Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

ATo voor stack??

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
164 Weergaven
michel2311
PokerStrategist

Wat moet ik hiervan zeggen?

Villain: 58/13/2.5/0 over 55 handen.

Called mijn raise. Ik hit mijn gewenst toppair op de flop maar wordt geraised. Besluit te callen omdat ik denk vaak voor te liggen. De turn bet villain en omdat we toch commited zijn push ik hier.

Ik heb hier geen goed gevoel over. Maar kan niet precies zeggen wat ik wel of niet moet doen in deze hand.

Poker Stars, $3.19 Buy-in (100/200 blinds) No Limit Hold'em Tournament, 3 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

Hero (BTN): 2,584 (12.9 bb)
SB: 1,499 (7.5 bb)
BB: 4,917 (24.6 bb)

Preflop: Hero is BTN with T A
Hero raises to 400, SB folds, BB calls 200

Flop: (900) J 2 A (2 players)
BB checks, Hero bets 468, BB raises to 936, Hero calls 468

Turn: (2,772) 5 (2 players)
BB bets 600, Hero raises to 1,248 and is all-in, BB calls 648

River: (5,268) K (2 players, 1 is all-in)

Beantwoorden
Citeren
1 reactie
Qubie
Oldschool Grinder

Ik zou deze gewoon pushen, is tevens ook mijn ondergrens om te pushen tegen de bigstack. Raisen preflop is slecht hier omdat de bigstack enorm loose is. Dan wordt pushen beter met dit type van handen. minraisen @ 12bb's is effectief tegen spelers die hun beste range 3betten. Zo weet je goedkoop waar je staat, bij deze speler is dat totaal niet zo.

AT is langs de andere kant wel profitabel genoeg om te shoven. Zou hier voor AT+,88+ of zo gaan. De top van je range kan je minraisen of shoven. QQ+ kan je profitabeler minraisen. (AKs is op het randje)

as played, flop is vrij goed maar na de raise van de bigstack speel je voor stacks, en daar is je hand niet sterk genoeg voor op de bubble.
Jammer, maar daar moet je hem wel opgeven.

Beantwoorden
Citeren