qubie heeft de callranges zelf aangepast dacht ik en ik vond ze best ok. meeste zaten ronde de 77/88+ AT/AJ+ en wat looser voor shorties/blinds, leek me echt niet overdreven loose, zelf eerder conservatief. ik heb nergens gezegd dat 50c speler nash callen, nergens heb ik gezegd dat ik de nash pushrange exact perfect vond. ik vond die range "vrij good" en de Kx range klopt met wat ik ingame op gevoel (zonder in progs te checken) tegen unknowns ook zou pushen.
not sure of je veel van men judgings disagreed om me scherp te houden of omdat je me gewoon bad vind of whatever, maar soms krijgk er grijs haar van. iemand post hand, goeid discutie, als iedereen zegje gedaan heeft, post ik mijn mening als judge en alsnog eindigen helft van de HJ met een post van jou waarin je disagreed/comment hebt op men judging. het is geen puur math, veeeeel te weinig info, en sure ik maak ook fouten, maar vind het beetje donno wat het juiste woord is, frustrerend.
in dit geval, nitpicken over 2-3% meer of minder in een FI spot van 50cent sng, serious?
lijkt me echt nutteloos time spend. alles hangt af van ingeschatte ranges. hoe ga jij bepalen of die callranges van qubie/nash verkeerd zijn zonder reads? zonder stats van TO? soms push ik hier 20 soms 15 soms 30 soms 40%, i mean zonder enige read/fino kan ik maar een grove range geven.
Nog ik, nog jij, kan daar exacte pushranges bepalen in een vacuum bij geen enkele geposte hand, en is elke handjuding in principe vatbaar voor discutie . het is gewoon een "aanname", en in een sng is ALLES gebaseerd op een aanname van ranges. als die wrong zijn , is je answer ook wrong en zo is elke judging potentieel wrong. belang is dat je weet hoe je ranges moet opbouwen, met welke progs je ze kan nakijken, en je een idee hebt van ongeveer wat te pushen. TO moet zelf aannemes maken over de callranges en dan moet adjusten.
muggeziften over % meer of minder in een FI spot really? ♠_zZz:
waarom push je dan JTo en niet J9o?
waarom push je dan 44 wel en niet 33?
i mean als dat je enige leak is dat je 1 of 2% teveel/teweinig pushed first in, dan ben je een sicko.
no hard feelings, maar soms
solleke aka (slecht geslapen en wat humeurig door kutdieet )