Ga naar het forum
45s Turbo SnG @ Sta...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 45s Turbo SnG @ Stars

27 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
1,085 Weergaven

Zal hier al mijn SnG posten die ik speel gewoon om ze bij te houden
En kan ik hier ook volgen hoeveel ik speel en wat voor winst of verlies ik draai
Een soort van rail maar dan voor mezelf . om mezelf wat te stimuleren
laatste tijd nie zoveel zin meer om te spelen
waarschijnlijk omdat ik steeds dezelfde speel. maar die 18s speel ik nie zo graag

Tijdje geleden had ik 70$ op stars gestort en heb er nu ongeveer 236$ van gemaakt .

Ik ga nu gewoon 200 converteren naar een euro acc zo staan die opzij tegen dat ik Broke ga .
Dus ik ga nu beginnen met Br van 36$ voor de 1.10$ 45s en hoop er terug een mooi bedrag van te maken .
deze keer ga ik nie stoppen aan 200 bijf gewoon doorspelen tot ik broke ga of tot ik aan 1000$ zit of meer

Zal deze Br shema volgen
0$ - 260$ : 1.10$ 45s
260$ - 487.5$ : 1.10$ 45s + 3.25$ 45s (3:1)
487.5$ - 650$ : 3.25$ 45s
650$ - 975$ : 3.25$ 45s + 6.50$ 45s (3:1)
975$ - 1200$ : 6.50$ 45s
1200$ - 2400$ : 6.50$ 45s +12$ 45s (3:1)

Es zien hoever ik geraak en hoelang ik het volhou

26 reacties
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

StartRoll: 36$
CurrentRoll: 44$
Profit: 8$

Total Buyins:11$
Total Cashout:19$
Total Profit: 8$

SnG Rail 45s @ Stars

Heb link naar een spreadsheet met de gespeelde SnG geplaatst .
In plaats van hier de uitslagen te plaatsen gaat anders te lang worden

Hey DreamKid,

Mooie opzet, netjes volgens BRM, dus dat gaat wel goed komen. Ziet er allemaal erg overzichtelijk uit, dus als je dat weet vol te houden krijg je straks een heel mooie blog waar je alles ook mooi in terug kan vinden. ;)

Veel succes met de SNG's :)

caroline29632
BlackMember

De turbo's zijn super swingy. Dus een ruim BRM is echt wel nodig.

Succes ermee.

Mijn advies: Post handen en wordt er goed in, dan kan je snel limieten stijgen.
Als het even te swingy is of je hebt ICM niet goed onder de knie, probeer dan gewone snelheid, heb je vast meer edge.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ok bedankt voor de tips ;)

Pinowww
Elite Grinder

en anders trek je mij gewoon aan mn oren om je wat dingen te leren :P

caroline29632
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door Pinowww

Ey wa, ge heb dat nooit aan mij voorgesteld. :(

FU Remco!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

als je ook de 45m speelt wil ik je best wel een keertje bekijken via mikogo
als je dat zou zien zitten. :D

Alle hulp en tips zijn welkom

Bon ga seffes paar tafels in gang zetten =)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

25.03.2010

StartRoll: 36$
CurrentRoll: 44$

Total Buyins:11$
Total Cashout:19$
Total Profit: 8$

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hoi,

Leuk om te zien dat we er weer een MTT sng grinder bij hebben.

Je BRm ziet er goed uit!

Wat ik je aanraadt is om je niet te druk te maken over de haden waar je mee gebust bent, of je dagelijkse resultaten.

Zeker bij die turbos (strax op de wat hogere limieten) kun je ontzettende swings meemaken (100BI+ in de min) maar laat je daardoor niet uit het veld slaan. De upswings komt er weer achteraan, maar ik weet uit eigen ervaring dat als je et resultaat gericht gaat kijken, je downswing eenheel stuk langer aanhoudt!

succes!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hoi bedankt tune voor de reactie

Speel jij ook de 45s of andere MTT SnG of mix jij ze door elkaar?
en hoeveel volume spelen jullie zo per dag of per week ?

wat ik ook wel es wil doen is iemand volgen via mikogo om zo wat aan me spel te doen en es kijken hoe de ervaren spelen als ze aan multitables doen.

voorlopig speel ik maar 5 tables at a time maar wil die graag gaan verdubbelen zodat ik er 10 kan spelen .

ik speel wel zonder ninjatable dus is waarschijnlijk moeilijker om te multitablen denk ik

Ninja wil ik pas aankopen wanneer ik ongeveer 500 BR heb

Grtz

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Kan ik hier shoven kreeg echter geen kaarten
moest iets proberen was aant dood bloeden

No Limit Holdem Tournament
PokerStars
8 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
$1.00+$0.10

Stacks:
UTG (14,645)
UTG+1 (5,880)
MP1 (12,705)
MP2 (10,635)
CO (4,515)
BTN (5,392)
Hero (1,305)
BB (12,423)

Blinds: 400/800 Ante 50

Pre-Flop: (1,600, 8 players) Hero is SB 8♦ 9♣
6 folds, Hero goes all-in 1,255, BB calls 455

Flop: 10:club: A♠ 6♦ (2,910, 2 players, 1 all-in)

Turn: 3♦ (2,910, 2 players, 1 all-in)

River: 5♣ (2,910, 2 players, 1 all-in)

Final Pot: 2,910
Hero shows high card Ace
8♦ 9♣
BB shows high card Ace - Queen kicker
J♥ Q♣

BB wins 2,910 (net +1,605)

Hero lost 1,305

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Kan hier dus geen photo plaatsen jammer

Sscavenger
PokerStrategist

je kon hier inderdaad niks anders als shoven.
alle andere hadden gefold en als hij een over had ( zoals nu ) heb je een 60 tegen 40 gezien dat je sb er ook in zat kreeg je alle ods om all in te gaan en hopen op het beste.
jammer voor je dat je niks hitte.
Wat mij erg heeft geholpen bij toernooien en sng is dan harringtons Harrington on Hold'em Volume I: Strategic Play.
als je hem nog niet heb gelezen kan ik je hem wel aan raden.

GReets
S

AceGaylord
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Sscavenger
je kon hier inderdaad niks anders als shoven

Ehhhh, jawel hoor... er is ook een fold button...

Dit lijkt me zeker geen spot om te pushen, maar goh, er zijn mensen die er meer verstand van hebben dan mij...
Je hebt geen FE meer en ook al doet 89o het aardig tegen een any 2 range (48%eq) opteer ikzelf toch voor een fold hier.
Ik heb deze toernooitjes veeeeeeel gespeeld en m.i. & uit ervaring is het gewoon +$ om NIET te pushen.
Ten eerste ben je net door de blinds gegaan en kun je nog 7 handen aan.
Ten tweede speel je hier op $1 en spelers pushen en callen hier met crap en het gebeurt me vaak genoeg dat twee andere spelers gewoon niet tight kunnen spelen en wachten tot de shorty bust, maar gewoon lekker met elkaar in de clinch gaan.
Daarnaast gebeurt het me vaak genoeg dat ik in de komende handen toch nog ergens in goede hand oppak en dan kun je pushen (met een eq >50%) of callen voor een flip met bijvoorbeeld een pocketpair of gewoon een hand uit de top 10-15%.
Bij winst (en bijvoorbeeld een call van een van de spelers NIET in de blinds) krijg je al gauw weer een aardige stack 1255+800+400+ante + 1255 = ongeveer 4000

Dit is hoe ik het speel. Ik heb er honderden gespeeld (ik multitable-de ze 12+tafels...) en het gebeurd zelfs ook nog wel eens dat ik zo in de top eindigde (of zelfs 1ste werd) na een hierboven uitgelegde stackverdubbeling en daarna nog enkele pushes te winnen.

Dat kan je natuurlijk met je 89o push ook overkomen, maar je ligt hier gewoon vaak achter en dat zijn niet de spots die ik graag uitzoek.

Ieder zijn eigen voorkeur:f_cool:

Harrington on Holdem is zeker een aanrader en ik vond zelf Sit 'n Go Strategy van Collin Moshman een goed boek; hoewel hij focussed op STTs komen er toch veel situatie in voor die je bij je MTT spel kunnen helpen. NB. Collin legt je uit dat je enkele handen
eerder (of beter orbit in dit geval) In-the-dark had moeten pushen met any 2 cards en je niet had moeten laten dood-blinden. Push voortaan tegen een BigBlind met een niet al te grote stack, waarin je misschien nog iets van FoldEquity op hebt. Bijvoorbeeld jij heb t2300/ hij heeft t5000. Heel blij om je hier te callen zal hij niet zijn zonder sterke hand.

ps @ Sccavanger: Die 60/40 moet je me toch eens uitleggen; dat snap ik niet? mi moet BB hier met any 2 callen maar zal hij in de praktijk vaker met 90-95% ofzo callen (op deze stakes komen folds ook nog regelmatig voor ?( )... tegen die range zak je equity zelf naar minder dan 48%, dus ik snap je 60/40 redenatie niet helemaal.

AceGaylord
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Pinowww

Eyyy... ik kan ook wel wat grootmeester-coaching gebruiken!
Zoiets heb je mij ook nooit op mijn blog voorgesteld..
& ik hou je blog nog wel bij:(

Pinowww
Elite Grinder

Tegen betaling doe ik heel veel :)