Ga naar het forum
2014 ... Start of m...

Meldingen
Alles wissen

2014 ... Start of my HU Hyper carreer!

26 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
1,363 Weergaven
duvel666
Elite Grinder

Hallo iedereen,

De meeste 'oudere' leden kennen me waarschijnlijk nog wel van 'vroeger'...
Het is een tijdje geleden dat ik op het forum actief was, om allerhande redenen...

Het pokeren ben ik wel blijven doen en mijn main game zit op de $30 9m SNG's

Het is echter tijd voor wat nieuws....
en zoals de titel het al laat vermoeden, ga ik me nu richten op de HU Hypers...
Ik zal echter de 9m SNG's ook wel blijven spelen, de HU Hypers komen er gewoon extra bij ....

Ik plan om een 50 a 100-tal hypers per dag te spelen (op mijn speeldagen uiteraard) en de rest van mijn tijd spendeer ik aan analyse, studeren en aan mijn 9mans uiteraard....

Vrijdag begonnen met wat opzoekwerk, wat algemene HU info ...
Mersennary's E-book vluchtig even ingekeken....
mijn eigen HU notes even terug bovengehaald...
en ook op de site van HUSNG een kijkje genomen (k denk wel dat ik die mag vermelden, aangezien er toch een samenwerking is tussen Pokerstrategy en HUSNG op dit ogenblik...en dat het zien van die video's me eigenlijk op het idee heeft gebracht) ...

Ik ben wel zinnens om de HU Hypers volledig van 0 af aan aan te pakken en te starten op de allerlaagste limieten .... de $1.5 :P

Na zoals gezegd dit weekend redelijk veel gelezen te hebben, veel video's bekeken te hebben en alles even in me laten te bezinken...
Het te herwerken tot een vrij degelijke starting strategy ...
besloot ik vanavond om snel een eerste sessie van 100 hypers te spelen ...

al bij al viel het goed mee...
de eerste 40 hypers liep ik tot max 10 BI in de - ...
deels door enkele foutjes van mezelf, verkeerd interpreteren van sommige moves van de villains....
want dat is toch ook een hele aanpassing om even je gedachten op 0 te zetten en niet in de 30$ 9mans denkwijzes te denken ...
maar gewoon even back to basics....

Wat zou een standaard $1.5 speler of vis met dit soort 'gedrag' bedoelen ??? ...
k ben zeker nog niet overal uit, maar er zijn wel enkele interessante tendensen in hun gameplay terug te vinden, die je vrij makkelijk kan misbruiken...

Wat is mijn doel dat ik heb ???
wel heel simpel...
Ik wil ook in deze hypers richting $30 in de eerste helft van dit jaar, maar ik zal dit doen met een volledige afzonderlijke BR, zodat ik alle stappen logischerwijs moet doorlopen en geen stappen oversla...

Welk BRM ga ik aanhouden ??

tja... daar ben ik nog niet 100% uit, maar waarschijnlijk zal het iets zijn in de grote orde van 75 a 100BI

Ik ben gestart met 50$ voor de 1.5$
bij 200$ zal ik upmoven naar de 3.5$
bij 500$ move ik up naar de 7$
bij 1200$ move ik naar de 15$
bij 3000$ move ik naar de 30$
Eens op de 30$, dan wil ik er minstens 20k bij mekaar spelen alvorens up te moven.

Het kan zijn dat ik zelfs iets langer in de 7$ of 15$ blijf spelen, daar ik van de HU profits ook een extra laptopje ga aanschaffen...

Ik ben zeker niet iemand die dagelijks zal bloggen, maar geregeld zal ik wel een update plaatsen en hier en daar een leuke hand, of een leerrijke hand of ... whatever ...

Leuk zou zijn om van hier enkele mensen ook te leren kennen die al een tijdje met deze hypers bezig zijn om zo wat contacten te kunenn leggen om samen de denkpatronen en speelwijzes eens naast mekaar te kunnen leggen en om van mekaar te kunnen leren ...

Beantwoorden
Citeren
25 reacties
duvel666 Topicstarter
duvel666
Elite Grinder

Oh ja...
kleine samenvatting van mijn eerste sessie...
100 hypers gespeeld, ROI van 7,52% ... runde 5BI under EV
de eerste 40 sng's maakte ik redelijk wat foutjes omdat ik me nog niet genoeg aanpaste aan het 'denken' (of het gebrek er aan) van de gemiddelde $1.5 vis
ik heb sommige situaties een beetje herbekeken en mijn strategie aangepast en nadien liep het terug vlotter...

ik heb een leuk en goed gevoel aan de sessie over gehouden, ik speel het spelletje graag,
en dat is het belangrijkste om er genoeg mee bezig te kunnen zijn om snel en gericht te improven!

Beantwoorden
Citeren
duvel666 Topicstarter
duvel666
Elite Grinder

PokerStars No-Limit Hold'em, 1.5 Tournament, 10/20 Blinds (2 handed) - PokerStars Converter Tool from http://flopturnriver.com

BB (t626)
Hero (SB) (t374)

Hero's M: 12.47

Preflop: Hero is SB with Q, J
Hero raises to t40, BB calls t20

Flop: (t80) 6, 8, A (2 players)
BB checks, Hero bets t34, BB calls t34

Turn: (t148) 8 (2 players)
BB checks, Hero bets t63, BB calls t63

River: (t274) A (2 players)
BB bets t260, Hero calls t237 (All-In)

Total pot: t748

Results below:

Spoiler

Hero had Q, J (two pair, Aces and eights).
BB had 9, J (two pair, Aces and eights).
Outcome: Hero won t748

even een van de gespeelde handjes van vandaag ...
een kleine walkthrough...
Ik maak een normale minraise met mijn QJ
BB callt en daardoor kan ik zijn range al wat inperken....
echte junk foldt hij en zijn PP,Ax,K9+,QJ,JT heeft hij steeds gedriebet.....
(het is mijn 4e sng tegen hem)

op de flop maak ik een kleine cbet en hij callt ....
de A heeft hij zeker niet (zie preflop), een draw of middle of bottom pair zou eventueel wel kunnen....

met de 8 op de river besluit ik gewoon door te barrelen, hij heeft al geen A, de kans dat hij een 8 heeft is door dit board ook terug afgenomen ...
bottom pair of draws is het enige wat hij vermoedelijk kan hebben...
bottom pair CC hij vaak tot en met de turn, maar op een river bet durft hij wel folden

river geeft een nieuwe A ....

en zijn bet op de river maakt vrij duidelijk dat hij geen SD wil ....
A heeft hij niet, 8 heeft hij niet, anders bet hij zo niet uit want een A zal hij niet doen folden en wat hij wel beat zou hij gewoon wegjagen,...

Volgens mij heeft hij hier een gebuste draw of een bottom pair dat nu ook niets meer waard is....
een K heeft hij volgens mij ook niet want dan zou hij goedkoop naar de SD willen gaan ...
ik heb het gevoel met mijn Q kicker hier zeker goed genoeg te zijn in de overgrote meerderheid van de gevallen en dus een easy call

Beantwoorden
Citeren
AmsterdamCalling
PokerStrategist

Kan je je wel concentreren op de 1.50$ ones als je vroeger 30$ gespeeld hebt? Daar heb ik altijd heel veel moeite mee met downmoves :D Heel veel succes iig!

Beantwoorden
Citeren
duvel666 Topicstarter
duvel666
Elite Grinder

ik speel nog steeds de $30 9 mans en 6 mans ...
maar het klopt dat het ergens 'moeilijk' is om de concentratie te houden gezien het verschil in stakes...

maar vandaar dat ik het mezelf verplicht om het te doen en van 50$ op te klimmen ....
ik wil geen etappes overslaan en rustig doorgroeien ...
als ik ineens op de 15's ofzo zou starten, dan ga ik mijns inziens ervaring en inzichten missen in deze toch wel aparte discipline ...

en ook ... concentratie e.d. op deze micro's ...
die kan je ook verhogen door jezelf sterkere doelen te stellen,
of door een bepaalde 'opgelegde' tactiek te gebruiken gedurende X-games... (bvb alles limpen) .... om dan specifiek daarop wat te oefenen ...
het is niet allemaal optimaal dan, maar je kan wel gericht wat tendensen gaan opsporen en er dan iets degelijks op verzinnen om die tendensen te misbruiken

voorlopig gaat het goed, en als ik voel dat ik het beu ben dan stop ik gewoon en speel ik even mijn main game...

Als alles goed gaat speel ik deze solo tot de 15s en dan bekijk ik hoe het spelen daar evolueert...
op de 15s of de 30s zal ik terug een privé coach nemen om de transitie en spelaanpassingen vlot te laten verlopen ...

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Je BRM-schema lijkt me wat aan de agressieve kant, want je moet toch wel rekening mee houden dat je swings van meer dan 100 buy-inns kunt krijgen.
Dus je moet wel op tijd weer down-moven als je tegenslag te verwerken krijgt als je deze schema aanhoudt

Succes met je blog en het spelen van Hyper HU SNG's.

Beantwoorden
Citeren
duvel666 Topicstarter
duvel666
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Je BRM-schema lijkt me wat aan de agressieve kant, want je moet toch wel rekening mee houden dat je swings van meer dan 100 buy-inns kunt krijgen.
Dus je moet wel op tijd weer down-moven als je tegenslag te verwerken krijgt als je deze schema aanhoudt

Succes met je blog en het spelen van Hyper HU SNG's.

ja dat is volledig correct wat je zegt,
maar dit is wat ik nu voor ogen heb,
gaandeweg als ik speel zal ik ook wel aanvoelen hoe vlot of hoe swingy het gaat en waar nodig bijsturen ...
limietje up en down heb ik geen enkel probleem mee om het te doen,
je moet het in de long run bekijken ...

vandaag al behoorlijk wat gespeeld en heel swingy geweest trouwens :P
stond +10BI en toen ineens swing tot -15BI en gewoon geen reet aan te doen ...
ik verloor alle flips, villains bleven hitten...
dus ook niet te doen om hen te laten folden ...
maar ja ... hoort erbij en k heb ook wat liggen experimenteren, dus daar zullen ook wel enkele BI aan te wijten zijn ...
ben nu terug rustig basic aan het spelen en ben al bijna terug break even ...
dus nog even verder doen en ik sta terug tussen de mensen ;)

weer wat extra notes en wat zaken bijgeleerd, en daar gaat het nu de eerste tijd enkel om ...

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zolang je de discipline kunt opbrengen om veel up- en vooral te downmoven is een agressieve BRM niet verkeerd.
Dat is voor de 1 een grotere uitdaging als voor een ander ;)

Beantwoorden
Citeren
duvel666 Topicstarter
duvel666
Elite Grinder

PokerStars No-Limit Hold'em, 3.5 Tournament, 10/20 Blinds (2 handed) - PokerStars Converter Tool from http://www.flopturnriver.com/

Hero (SB) (t570)
BB (t430)

Hero's M: 19.00

Preflop: Hero is SB with Q, J

Flop: (t80) 7, 9, 4 (2 players)
BB checks, Hero bets t34, BB calls t34

Turn: (t148) 8 (2 players)
BB bets t140,
Hero ???

Ok mensjes, Fellow HU Hyperaars...
een klein handje ter discussie om te zien hoe jullie redeneren en om te bekijkenb of ik dit HU spelletje onderhand op de juiste manier aan het bekijken ben ...

Wat doet hero hier, en vooral waarom ???
welke range zetten jullie Villain per street?

Villain is een doorsnee speler op deze limiet, met vrij passief spel ...
hij folde tot nu steeds op flop cbets en hier callt hij + donkt hij de turn ...

laat ons allemaal even meekijken in jullie grijze hersenmassa ;)

Beantwoorden
Citeren
20Shocker88
PokerStrategist

Zijn range zitten veel sc en kleine pockets in.
Broadways plus hoge pockets verwacht ik wel een raise pre van.
Denk dat die op die turn iig zijn hand gemaakt heeft dus sets in range plus straights 2p etc, bent hier vrij beat op moment.
Kan callen voor flush + gutshot valt altijd wel een verdediging voor te verzinnen maar ik denk hoe kloten het ook is,
ik fold op die turn want je hebt toch nog steeds maar q high en nog maar 74 chips invested dus er komt nog wel een betere spot.

Maar ja ik speel geen HU dus niet teveel luisteren naar deze :f_confused:

Wel leuk handje btw, en ook interessant natuurlijk om van te leren want in gewone sng heb je het ook nodig.
Nu wachten op comments van de echte HU spelers
:P

Beantwoorden
Citeren
duvel666 Topicstarter
duvel666
Elite Grinder

@shockers

HU-speler of niet, input is steeds gewaardeerd, ik ga nog even wachten met mijn eigen gedachtengang helemaal te posten tot er ofwel hier of in het handbeoordelingsforum (waar ik hem ook maar heb gepost om sneller wat reacties te krijgen) wat respons is ...
Kwestie van speelwijze zijn er toch enkele grondige verschillen nav handwaardes in deze HUHyper variant dan in de gewone turbo 9mans ofzo ...
is een goede bijstudie bij mijn 9m skillz

ik ga regelmatig in het handbeoordelingsforum wat handjes posten en de echt interessante ga ik in de toekomst na de discussies naartoe linken met een korte summary hier in de blog...

wat doe ik momenteel om mijn spel te verbeteren ?
k heb dus sentin7's video serie aangekocht op HUSNG, dus die gebruik ik

en ik speel nu ook in minisessies van 5/6 games per keer en dan nadien onmiddellijk alle spots in HRC analyseren om zo beter het paringsgedrag van de lokale strandjoedel op deze limits te bepalen + om er mijn basisranges en -acties voor te bepalen met HRC ...

tijdrovend, maar noodzakelijk werkje om de dynamiek van de aanpassing van kleine zaken zoals stacksize of andere ranges in proportie te zien voor deze HU ...

Beantwoorden
Citeren
duvel666 Topicstarter
duvel666
Elite Grinder

leuk handje tegen een villain die geen raad wist met mijn aggressiviteit in de 3 wedstrijdjes die ik na mekaar tegen hem speelde...
bij zijn C/R op de flop call ik gezien ik er zeker niet slecht voorsta met TP en 9 kicker...
zijn minbet op de turn maakt het me makkelijk en ik weet zeker dat ik voor lig en dat hij ofwel aan het drawen is naar flush, of evt lage straat ...
of iets kleins gehit had en me op de flop al weg wou hebben ....
dacht waarschijnlijk dat ik niet gehit kon hebben al valt die J perfect in mijn range ...
enige wat ik op de turn moest beslissen is de grootte van de bet ...
ik besloot te pushen omdat dat fishier leek en over aggro en hoopte zo op een call ...
met gewone bets heb ik hem al te vaak tot folden gebracht en hij speelde hier anders dus besloot ik er een schepje bovenop te doen ...
het loonde... :P

PokerStars No-Limit Hold'em, 3.5 Tournament, 10/20 Blinds (2 handed) - PokerStars Converter Tool from http://www.flopturnriver.com

BB (t528)
Hero (SB) (t472)

Hero's M: 15.73

Preflop: Hero is SB with 9, J

Flop: (t80) J, 3, 5 (2 players)
BB checks, Hero bets t52, BB raises to t104, Hero calls t52

Turn: (t288) 7 (2 players)
BB bets t20, Hero raises to t328 (All-In), BB calls t308

River: (t944) 3 (2 players, 1 all-in)

Total pot: t944

Results below:

Spoiler

Hero had 9, J (two pair, Jacks and threes).
BB had 5, A (two pair, fives and threes).
Outcome: Hero won t944

Beantwoorden
Citeren
duvel666 Topicstarter
duvel666
Elite Grinder

vandaag veel bijgestudeerd, video's bekeken en geanalyseerd...
slechts 60 HU gespeeld,

op aanraden van Laurents, na een leuk en informatief gesprek (waarvoor mijn dank!) begonnen met ook 3.5 tussenin erbij te nemen...

gecombineerd 1.5 en 3.5 vandaag ROI 21% en 63,3% ITM
na de terrible $EV run van de afgelopen dagen (meer dan 25BI under EV runnen) ... vandaag een 'normaler' dagje gehad... en ik runde heel lichtjes boven EV ...

Morgen heb ik niet zoveel tijd gezien een lange avondtraining ter voorbereiding van mijn sportseizoen...
maar k ga toch trachten een 50tal HU gemengd 1.5 en 3.5 te spelen.

Vanaf vrijdag zal het enkel 3.5 worden voor enkele duizend HU om daar alles degelijk te ontwikkelen.
De rake op de 1.5 is echt heel hoog en je verliest er teveel vooruitgang door om er tijd te blijven verliezen. (raad van Laurents) ...

morgen dus rustig dagje, vrijdag wel genoeg pokergelegenheid, zaterdag terug minder, zondag = pokerdag :P

Beantwoorden
Citeren
duvel666 Topicstarter
duvel666
Elite Grinder

We gaan gewoon door met lekker studeren en rustig aan beetje pokeren ...

Vandaag weer enkele HU hyper video's bekeken + mindset video ...
een zeer belangrijk aspect in deze HU ...
eigenlijk een heel belangrijk aspect in poker in het algemeen, maar zeker in het bijzonder op deze Headsup ...

Mijn basis strategie zit goed in mekaar, ik kan de tegenstander domineren, en in het overgrote deel van de gevallen zijn mijn reads en conclusies correct ...

enkel de laatste 20 HU's van vandaag ben ik niet geheel tevreden over mijn spel ...
ik liep tegen enkele coolers aan, waarvan ik er eigenlijk 2 zeker had moeten zien afkomen ... ik wist eigenlijk dat ik beat was, maar kon toch niet aan de call button weerstaan ...
dat zijn fouten die je ineens de game kosten, maar kom ... al bij al was het een positieve dag, al kan het nog steeds beter...

na die enkele coolers, wou het board ook niet mee, dath et board mij mist, daar heb ik geen problemen mee in HU...
je bespeelt immers meer je tegenstander in functie van het board dan dat je je eigen hand speelt...
maar als ze ineens echt heel vaak bij hen hitten ...
dan wordt het natuurlijk moeilijk ....

maar goed, ik heb me herpakt, het heeft wel energie en denkvermogen gekost,
en ik merkte ook dat ik in die fase ineens niet meer genoeg 3bette preflop ...

dus dat zijn weer enkele werkpuntjes,
maar in het algemeen zeer tevreden van mijn geleverde spel vandaag.
De eerste contacten met het team van HUSNG mbt mijn begeleiding op en over de midstakes zijn ook gelegd en een meeting is reeds gepland om alles verder te bespreken.
Dit is een variant die mij echt boeit en dan wil ik er ook volledig voor gaan...

mijn results van vandaag....
95 games (k wou er 100 maar ik raakte echt uitgeput die laatste sessie) ...
95 games dus, winstpercentage 60%, ROI 16,6 %

ZEER solide, zelfs al zijn het maar 3.5's voorlopig ...

Ik runde een hele dag tussen de 12.5 en 22% ROI ... en steeds zwaar onder $EV runnen dan nog...
enkel die laatste reeks van 20 heeft mijn $EV laten zakken tot net op het niveau dat ik eindigde... dus een EV=$EV dagje ...

maar vooral te onthouden en te onderzoeken morgen als ik na de sporttraining thuis kom ...
"WTF ging er ineens zo anders in mijn laatste mini sessie van 20" ...

Beantwoorden
Citeren
duvel666 Topicstarter
duvel666
Elite Grinder

vandaag lekker geswingd ....
sessie begon zoals gewoonlijk rustig opbouwend en een lijntje mooi schuin naar boven, net onder EV runnend, maar dat is ok ;)

en toen doomswitch gedurende een 60tal HU Hypers...
ik kon geen flip meer winnen, verloor zelfs zo goed als alle dominerende handen ...
de 2 en 3 outers na een turn all in ... die vielen steeds voor villain op de river...
was echt kut...
ook enkele mooie setups tegen gehad... set Vs set, FH tegen biigger geriverde FH op river etc ...
en was moeilijk om de concentratie te bewaren ...

eventjes korte pauze genomen ...
en hernomen ...

ik runde iets van een 20+ BI onder EV ...
dit bij mekaar sprokkelen op een 40tal HU Hypers is toch wel even wennen ...

nadien het evenwicht wat teruggevonden, en vandaag wel degelijk gedaan gekregen waar ik het vroeger moeilijk zou mee gehad hebben ...
mijn spelwijze NIET aangepast, niet 'scared' gaan spelen ...
tenslotte kreeg ik de chips er meestal goed in ...
en als het board tegen werkt... tja... dat heb je niet in de hand...

maar ik bekijk het zo ...
al wat het board me nu op de micro's tegen werkt...
dat zal het board me vroeg of later teruggeven ...
hopelijk zit ik dan al goed hoog in de midstakes :P hahaha

ook wat videootjes herbekeken en mijn nota's terug doorgenomen zodat alles fris in't kopke blijft zitten ...

Met een goed gevoel gestopt ook,
na de pauze liep alles wel weer tegen, maar volhardende in de boosheid heb ik de schade beperkt kunnen houden ...

op een geegven moment zat ik 15BI down, maar toch mijn dagje afgesloten met slechts 3 BI verlies...
nog steeds een 10tal BI onder EV voor de dag...

Even ook op enkele vraagjes geantwoord in Michel zijn blog en op die manier mijn goede daad van de dag gedaan en even beetje met hem meegedacht ;)

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

en toen doomswitch gedurende een 60tal HU Hypers...
ik kon geen flip meer winnen, verloor zelfs zo goed als alle dominerende handen ...
de 2 en 3 outers na een turn all in ... die vielen steeds voor villain op de river...
was echt kut...

Welkom in de wondere wereld van de hypers. ;)

Beantwoorden
Citeren
duvel666 Topicstarter
duvel666
Elite Grinder

voorlopige tussenstand na 500 HU HYPERS op de 3.5 ...ROI 5,86%, ITM 54,6%, $EVROI 6.9%

voorlopig degelijke stats dus en ik run onder EV ...

vandaag grindsessie ook voortijdig gestopt omdat ik vermoeid werd,
en dan besloten om in HEM2 mijn eerste 500 hypers te analyseren om op die manier mijn spel nog te kunnen verbeteren afhankelijk van de cijfertjes ...

toch enkele nuttige conclusies bekomen en het echt leuke is dat als je de 'races' bekijkt...
hoe ik op de turn tot nu toe in de all-ins echt bekocht ben geweest over de gehele lijn ...
de 55-80% situaties heb ik bvb slechts 45% van gewonnen terwijl de verwachte verhouding 72% was...
ook in de flips 45-55% run ik enorm onder het verwachte ...
flop flips bvb win ik slechts 20%, verwachting was er 51%
nu ja, zo'n dingen zeggen niet of je het correct gespeeld hebt, maar je kan mooi zien waar de EV verschillen vooral opgebouwd worden.
die dingen heb je zelf niet in de hand natuurlijk en kan je niet beïnvloeden, het is gewoon de run of cards...en daarvoor is de enige oplossing 'volume draaien'
maar toch handig om dat allemaal even naast mekaar te leggen en te zien hoe je je chips erin krijgt en hoe die situaties %gewijs verdeeld zitten ... om die zware underdogposities eens te bekijken en te zien of daar toevallig niet verkeerd geranged is of wat dan ook ...

Ik speel eigenlijk al vrij aggressief, maar k heb ook gemerkt dat de handtypes waar ik volgens mij mee moet verbeteren ook gewoon passiever speel dan de anderen ... dat weerspiegelt zich dan ook in lagere winnings en in sommige categorieën op losses...
dus daar even een mooie uitbreiding en aanpassing aan mijn tot nu toe gebruikte strategie ingeknutseld en hopelijk kan ik die de komende 500 HU goed implementeren en er positieve gevolgen van zien.

de cbet stats hebben ook weer wat opponent tendencies naar boven gebracht om te verbeteren of te abusen door net op die flops meer of minder te cbetten ...
er zijn nog tal van zaken, maar te veel om hier gewoon neer te pennen,...
gewoon enkele uurtjes vannacht nuttig gespendeerd aan analyseren en al enkele aanpassingen gemaakt aan mijn strategie...

na de volgende 500 een nieuwe recap en dan de stats eens naast mekaar leggen en opnieuw evalueren ...
dat zal waarschijnlijk tegen het weekend ergens zijn...
alhoewel ik het weekend gewoon zal doorspelen en dan ten vroegste maandag ofzo aanpassingen inplanten als het ok loopt...

Beantwoorden
Citeren
duvel666 Topicstarter
duvel666
Elite Grinder

vandaag een rampdagje ...
alles viel tegen, ik hitte steeds top range...
won geen flips, enkele coolers...

in het algemeen genomen kon ik ook nooit echt in mijn spel komen,
ik heb toch mijn 10 HU gegrind maar achteraf bekeken had ik er beter vroeger mee gestopt...
niets liep goed en ik had ook geen goed gevoel aan de tafels...

uiteindelijk een zwaar - dagje met slechts 43/100 gewonnen ...
weer zo'n dagje waar opp niet fold met bottom pair als je top P hebt...
maaar dan hit de donk 2p zoals bvb 83 op de river, je ziet geen gevaar, valuebet en <KABOOM> je stack om zeep ...

dit is vandaag echt ontelbare keren gebeurd, of iets dergelijks en 't was gewoon een lijdensweg...

volgende keer gewoon enkele uurtjes stoppen als het zo stroef loopt allemaal ...

maar goed, morgen is een andere dag en dan gaan we er weer lekker tegen aan!

Beantwoorden
Citeren
duvel666 Topicstarter
duvel666
Elite Grinder

vandaag nog niet gespeeld, wel heel veel gereviewed en notes genomen...
enkele vids gekeken ...

proberen oim nu de 'extra' dimensie aan mijn spel toe te voegen , ttz te verbeteren ...

straks een 20tal spelen en even zien hoe het initieel gaat...

work in progress ;)

Beantwoorden
Citeren
duvel666 Topicstarter
duvel666
Elite Grinder

laatste dagen wat minder tijd gehad ...
wel beetje gespeeld maar ook niet zoveel als ik zou willen ...
we gaan lekker 'swingend' door ;)

LOL-hand van de dag ...
opp fold niet makkelijk als ik geen al te grote 'bet-jumps' maak en is quite bluffy ...
en dit is het resultaat van deze read uit een eerder gespeeld spelletje ...

PokerStars No-Limit Hold'em, 3.5 Tournament, 10/20 Blinds (2 handed) - PokerStars Converter Tool from http://flopturnriver.com/

Hero (BB) (t490)
SB (t510)

Hero's M: 16.33

Preflop: Hero is BB with 2, 10
SB calls t10, Hero checks

Flop: (t40) 2, 10, A (2 players)
Hero checks, SB bets t20, Hero raises to t40, SB raises to t120, Hero raises to t220, SB raises to t320, Hero raises to t470 (All-In), SB calls t150

Turn: (t980) K (2 players, 1 all-in)

River: (t980) Q (2 players, 1 all-in)

Total pot: t980

Results below:

Spoiler

SB had 5, K (one pair, Kings).
Hero had 2, 10 (two pair, tens and twos).
Outcome: Hero won t980

Beantwoorden
Citeren