Hallo allemaal!
Ook ik ben bezweken onder de aantrekkingskracht van het fenomeen bloggen. Onder het mom van discipline, stijgende lijn, afstomen en kritisch zijn op jezelf ga ik pogen hier de komende tijd mijn voortgang te posten.
Over mezelf:
Ben bezig met afstuderen in een vorm van Bedrijfskunde aan de uni en heb een Bachelor op zak. Heb in ieder geval al een diplomaatje op zak!(Naast mijn zwem, fiets en veterstrikdiploma's)
Naast studie en uiteraard poker kán ik sportief zijn. Wintersport, balsporten, windsurfen en hardlopen je kent het wel.
Al iets meer dan een kwart eeuw waggel ik op deze aardkloot en besloten dit domme spel onder de knie te krijgen!
Eerdere pokerervaring:
We kennen het allemaal wel: Potje holdem met vrienden thuis, elkaars geld afjatten en daarna met z'n allen bezatten in de kroeg. Laatste centen bij de shoarmaboer achterlatende bedanken je vrienden je voor een avondje mooi zuipen. Oftewel van hun geld betaal jij de drank en shoarma, misschien idee om wat meer met deze vaardigheden te doen?
Zo gezegd zogetilt, heb in het afgelopen 1,5 jaar op Pokerstars ongeveer 500 euro weggedonkt. Iets met geen BRM, lekker draws chasen, proberen die briljante blufs te maken en jezelf keihard pownen... Paar maandjes niks gedaan en toen kwam Pokerstrategy in beeld.
Pokerstrategy het begin:
Met het startkapitaal en $135 van mezelf begonnen op Full Tilt, dit keer met semi-BRM op 10NL. Goed gebruik gemaakt van de artikelen, wat video's gekeken en lekker BSS spelen waardoor ik op een gegeven moment de 300$ aantikte. Ook wat $3.30 en $2.25 gespeeld waardoor ik bij de $400 uitkwam. Uiteraard geen zin meer in 10NL, gaan shooten op 25NL en me bankroll weer verkracht. Iets met een ezel en je kop stoten, sound familiar? ♠_biggrin:
Beginstand:
Bankroll: $185
Motivatie: 1000%
Ik kon de 10NL op FTP wel redelijk aan naar mijn gevoel, gewoon value-pokeren en niet de OMG TOP PAIR IZ DE NUTZ uithangen. Blijf dus bij FTP cashgames (5NL - 10NL voorlopig) en MTTs ($2.25 als BR het toestaat) spelen om mijn spel te verbeteren.
Op het forum lekker handjes posten en bekritiseren, artikelen lezen, video's kijken en de community wat beter leren kennen!
Doelstellingen Maart/April
Aangezien het nooit goed is om jezelf winsten voor te schotelen (tilt-route anyone?) probeer ik targets te maken die mijn spel ten goede komen!
BSS on NL5/NL10
Bronze/Silver/Gold artikelen BSS/MTT beheersen
Max. 4 tafels tegelijk spelen
Sweatsessie NL10 doen om leaks/plays te verbeteren
20k handen 5NL/10NL met iig +2BB/100 eindigen
MTT
3x Final Table halen 180mans $2.25 [1/3 - 2e]
ROI van X% halen op een sample van x $3.30 KO
Uit 1 op 3 MTT dubieus handje laten beoordelen
Sweatsessie MTT doen om leaks/plays te verbeteren
Naast updates zal ik ook hier mijn gal spuien als het om beats, bad beats, hilarische situaties en progressie of degressie (I hope not) gaat!