mag zijn voor sommige lezers. Sentiment en handbeoordelingen passen gewoonweg niet zo goed bij elkaar.