Ga naar het forum
09024875 - Life is ...

Meldingen
Alles wissen

09024875 - Life is good

744 Berichten
68 Gebruikers
0 Reacties
25.3 K Weergaven
Thormtos91
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door 09024875

@Tom, nee heb ik niet gelezen, heb jij dat boek? Heb er wel interesse in in ieder geval.

Die heb ik ja. Hij heeft ook een thread op het engelse forum waar je vragen kan stellen. Moet je maar eens kijken want veel wat hij daar zegt staat in het boek.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Villian heeft 1x eerder een overbet gemaakt op de river en toen foldde ik.

PokerStars - $0.50 NL (6 max) - Holdem - 6 players
Hand converted by PokerTracker 3

BB: $46.25
UTG: $41.40
MP: $58.05
Hero (CO): $100.90
BTN: $32.90
SB: $105.30

SB posts SB $0.25, BB posts BB $0.50

Pre Flop: ($0.75) Hero has 8♣ 8♥

fold, MP raises to $2.00, Hero calls $2.00, fold, SB calls $1.75, fold

Flop: ($6.50, 3 players) 9♠ 8♠ 2♣
SB checks, MP bets $5.00, Hero raises to $14.50, SB calls $14.50, fold

Turn: ($40.50, 2 players) 2♥
SB bets $6.00, Hero calls $6.00

River: ($52.50, 2 players) A♦
SB bets $82.80 and is all-in, Hero?

Beantwoorden
Citeren
sjengfred
Oldschool Grinder

Raise turn

Beantwoorden
Citeren
noisecore
Oldschool Grinder

River is gewoon snapcall als hij ietwat spewy is

raise turn idd

Beantwoorden
Citeren
Twisted1984
Elite Grinder

Raise river imo.

Beantwoorden
Citeren

turn raise anders probleem stack ai r

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hmm, dit waren niet echt de reacties die ik verwacht had. Wat willen jullie bereiken met een turnraise? I mean, zijn range is hier draws en 99,22. Door de turn te raisen isoleer ik me dus tegen die twee betere handen. Had er misschien even bij moeten zetten dat villian een 23/20 speler was met AG% van 50%.

River ging ik zelfs echt folden, totdat ik me bedacht dat hij al eerder een keer een overbet gemaakt had en ik toen foldde. Maar achteraf dacht ik ook; waarom zou hij de river overbetshippen als bluf. Makes absolutely no sense, want sets fold ik toch niet en draws toch wel. Zou graag een wat uitgebreidere analyse van jullie horen.

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

die gaat 99 en 22 toch gewoon op de flop afstacken op zo'n drawy board?

Beantwoorden
Citeren
sjengfred
Oldschool Grinder

Oh er zitten gewoon 2 villians in de pot en tis geen nl100 :D. Wel sick spot maar ik raise nog steeds de turn zodat ik de river kan shippen, as played is het wel huilen maar ik kan niet folden vanwege fishy line.

Heb je stats oid over hem?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door oscaar10
die gaat 99 en 22 toch gewoon op de flop afstacken op zo'n drawy board?

Naja het is 200bb diep en hij dacht op de flop eerst een uur na voordat hij checkte en vervolgens dacht hij weer een uur voordat hij mijn raise callde. Ik hield 22 en 99 dus zeker in zijn range, omdat hij genoeg tijd nam om te bedenken van: "als ik hier 3bet lijkt ik misschien wel te sterk."

@Sjengfred; hij speelde 23/20 met AG% van 50%.

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

waarom zou die 6 betten met een FH/quads op de turn? nogal rare play. Kan ook gewoon een blockbet zijn waardoor hij cheap de river kon zien met draws.

Met z'n AG% zou ik gewoon snapcallen, 50% is vrij hoog vind ik.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Varune
waarom zou die 6 betten met een FH/quads op de turn? nogal rare play. Kan ook gewoon een blockbet zijn waardoor hij cheap de river kon zien met draws.

Met z'n AG% zou ik gewoon snapcallen, 50% is vrij hoog vind ik.

True, is ook de hoofdreden waarom ik gecalled heb, maar tegelijk vraag ik me dan ook af waarom hij de river niet klein zou bluffen, omdat mijn range ook nuts of air is.

In ieder geval had villian 99 :(

Beantwoorden
Citeren

ik zou denken dat hij vooral AA heeft of air..

gewoon ul dat ie 99 had imo

Beantwoorden
Citeren
sjengfred
Oldschool Grinder

Mwah, ik vind dit een snapcall noemen nogal overdreven en hoe kan villian hier terecht komen met air?

Villian is aan zijn stats te zien een regular dus hij gaat op de flop zelfs zijn flushdraws vaak opgeven. Ik geef zijn cold4bet daarom erg veel respect. Enige hand die de flop zo flat is maybe 89, maar die gaat niet zo spazzen de rest van de hand.

AA squeezed overigens altijd preflop, verder beat je niks uit zijn value range en blufs zijn er niet.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Net hard gefeest en het was epic. Yeah :pokerface:.

Beantwoorden
Citeren

mooie avondwandeling gehad? :coolface:

Beantwoorden
Citeren

Yow Ruben! Hoe ist?
Kom weer s online :) Kan ik nog keer met je meekijke hu, heb nu ook weer wat meer tijd :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Feesten gaat me beter af dan poker laatste tijd. Epic party weer gehad.

Qua poker gaat het slecht. Vorige maand nog net winnend af kunnen sluiten, maar deze maand tja. Heb alle games gespeeld maar run volgens mij ondertussen alweer 17 BI onder ev, terwijl ik nog geen 10k handen gespeeld heb. Begint redelijk standaard te worden. Dusja, dan maar vollebak partyuhhhh.

Ik zal morgen wel online komen op skype! Even weer op de hoogte komen van alles en iedereen.

Oh en wat betreft die avondwandeling. Afgelopen donderdag heb ik niet aan een avondwandeling gedaan, maar terwijl ik naar huis probeerde te fietsen ben ik op één of andere manier wel via scheveningen gefiest (dat is ongeveer 5 km om). Good enough?

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1
Elite Grinder

Oh en wat betreft die avondwandeling. Afgelopen donderdag heb ik niet aan een avondwandeling gedaan, maar terwijl ik naar huis probeerde te fietsen ben ik op één of andere manier wel via scheveningen gefiest (dat is ongeveer 5 km om). Good enough?

lol, klinkt bekend.
ben een keer na een T-dansant bij HBS in bloemendaal via de duinen teruggefietst, kwam ik achter nadat ik koud en ontnuchterd om 5u thuis kwam. Feestje duurde tot 12u. kwestie van verkeerde afslag denk ik.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Haha nice:D.

Goed nieuws trouwens vanuit mijn kamp;

WAS NET UP IN EEN SESSIE!

Nu eten.

Beantwoorden
Citeren