Hey iedereen,
Niet veel te zeggen over mijn 'career' buiten dat ik een paar keer kleine deposits gedaan heb en nooit echt winst heb kunnen maken in NL. Ook heb ik een keertje FL gespeeld, dat lag me beter maar vond ik iets te saai om FR te grinden. PLO donk ik maar wat weg dus dan blijft er niet veel over om te spelen en te proberen om eindelijk een roll op te bouwen.
Dit is mijn tweede blog die ik in het Nederlands zal bijhouden. Mijn eerste blog is een zeer stille dood gestorven toen ik... nouja, ik update hem gewoon niet :p/
Ergens in november vond ik de tijd gekomen om mezelf klaar te maken voor het jaar 2011 en om een degelijke bankroll te hebben wanneer de nieuwe pokerwet in België officieel van kracht gaat. Pokerstars zal het platform zijn waar ik zal op spelen. Enerzijds omdat ik mijn geld het veiligste waan bij hen, anderzijds omdat zij de enige pokerroom zijn die al bevestigd hebben dat ze poker zullen aanbieden.
Omdat ik nog ergens €60 op een Microgaming skin heb vaststaan (en ook de moed niet vind om die vrij te spelen) dacht ik dat ik met deze $21 ging proberen wat profit te draaien. Mijn keuze is gevallen op sng's omdat er een gerucht de ronde gaat dat sng's en mtt's in de internationale playerpool zouden blijven. Dat zou geweldig nieuws zijn, want anders krijgen we STT's die maar om de 10 minuten vollopen.
Mijn eerste keuze om én wat VPP én wat profit te draaien: $1.1 Turbo DoN's. Ik begon vol goede moed maar verloor die al gauw toen ik niet echt vooruitgang boekte.

Ik weet dat een EV lijn bij SNG's niet super accuraat is en al helemaal niet bij DoN's, maar ik denk toch dat het nooit goed is als die lijn zo mooi naar boven gaat.
Op een 'ik geef er geen moer meer om, dit wordt mijn one time' moment heb ik beslist om met net geen 5BI de STT's te gaan spelen waar ik op dat moment voor aan het grinden was. One shot en al...
Zeer kleine sample maar in die 67 $3.4's heb ik wel ervaren dat ik deze limiet vrij makkelijk zal kunnen beaten. Nu zit ik wel met het probleem dat als er slechts één downswingetje komt, ik alles kwijt ben. Daarom heb ik beslist om vanaf vandaag met $42 te starten. Dat zijn 24BI voor de $1.75 STT Turbo 9man.
Heel leuk dat die lage buy ins er zijn bijgekomen, de laatste keer ik gekeken heb vond ik de $6.5's als laagste limiet voor de Turbo's.
Dus om even samen te vatten:
- Hoi ik ben een pokernoob met een nieuwe gamevariant die ik wil leren
- Startroll: $42 (24BI $1.75 STT Turbo)
- Einddoel: tussen 60BI en 100BI voor de $3.4 STT Turbo's tegen 1 januari 2011