Hallo mensen die geïnteresseerd zijn in mijn blog
Welkom!
Vandaag bedacht ik om maar eens een blog aan te maken. In de hoop dat het mij motiveert om wat meer gericht te gaan poker studeren, om een hopelijk ook beter ritme te krijgen tussen poker/school/etc. en om misschien nog wel andere mensen te ontmoeten waarmee ik handjes kan uitwisselen of soms een beetje meekijken!
Maar laat ik eerst eens mijzelf voorstellen. Ik ben Daan, 21 jaar en woon in Den Haag. Door mijn huisgenoot begon ik vlak voor de zomervakantie met poker met het idee, eens kijken wat het wordt en we zien wel. Het begon aardig goed, al na een week had ik de $50 verdubbeld. Ik had het idee dat het wel lekker ging en werd aardig wat looser. Dit had ik beter niet kunnen doen want al snel raakte ik in de negatieve spiraal en was ik weer terug bij af. Dit demotiveerde mij ontzettend waardoor ik de hele vakantie bijna niet meer gespeeld heb. Nu school weer ik begonnen heb ik de draad weer opgepakt en hoop ik wat meer te leren en lekker door te stromen naar de wat hogere stakes.

Dit is nu hoe ik sinds begin dit schooljaar speel op William Hill. Eigenlijk naar mijn idee meer geluk dan wijsheid, of heb ik dit verkeerd?
Ik speelde in het begin wat Shorthanded tot ik mijn huisgenoot bezig zag met HU. Dit leek mij ook wel leuk en speelde aardig wat handen HU met behulp van Elephant. Dit hielp best goed in het spelen van het postflop spel. Nu heb ik HEM geïnstalleerd en ben ik van plan weer Shorthanded te gaan spelen.
Huidige limiet:
BSS - NL2 - Shorthanded
Wat hoop ik te doen de komende tijd:
- De serie "Crushing NL50" afkijken en begrijpen;
Nog te kijken: Deel 3, 4, 5, 6, 7, 8. - Doorstromen naar NL4;
Nog 9 BI te gaan! - De silver artikelen bestuderen;
Nu aan het bestuderen: Voor de flop - Wanneer raise je? - De handen bestuderen bij de handjudgings van NL20 en lager;
- Dit blog een beetje bijhouden met hoe het gaat etc.
Waar heb ik nog moeite mee:
- Het herkennen van de soorten tegenstanders en daarop inspelen;
- Weten wanneer ik beat ben, ofwel ik overplay m'n hand naar mijn idee veel;
- Misschien nog wel veel te veel om hier op te noemen :).
Misschien zie ik je wel tijdens het spelen, heb je nog tips, laat eens een berichtje achter!
In ieder geval leuk dat je de tijd hebt genomen mijn blogje eens te bekijken!