Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] AQ button play 45 man 1,10

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
378 Weergaven
sjeiksjaak
PokerStrategist

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$100/$200 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
[tg]MP3$900.00:///////;CO (Hero)$5656.00:///////;BU$9658.00:///////;SB$4320.00:///////;BB$3860.00:///////;MP2$4224.00:///////;[/tg]

Preflop: Hero is CO with Q:h, A:d.
2 folds, Hero raises to $600.00, 2 folds, BB raises to $3,860.00, Hero folds, BB gets uncalled bet back.

Final Pot: $700.
Goed gespeeld?

4 reacties

Ik maak er 450 van preflop. Dat heeft volgens mij hetzelfde effect en als je iets hit, gaat het er toch wel in, of je nu 450 of 600 bet. Het scheelt alleen wel 150 chips als je moet folden.
AQ zou ik hier gewoon folden, tenzij je reads hebt dat BB erg loose pusht, maar zonder reads is dit voor mij een fold.

samni
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door matthijs91
Ik maak er 500 van preflop. Dat heeft volgens mij hetzelfde effect en als je iets hit, gaat het er toch wel in, of je nu 500 of 600 bet. Het scheelt alleen wel 100 chips als je moet folden.
AQ zou ik hier gewoon folden, tenzij je reads hebt dat BB erg loose pusht, maar zonder reads is dit voor mij een fold.

FYP, voor de rest ben ik het wel eens met je uitleg.

Vraag die je je hier vooral moet stellen is met welke handen hij hier all-in zou gaan, en hoe je het doet tegen deze range. Dit is uiteraard een beetje afhankelijk van de tegenstander waartegen je speelt. Als hij extreem loose is, kan je hier soms wel een call vinden waarschijnlijk (zoals Matthijs ook al zei). Is hij echter vrij tight, dan doet hij dit misschien met 88+, ATs+, AQo+ en KQs+ (en dan geef ik hem al een heel loose range imo). Tegen die range heb je met AQ 41%, lang niet genoeg om hier dus profitabel te kunnen callen.

Als je misschien een read op villain kunt meegeven, kan ik je wat preciezer helpen met die ranges.

sjeiksjaak Topicstarter
sjeiksjaak
PokerStrategist

die reads heb ik niet. ik werk nog zonder hulpmiddelen en de meeste tegenstanders zie ik eens en niet weer. daarbij komt deze waarschijnlijk van een andere tafel af waardoor ik m later in het toernooi ontmoet. ik ga er wel vanuit dat de meesten veel losser spelen dan ik. ik wilde het ook niet op een steal laten lijken, vandaar de forse bet. met het verhaal van protecten in mijn achterhoofd heb ik deze hand zo gespeeld

AmsterdamCalling
PokerStrategist

op 1,10 zou ik een instacall maken