Ga naar het forum
45 & 180ers newbie ...

Meldingen
Alles wissen

45 & 180ers newbie incoming

19 Berichten
10 Gebruikers
0 Reacties
1,325 Weergaven

Goeiedag!

Na enige tijd de site passief bezocht te hebben heb ik besloten om daar verandering in te brengen en actief deel te nemen aan de forum. Niet alleen dit maar ook beginnen aan het online pokeren.

Dit is dus het online avontuur van een online newb :)

Ik heb voor mij zelf 100$ start roll genomen op Pokerstars en gebruik gemaakt van de 1st deposit bonus via Pokerstrategy, altijd mooi meegenomen wat extra knaken.

Ik ben van plan om eerst te beginnen met de $0.50 45mans.

Hiervoor zal ik een BRM van 200BI's aanhouden.

Deze blog is voor mijzelf bedoeld om mijn progressie bij te houden en zaken te delen. Hopelijk kunnen we van elkaar gaan leren.

Enjoy!

Beantwoorden
Citeren
18 reacties
Floppiekijken
Poker Player

Leuk, ga je volgen :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Mocht er iemand een goede site - artikel hebben voor mij betreffende push charts dan zou ik dat erg waarderen.

Ben namelijk nog niet hoog genoeg qua satus om de charts hier te bekijken.

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

Weet niet of je hem al gemaakt hebt maar anders even de quiz maken, als je die succesvol afgerond kun je bij enkele rooms waarop je eventueel nog geen account hebt gratis geld krijgen en ben je gelijk bronze member 4 life.

Daarnaast als je je account op stars hebt aangemaakt via pokerstrategy zal je als je hierop speelt SP verdienen en mede door de doorlopende promotie 10 bonus StrategyPoints ontvangen voor iedere dag waarop je minstens 1 StrategyPoint verdient. Op die manier hoef je in een maand tijd dus maar 10 dagen lang 1 SP te verdienen om de Silver status al te bereiken!

Suc6 op de 45's en 180 mans _cool:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ah dat is echt een handige tip thanks. Heb zojuist ook de trial op Holdem Manager 2 genomen.

Handige software . Ander 45 turbo sng spelers die tips hebben over must have stats voor in de HUD?

Heb nu vanuit table ninja dat er automatisch het aantal BBs en M berekend wordt.

Beantwoorden
Citeren
Lamapalooza
PokerStrategist

Ik heb alleen VPIP/PFR/3Bet staan. Meest noodzakelijke om te zien welke range je kunt pushen/reshoven tegen een speler en neemt niet veel plaats in.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Thanks zal me er even in verdiepen. ben nog steeds opzoek naar goeie push charts xD

Beantwoorden
Citeren
20Shocker88
PokerStrategist

Gewoon any 2 werkt beste :D

Beantwoorden
Citeren

Beginners guide voor de 45 mans turbo mtsng op Pokerstars

Probeer deze eens van kokkie..erg handig!
suc6

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Ik weet niet hoe je Duits is maar je kunt altijd hier kijken. Of in het Engels als je de laatste 2 coachings nog wilt bezoeken.

En wat kokkie natuurlijk zegt even die quiz maken.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dank voor de replys. Ik ga zo beginnen met de quiz en de beginnersguide van Kokkie en dan lekker een sessie in het zonnetje houden.

Heerlijke zondag!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Best vreemd. Heb de Quiz nog nooit gemaakt maar als ik naar de link ga dan staat er JE BENT GESLAAGD VOOR DE QUIZ :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Er is sinds 25 maart jl. geen quiz meer om de aanbiedingen die te maken hebben om gratis pokergeld te verdienen.
Dus is het nu een stuk makkelijker om een gratis bankroll te krijgen.

Verder wens ik je veel succes met je nieuwe blog en het verbeteren van je pokerspel.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Eerste sessie gedraaid met de Beginners guide voor de 45 mans turbo mtsng op Pokerstars erbij.

43 SNGs -$8,17 BR: $91,83

Hoop snel bronze te worden zodat ik inzicht krijg in de push/shove charts. Dit zal me wel gaan helpen bij de eindfase. Ben hier toch vaak nog zoekende.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zo te zien ben je inmiddels bronze. Dus kun je weer verder met artikelen bestuderen en kun je youtube filmpjes en plaatjes posten. Ook kun je altijd handen gaan posten in je blog en/of open forum voor handdiscussies en krijg je advies hoe je hand eventueel beter had kunnen spelen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ah bedankt voor de heads up. Lekker lui avondje met de laptop op de bank inlezen in de strat artikelen :pokerface:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Mocht je klaar zijn met de NL-artikelen kun je ook altijd de Engelse SNG-artikelen bestuderen die (nog) niet vertaald zijn in het Nederlands.

Beantwoorden
Citeren

update plz :D

Beantwoorden
Citeren
jova23
Oldschool Grinder

Gl met de 45 mans

Beantwoorden
Citeren