Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

88 van SB 25bb diep

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
530 Weergaven
Okkernootje
PokerStrategist

Dit is de eerste keer dat ik villain zie 4x.
Villain speelt 26/21 over 45 handen. Push or fold?

Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $50(BB) Replayer
Hero ($1,225)
BB ($2,118)
UTG ($1,410)
CO ($2,219)
BTN ($2,028)

Dealt to Hero 8♥ 8♣

fold, CO raises to $200, fold, Hero ???

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
Nagger82
Oldschool Grinder

Ik denk dat je voldoende voorligt op zijn opening range dus uit positie en met die stack lijkt mij dit een shove.

Grts Nagger

Beantwoorden
Citeren
Okkernootje Topicstarter
Okkernootje
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Nagger82
Ik denk dat je voldoende voorligt op zijn opening range dus uit positie en met die stack lijkt mij dit een shove.

Welke openrange geef je hem hier? Richting de 21% gezien zijn stats? of laat je zijn 4x meewegen hierin? En dan ga ik er van uit dat de 4x over het algemeen een zwakkere range betekent?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik weet niet of je hem vaker 4x hebt zien openen, maar het kan een betsize tell zijn en dan hoeft het niet perse een zwakkere range te zijn. Kan ook zijn dat hij kleiner opent met relatief zwakke handen en groter opent met sterke handen. Het kan ook zijn dat hij altijd 4x opent in het 25/50 level.

Dus zonder deze info ga ik van het laatste uit en kies ik een middenweg en verwacht ik dat hij minimaal 17.6%, 22+ A5s+ A8o+ KTs+ KJo+ QTs+ JTs gaat openen op de CO en dat lijkt me gezien zijn stats nog behoorlijk tight en kun je 88 zeker profitabel re-shoven hier. Aangezien je dik voor ligt op zijn openingsrange en hij zal verwacht ik het grootste gedeelte daarvan folden. Als je gecalled wordt heb je waarschijnlijk een flip of ben je gedomineerd.

Beantwoorden
Citeren
Qubie
Oldschool Grinder

Zelf verwacht ik een tightere openrange als iemand ineens 4x gaat openen.
SDK heeft wel een punt dat dit kan verschillen van speler tot speler. Maar dikwijls kom je hier handen als AQ,AJ, middel pp's tot QQ of zo tegen. Dit gezegd zijnde is het dus niet altijd zo'n range.

Voor mij is 88 hier redelijk close. ofwel net push, ofwel net fold. Na de 4x opteer ik voor een tighte fold, tenzij ik het hem nog eens zie doen.
Voor mij wordt het dan 99+, AQ. En 88 en AJs is dan net borderline niet.

Beantwoorden
Citeren