Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

888 40 man sng FT met KK

7 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
637 Weergaven
Witface
Poker Player

Oke... graag jullie reactie op deze hand.... LET OP!!!

7 handed blinds: 150 - 300
SB: 3.204 chips
BB: 3.155 chips
Hero MP1: 7.331 chips
MP2: 7.955 chips
MP3: 2.450 chips
CO: mv.tom 7.625 chips (READ! Calling station...speelt alles)
BTN: 7.965 chips

Komt ie.....

Hero has K K and raises to 1.800
mp2 fold, mp3 fold, CO raises to 3.300, BTN calls, sb folds, bb folds,
Hero raises to 7.331 and is all inn. CO raises to 7.625 and is all inn. BTN calls.

Hero shows Kh Ks
CO shows 8r 7r
BTN shows Ak Jr

Je voelt hem al aankomen natuurlijk:
Flop: 8k, 6s, Ar...
Turn: 9h
River...............10h.

De maniac wint hem dus met een straat op de river.
Natuurlijk had ik van de AJ verloren maar dan nog....aaaaargghhhhh

Ik had dus al een read op ze dat ze heel loose waren. Vooral de CO maar dat hij zou raisen met 8 7s...pfffffffff
Dit maak ik dus de laatste twee dagen alleen maar mee. Zulke grove fouten van tegenstanders en dan winnen ze met geluk.

Wat vinden jullie hier nou van? Heb ik iets fout gedaan? Had ik niet all inn moeten gaan? Zeker tegen CO wist ik dat ik mijlen voor lag....

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
ilgenio86
PokerStrategist

Zie niets mis mee, maar heb meestal ook wel het probleem met KK dat iemand A6 ofzo heeft en zijn A hit.
Mja wat de CO doet begrijp ik niet echt dusja :)
Jezelf niets te verwijten je hebt ze er goed ingegooid.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

KK kun je hier niet anders spelen in deze situatie. Al had ik zelf niet 6x geopend met KK. Had zelf een min-raise geplaatst als standaard raise met mijn gehele range.

Beantwoorden
Citeren
Schijtjong
Legacy Member

Eens met SDK. Als je hier 2/2.3BB verhoogd, dan is zijn reraise (waarschijnlijk) lager en heb je een grotere kans dat je de pot zonder flop oppakt als je alles erin gooit omdat hij nog ruimte heeft om te folden. Aan de andere kant is het natuurlijk goed dat je met KK alles erin krijgt en is er niet zoveel mis met hoe je de hand gespeeld hebt.

Beantwoorden
Citeren
Witface Topicstarter
Witface
Poker Player

Hoi,

Bedankt voor de reacties. Ik vind minraisen altijd moeilijk. Want er zitten zo ontzettend veel calling stations op de lage limieten. Die zelfs een call maken en dan nog maar 75 chips over houden ofzo (En dan folden ze nog ook na de flop bijvoorbeeld).
Liefst kom ik ook in de push and fold fase. En heel vaak zit ik dan ook met de beste hand all inn en ja dan wordt je wel eens gecallt met trash en verlies je.

Laatste tijd ook van AK, AQ, KK, QQ en JJ gehad in de eerste paar handjes. Dan open je met 3 of 4 BB en dan callt het hele veld. Ja daar schiet je dan echt niets mee op. Liever in de late fase en meteen alles naar het midden

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is het probleem een beetje van die micro-stakes. Al kan je zo wel prima value halen uit je premium handen en kun je een hand als AK gewoon check/folden als je niet hit multiway.

Beantwoorden
Citeren
Witface Topicstarter
Witface
Poker Player

Ja mee eens SDK. Maar je moet wel echt goed hitten want je loopt zomaar tegen flush of straat gokkers aan die alles callen als ze een draw hebben

Beantwoorden
Citeren