Hoi, ik ben Diede en poker nu denk ik 2 jaar. Tot nu toe alles gespeeld tot en met nl100. speelde eigenlijk altijd op pokerstars en full tilt maar had mijn roll bijna geheel op full tilt. Tot dat al het gezeur met full tult begon en ik er eigenlijk van uit ga dat ik mijn bankroll nooit meer terug krijg. vandaar dat ik eingelijk bijna de hele zomer niet heb gepokerd. toch wel grote tegen slag als je plots je gehele roll bijna kwijt bent. Nu kreeg ik denk ik een maandje terug weer een gratis bankroll op Titan van Pokerstrategy (bedankt echt een super aktie van jullie :D). begin niet echt veel mee gedaan. vorige week begon het toch weer te kriebelen en begon ik weer met spelen.
Nu speel ik voornamelijk NL10 en NL20 op Titan. Waarom begin ik weer een blog? Dit omdat ik het toch soms moeilijk vind om me te motiveren om NL10 en NL20 te gaan spelen. Door een blog bij te houden hoop ik mezelf te motiveren en ook dat sommige mij zo nu en dan motiveren.
Op het moment heb ik nog niet aan pokerdoelen gedacht. Waarschijnlijk komen die later weer :p. Dacht er overna om misschien 1 a 2x per week mikogo sessie te houden als mensen daar interesse in hebben. kan natuurlijk ook 1x per week en dan andere keer met iemand anders mee kijken(mensen met ideeen zijn altijd welkom :D). maar dat moet ik nog even bekijken.
Ik denk dat ik de lagere limieten toch nog wel kan beaten en dat ik snel door kan stromen naar NL50 maar dat is nog even afwachten. Ik zet me zelf geen doelen kwa hoeveelheid handen per dag/maand. misschien later wel
wel zal ik elke dag dat ik speel een grafiek en minimaal 3 handen posten(als ik het niet doe mag je me er op aanspreken natuurlijk :p)
Zo ga nu even eten en daarna sessie spelen
Grafiek van deze maand: