Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

All in final table

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
250 Weergaven
kleinendre
Legacy Member

Ik vraag mij af wat ik hier moest doen, ik ben all in gegaan omdat ik de push or fold charts aan het volgen was, maar geld dit ook voor de final table ? want je hebt enkel button, bb en sb ?
PokerStars No-Limit Hold'em, 0.5 Tournament, 800/1,600 Blinds 75 Ante (3 handed) - PokerStars Converter Tool from http://www.flopturnriver.com

SB (t18,550)
BB (t32,050)
Hero (Button) (t16,900)

Hero's M: 6.44

Preflop: Hero is Button with 10, Q
Hero bets t16,825 (All-In), 1 fold, BB calls t15,225

Flop: (t34,675) 7, Q, 6 (2 players, 1 all-in)

Turn: (t34,675) 2 (2 players, 1 all-in)

River: (t34,675) Q (2 players, 1 all-in)

Total pot: t34,675

Results below:

Spoiler

Hero had 10, Q (three of a kind, Queens).
BB had J, Q (three of a kind, Queens).
Outcome: BB won t34,675

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
Kleinevis
PokerStrategist

Is goede shove hoor , deze knal ik er zeker ook in. Spijtig dat je uitkomt tegen QJ maar WP in mijn ogen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Lijkt mij een prima push. Het probleem hier is dat je ook met ICM te maken hebt en daar houdt een chart geen rekening mee.

Volgens nash een online ICM calculator kun je hier met Q10o net pushen. Namelijk met 26.7%, 22+ A2s+ A7o+ A5o K8s+ KTo+ Q8s+ QTo+ J8s+ JTo T8s+ 98s.
Zo is de call van tegenstander ook net binnen de nashrange: 22.2%, 44+ A2s+ A5o+ K9s+ KTo+ QTs+ QJo. Dus heb je hier pech dat hij net een iets betere hand heeft hier.

Natuurlijk is dit ook een soort van chart, maar wordt deze per situatie weer opnieuw aangepast. Enig nadeel van de nashrange op internet dat je tegenstander vaak of te los of te tight zullen callen. Dus als je denkt dat je tegenstander losser gaat callen moet je tighter gaan pushen en als hij tighter gaat callen is het andersom.

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Lijkt mij een prima push. Het probleem hier is dat je ook met ICM te maken hebt en daar houdt een chart geen rekening mee.

Volgens nash een online ICM calculator kun je hier met Q10o net pushen. Namelijk met 26.7%, 22+ A2s+ A7o+ A5o K8s+ KTo+ Q8s+ QTo+ J8s+ JTo T8s+ 98s.
Zo is de call van tegenstander ook net binnen de nashrange: 22.2%, 44+ A2s+ A5o+ K9s+ KTo+ QTs+ QJo. Dus heb je hier pech dat hij net een iets betere hand heeft hier.

Natuurlijk is dit ook een soort van chart, maar wordt deze per situatie weer opnieuw aangepast. Enig nadeel van de nashrange op internet dat je tegenstander vaak of te los of te tight zullen callen. Dus als je denkt dat je tegenstander losser gaat callen moet je tighter gaan pushen en als hij tighter gaat callen is het andersom.

weinig aan toe te voegen. vind de push meer dan fine.
ik zou voor de FT zeker gebruik maken van nashranges idpv push sharts tegen unknowns en zoals SDK zei dan je ranges aanpassen in functie van hoeveel tigther/looser dan nash ze callen.

Beantwoorden
Citeren