Ga naar het forum
2014 is my year

Meldingen
Alles wissen

2014 is my year

431 Berichten
62 Gebruikers
0 Reacties
15.9 K Weergaven
DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder

icm valt best wel mee met pushen en maakt hun callranges juist een stuk tighter, als ze nash callen is het -ev ja maar denk dat dat zelden zo is

en tis noway vergelijkbaar met een 4.4t, want een 4.4t vs 2 unknowns kun je daar praktisch ATC shippen waar ik hier maar iets buiten nash ga, wat wsl nog geen 50% range wordt oid dus scheelt nogal maargoed lekker fappen op je nashranges en alles wat erbuiten gaat beraten op een forumpje als dat je blij maakt om 5uur snachts op zondag.

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door DonBartos
icm valt best wel mee met pushen en maakt hun callranges juist een stuk tighter, als ze nash callen is het -ev ja maar denk dat dat zelden zo is

en tis noway vergelijkbaar met een 4.4t, want een 4.4t vs 2 unknowns kun je daar praktisch ATC shippen waar ik hier maar iets buiten nash ga, wat wsl nog geen 50% range wordt oid dus scheelt nogal maargoed lekker fappen op je nashranges en alles wat erbuiten gaat beraten op een forumpje als dat je blij maakt om 5uur snachts op zondag.

nee klopt een 109t is totaal niet vergelijkbaar met 4.4t maar jou maakt blijkbaar niet uit wie er in de blinds zitten en denkt werkelijk dat als ze beslissing moeten maken van 3k dat ze dat niet optimaal zouden kunnen doen omdat ze diep zitten.
van die atc met die stacksize en bb die 5bb had ofzo is best grappig verder is denk vooral probleem dat je blijkbaar iedereen onderschat vrij zeker dat die gasten in de blinds beter zijn dan jij en dan zou jij dus weten dat zij niet optimaal spelen.

Beantwoorden
Citeren
DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder

lol

vrijwel niemand in mtts speelt optimaal
je doet nu net alsof er 2 halfgoden in de blinds zaten, dat viel allemaal wel mee. en ik zeg nergens dat ze retarded callranges hebben maar als je de callranges ook maar heel iets adjust wat bijna altijd kloppend is is J4s al een jam

maargoed beetje /care discussie met een monk die enkel nashranges kan gebruiken omdat elke vorm van nadenken hem verder vreemd is

ik blaas verder niet in andermans blog hoog van de toren over een close spot dat het "lolbad" is. dat het op het randje is klopt en dat het geen nash shove is klopt ook maar er bestaat meer dan nash en er bestaat meer dan nitten en iedereen als halfgod beschouwen en voor het slapen nog snel even op hun sharkscope graphjes fappen.

je komt in mn blog roepen dat de hand lolbad is wat het nooit kan zijn omdat als je de ranges adjust naar waar ze redelijk kloppend zullen zijn (en echt praktisch gelijk aan nashranges alleen enkele handen minder wat voor bijna alle regs geldt) dan is het al een shove, dus geen idee wat je nu wil proberen te vertellen. als je nog half gelijk had was het nog leuk geweest maar je komt nu over een close spot roepen dat het lolbad is en daarmee geef je min al meer al aan dat je er echt geen fuck van begrepen hebt lol

Beantwoorden
Citeren
Gildo0
Poker Player

hh?

Best wel interessate discussie verder.

Beantwoorden
Citeren
Krulle37
PokerStrategist

Omb en wolfske zitten julie elkaar af te trekken terwijl je bart basht of hoe werkt die fetish precies?

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Omb basht Bart niet. Als wij reviewen doet ie ook zo tegen mij. Hij is gewoon heel rechtuit en verbloemt geen zaken als hij vindt dat hij gelijk heeft. Verder spreek ik me niet uit of hij gelijk heeft of niet want ik heb obv de hand niet gezien en ik speel die stakes niet dus ik moet sowieso zwijgen over de hand.

Verder of ik Bart bash, daar ga ik niet meer op in. Als je mijn mening wil weten mag je de hele tirade hier lezen. Ik heb nu nog altijd niks tegen Bart iig. Ik vond op dat moment dat hij uit de bocht ging (het kwam neerbuigend over) en daarom ben ik beginnen trollen. Al die keren dat ik Bart verdedigde bv toen bij het ghosten dat heel die ophef overdreven was en dat ik dingen aan hem te danken heb en de talloze keren dat ik zijn stable ook nog gepromoot heb bij mensen op skype en een paar keer op dit forum. Toen hij onlangs coaches zocht ben ik zelfs nog in de werkgroep gaan zagen dat ik het flauw vond dat het niet op het forum mocht (dat was de dag voor de tirade)

Als ik dan 1 keer uit mijn sloffen schiet en daar 3 dagen gezaag moet van horen van spelers die daar overigens niks mee te maken hebben dan is het voor mij wel goed geweest. Krediet heb je hier toch niet op dit forum.

Kijk eens aan, heb je toch een uitleg gehad .. ;) btw ook niks tegen jou ofzo. Ik word gewoon nerveus van heel dat gedoe.

Beantwoorden
Citeren

of waar jij ongelukkig van wordt Wolfske....

Beantwoorden
Citeren
Samwise90
PokerStrategist

Doe de hand eens posten Bartjeee

Verder wel ul

En echt harde -1 als iemand deep bust in een mooi mtt'tje en dan in zijn blog meteen gaan posten datie terrible heeft gespeeld. Dan snap je echt helemaal niks van het leven. Wat een toeval dat het vissie omb is.

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

lol

vrijwel niemand in mtts speelt optimaal
je doet nu net alsof er 2 halfgoden in de blinds zaten, dat viel allemaal wel mee. en ik zeg nergens dat ze retarded callranges hebben maar als je de callranges ook maar heel iets adjust wat bijna altijd kloppend is is J4s al een jam

maargoed beetje /care discussie met een monk die enkel nashranges kan gebruiken omdat elke vorm van nadenken hem verder vreemd is

ik blaas verder niet in andermans blog hoog van de toren over een close spot dat het "lolbad" is. dat het op het randje is klopt en dat het geen nash shove is klopt ook maar er bestaat meer dan nash en er bestaat meer dan nitten en iedereen als halfgod beschouwen en voor het slapen nog snel even op hun sharkscope graphjes fappen.

je komt in mn blog roepen dat de hand lolbad is wat het nooit kan zijn omdat als je de ranges adjust naar waar ze redelijk kloppend zullen zijn (en echt praktisch gelijk aan nashranges alleen enkele handen minder wat voor bijna alle regs geldt) dan is het al een shove, dus geen idee wat je nu wil proberen te vertellen. als je nog half gelijk had was het nog leuk geweest maar je komt nu over een close spot roepen dat het lolbad is en daarmee geef je min al meer al aan dat je er echt geen fuck van begrepen hebt lol

ik heb nog niet gekeken wat nash ranges was kan zo wel doen vrij zeker dat je ze echt flink tighter moeten gaan om dit CEV +EV te maken.
verder heb ik me altijd verbaast hoe je 30 taffelend nog "redelijk solide" kon spelen maar verbaast me ook wel hoe erg er een "max" op je game zit kwa skill als je 1/2 tabled.
blijkbaar snap je de spot niet als je zegt "o als icm een rol speelt moet ik nog wijder dan nash"
maar niet eens zin om uit te leggen ga maar lekker doorspelen alsof iedereen calranges heeft uit 2009 of een 109 turbo als je een 4,4 turbo speelt.

Beantwoorden
Citeren
DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder

lol range van bb en sb 5% adjusten en het levert meer chips op dan hoeveel chips het kost om in nash te jammen, en gezien ze vrijwel nooit wijder dan nash callen en vaak wel tighter, lijkt het me dan al gauw een jam

verder beetje loldiscussie, het is altijd superclose, either way. het verschil is alleen dat je woorden als lolbad gebruikt over een hele close spot en dat is gewoon ronduit retarded

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

lol range van bb en sb 5% adjusten en het levert meer chips op dan hoeveel chips het kost om in nash te jammen, en gezien ze vrijwel nooit wijder dan nash callen en vaak wel tighter, lijkt het me dan al gauw een call

ja want je wil het hier graag allin krijgen zo diep in een toernooi dicht bij FT. lekker clashen das leukste.
zolang je maar plezier hebt boef :heart:

Beantwoorden
Citeren
DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder

gast jij komt uit het niets een loldiscussie voeren, kheb al aangegeven dat het heel close is, en iets wat heel close is kan nooit lolbad zijn.

lijkt me nooit bad hier iets buiten nash te gaan als regs vrijwel nooit wijder dan nash callen en wel tighter, verder echt loldiscussie want in nash kost het al vrijwel niets, dus tis vrij clear jam als ze iets tighter gaan, vind niet echt nodig hier veel +cEV spots te folden omdat je ook gewoon futureEV hebt etc

deze blog is verder op geen enkele manier voor strat bedoeld, kben geen wolfske

Beantwoorden
Citeren
DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Wolfske
Omb basht Bart niet. Als wij reviewen doet ie ook zo tegen mij. Hij is gewoon heel rechtuit en verbloemt geen zaken als hij vindt dat hij gelijk heeft. Verder spreek ik me niet uit of hij gelijk heeft of niet want ik heb obv de hand niet gezien en ik speel die stakes niet dus ik moet sowieso zwijgen over de hand.
.

het verschil is dat jij er waarschijnlijk om vraagt, en semi opkijkt tegen je heldje, ik kijk op geen enkele manier op tegen omb en zit niet te wachten om met die clown strat te bespreken, zeker niet op een openbaar forum

Beantwoorden
Citeren
Krulle37
PokerStrategist

Omb basht Bart niet. Als wij reviewen
......................
nerveus van heel dat gedoe.

Altijd origineel de "ik was maar aan het trollen"-kaart spelen. Leert omb je dit ook tijdens de coachings want het is iets wat hij ook erg graag doet na debiel aggressief te reageren. Geloof me, heb er genoeg ervaring mee.

Beantwoorden
Citeren
DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder

geloor er geen reet van dat wolfske aan het trollen was btw ;p

geloof best dat hij dacht dat hij aan het trollen was omdat hij niet weet wat trollen is tho

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

gast jij komt uit het niets een loldiscussie voeren, kheb al aangegeven dat het heel close is, en iets wat heel close is kan nooit lolbad zijn.

lijkt me nooit bad hier iets buiten nash te gaan als regs vrijwel nooit wijder dan nash callen en wel tighter, verder echt loldiscussie want in nash kost het al vrijwel niets, dus tis vrij clear jam als ze iets tighter gaan, vind niet echt nodig hier veel +cEV spots te folden omdat je ook gewoon futureEV hebt etc

deze blog is verder op geen enkele manier voor strat bedoeld, kben geen wolfske

dus als jij zegt dat het close is betekend dat het ook close is? :P futere EV klinkt leuk maar niet in spot waar je bij een clash je het als big dog in krijgt en het chip EV al close/-ev is.
Verder mooi dat je mij monk noemt en clown zeker als je je bedenkt hoeveel jij verliest met poker en dat je nu überhaupt nog speelt alleen komt doordat blijkbaar mensen geld in je willen blijven stoppen. Verder heb jij de rest (igaming bijvoorbeeld) alleen te danken omdat je op een of andere manier goed bent in feit om andere mensen (vooral vissen) te laten denken dat je goed bent zonder ook maar enig result. en fine voor je dat je daar ghostend wat centjes uit kan halen zodat je nog effe de neppe pro uit kan hangen in malta.
zet dat maar eens af tegen de pokercarriere van diegene die je clown en monk noemt.
i rest my case.

Beantwoorden
Citeren
DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder

lol pokercarriere? die 2 luckboxjes en wat forum gespam noem jij een pokercarriere? schattig

en het is simpele wiskunde dat deze spot close is, maargoed

het is zelfs als nashjam maar iets van -0.15 dus dan is het vrij close ja

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door Krulle37

Omb basht Bart niet. Als wij reviewen
......................
nerveus van heel dat gedoe.

Altijd origineel de "ik was maar aan het trollen"-kaart spelen. Leert omb je dit ook tijdens de coachings want het is iets wat hij ook erg graag doet na debiel aggressief te reageren. Geloof me, heb er genoeg ervaring mee.

grappig dat bij alles wat wolfske zegt dat iemand niet aanstaat ik erbij word gehaald.
moet jij niet eens wat meer gaan winnen dan 10 cent per game over 20k sample? wel mooie bezigheids therapie btw (nee ik zal mijn trollkaart niet trekken)

Beantwoorden
Citeren
3BetMe4Free
Oldschool Grinder

Waar blijven de mods? DIT KAN TOCH NIET JONGENS TREED EENS OP MAN!

Beantwoorden
Citeren
3BetMe4Free
Oldschool Grinder

_love:

Beantwoorden
Citeren