Hallo iedereen,
De meeste 'oudere' leden kennen me waarschijnlijk nog wel van 'vroeger'...
Het is een tijdje geleden dat ik op het forum actief was, om allerhande redenen...
Het pokeren ben ik wel blijven doen en mijn main game zit op de $30 9m SNG's
Het is echter tijd voor wat nieuws....
en zoals de titel het al laat vermoeden, ga ik me nu richten op de HU Hypers...
Ik zal echter de 9m SNG's ook wel blijven spelen, de HU Hypers komen er gewoon extra bij ....
Ik plan om een 50 a 100-tal hypers per dag te spelen (op mijn speeldagen uiteraard) en de rest van mijn tijd spendeer ik aan analyse, studeren en aan mijn 9mans uiteraard....
Vrijdag begonnen met wat opzoekwerk, wat algemene HU info ...
Mersennary's E-book vluchtig even ingekeken....
mijn eigen HU notes even terug bovengehaald...
en ook op de site van HUSNG een kijkje genomen (k denk wel dat ik die mag vermelden, aangezien er toch een samenwerking is tussen Pokerstrategy en HUSNG op dit ogenblik...en dat het zien van die video's me eigenlijk op het idee heeft gebracht) ...
Ik ben wel zinnens om de HU Hypers volledig van 0 af aan aan te pakken en te starten op de allerlaagste limieten .... de $1.5
Na zoals gezegd dit weekend redelijk veel gelezen te hebben, veel video's bekeken te hebben en alles even in me laten te bezinken...
Het te herwerken tot een vrij degelijke starting strategy ...
besloot ik vanavond om snel een eerste sessie van 100 hypers te spelen ...
al bij al viel het goed mee...
de eerste 40 hypers liep ik tot max 10 BI in de - ...
deels door enkele foutjes van mezelf, verkeerd interpreteren van sommige moves van de villains....
want dat is toch ook een hele aanpassing om even je gedachten op 0 te zetten en niet in de 30$ 9mans denkwijzes te denken ...
maar gewoon even back to basics....
Wat zou een standaard $1.5 speler of vis met dit soort 'gedrag' bedoelen ??? ...
k ben zeker nog niet overal uit, maar er zijn wel enkele interessante tendensen in hun gameplay terug te vinden, die je vrij makkelijk kan misbruiken...
Wat is mijn doel dat ik heb ???
wel heel simpel...
Ik wil ook in deze hypers richting $30 in de eerste helft van dit jaar, maar ik zal dit doen met een volledige afzonderlijke BR, zodat ik alle stappen logischerwijs moet doorlopen en geen stappen oversla...
Welk BRM ga ik aanhouden ??
tja... daar ben ik nog niet 100% uit, maar waarschijnlijk zal het iets zijn in de grote orde van 75 a 100BI
Ik ben gestart met 50$ voor de 1.5$
bij 200$ zal ik upmoven naar de 3.5$
bij 500$ move ik up naar de 7$
bij 1200$ move ik naar de 15$
bij 3000$ move ik naar de 30$
Eens op de 30$, dan wil ik er minstens 20k bij mekaar spelen alvorens up te moven.
Het kan zijn dat ik zelfs iets langer in de 7$ of 15$ blijf spelen, daar ik van de HU profits ook een extra laptopje ga aanschaffen...
Ik ben zeker niet iemand die dagelijks zal bloggen, maar geregeld zal ik wel een update plaatsen en hier en daar een leuke hand, of een leerrijke hand of ... whatever ...
Leuk zou zijn om van hier enkele mensen ook te leren kennen die al een tijdje met deze hypers bezig zijn om zo wat contacten te kunenn leggen om samen de denkpatronen en speelwijzes eens naast mekaar te kunnen leggen en om van mekaar te kunnen leren ...
, J