Hiya!
Nog even een korte introductie al heb ik die ooit wel eens op het forum gezet: Mijn naam is Nanne Tolsma, 21 jaar en derdejaars Aardwetenschappen student, richting fysische geografie. Zit nu in twee besturen als vice voorzitter.
Ik poker ondertussen 2 jaar en ga steeds vooruit. Bankroll Managment is op dit moment het enige wat ik nog niet voldoende beheers. Zo heb ik op Pokerstars eens een bankroll van 3,000 dollar hard werken binnen een week opgeblazen (nog wel snel 800 dollar cash out gedaan maar toch zonde).
Laatst een heerlijke cash (5700) gemaakt op Pokerstars waardoor mn bankroll gestaag toegenomen is!
Cash: Speel nu 10/25 Deep Stack en mn bb/100 is afgelopen dagen van 0.0 naar 7.0 gegaan (over 9k handen). Wil hier meer dan 10bb/100 van maken en dan ga ik verder op 25/50.
Toernooien: Heb mezelf moeilijk in de hand met buy ins maar heb mezelf nu restricted op maximaal 50 dollar, blijf veel toernooien spelen zoals de Forty Grand en de Sunday 1/4 Million.
Ept: Het is mijn doel om binnen 2 jaar een Ept te spelen. Dit doe ik door steps te massen, heb ondertussen al 5 Steps E tickets, binnenkort een keer proberen naar G te gaan
Verbeterpunten van mijn spel:
- Minder bluffen op de river, meer folden op de river.
- Set vs set folden
GL HF!

, A
, 4
, A