Ga naar het forum
$50 BankRoll Challe...

Meldingen
Alles wissen

$50 BankRoll Challenge

122 Berichten
19 Gebruikers
0 Reacties
4,103 Weergaven
YannicDLR Topicstarter
YannicDLR
PokerStrategist

Even een korte update,

Gisteren heb ik behoorlijk wat 180-man's gereg. gecombineerd met wat Turbo Mtt's. Heb de dag afgesloten met $42.18 winst.

Dus ik mag niet klagen na mijn eerste sessie ;)

Ook al liep het niet zoals het zou moeten zijn, Ik was zeer tevreden over het resultaat. Op 7/28 games heb ik final tables gehaald en 3/6 cashes bij MTT's.

Deze avond ga ik mij vol concentreren op de 180-man's met Turbo MTT's tot $3

Tot deze avond ;),

Beantwoorden
Citeren
YannicDLR Topicstarter
YannicDLR
PokerStrategist

Nu ik even mijn HM2 aan het update ben,

kan ik even tijd vrijmaken om mijn doelstelling in grote lijnen te beschrijven.

Ik ben dus gestart met een aggresief BRM voor de 180-man's
Ik ben altijd een voorzichtige speler geweest op basis van BRM, en wil nu eens hard erin vliegen. Rekening houdend met heavy swings die parten spelen waardoor ik sneller zal kunnen up-moven of down moven.
Ik denk dat ik hieruit een andere kijk kan creeëren op het poker gebeuren en sneller kan proeven van verschillende limieten. Ik wil vooral ervaring op doen en leren uit bepaalde situaties. Ik denk dat ik hier beroep kan doen op het handbeoordelingsforum, om zo bepalende situaties beter te kunnen inschatten.
Ik zal dan ook eens contact opnemen met steambull om eens wat 180 man's sessie aan zijn coaching toe te voegen om zo bepalende leaks uit m'n spel te kunnen analyseren.

BRM-Schema
In dit artikel van steambull staat het begrip agressief BRM goed beschreven ;)

Ik zal mijn best doen om wekelijks een grote update te maken, met de vooruitgangen en eventuele problemen.

Tot kijk ;)

Beantwoorden
Citeren
YannicDLR Topicstarter
YannicDLR
PokerStrategist

Deze avond ben ik dan weer eens een korte sessie gestart, Waar ik nog in m'n laatste tafel bevindt.

Namelijk de $2.70 KO Turbo. sta nu 59/80 .....

We zullen eens kijken of we nog eens een final table kunnen oppikken :D

Beantwoorden
Citeren
YannicDLR Topicstarter
YannicDLR
PokerStrategist

Ik ben terug :D

En nu met een mooi plan!

Ik hou graag van uitdagingen en start nu met een $50 Bankroll Challenge.

Ik begin dus terug van onderaan om zo gelijk aan mijn spel terug op te nemen, nadat ik een tijdje het poker achterwege heb gelaten :D

De games waar ik mij op baseer zijn SNg's 18 man/ 45 man en mogelijke Mtt's

Alle tips zijn welkom!

Beantwoorden
Citeren
YannicDLR Topicstarter
YannicDLR
PokerStrategist

SNG 18-man's Turbo

Gespeeld: 29

1ste: 2

2de: 1

3de: 4

4de: 4

Nu momenteel The Hotter $11 nog aan het spelen, kheb mijn ticket voor Sunday Storm omgeruild omwille van tijdsgebrek deze avond :)

Beantwoorden
Citeren
YannicDLR Topicstarter
YannicDLR
PokerStrategist

Daarnet mijn Fulltilt-account kunnen tracken naar mijn Pokerstars Account.

Zo staat mijn bank opeens op een heel ander hoogtepunt :D

Beantwoorden
Citeren

iemand met de zelfde passies :D ga zeker volgen

Beantwoorden
Citeren

Hey Yannic hoe gaat ie?! Je bent aan een nieuwe challenge begonnen zie ik, met 50 dollar? Welke games speel je?

Beantwoorden
Citeren
YannicDLR Topicstarter
YannicDLR
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door huff
Hey Yannic hoe gaat ie?! Je bent aan een nieuwe challenge begonnen zie ik, met 50 dollar? Welke games speel je?

Hey Huff,

Ik heb nu al +/- 450 games erop zitten op de $1.50 18 man's Turbo.
Waarbij ik de stap heb gemaakt naar de $3.50 ( gisterenavond)
En dat verliep zeer aardig waarbij ik een mooie sessie achter de rug heb :)
Ik moet wel toegeven dat de $3.50 veel meer regs aanwezig zijn en er een drukker circuit wordt gehouden. Ik ga dus de stap naar de $7 niet snel nemen en ga daar een redelijk sample proberen draaien op de $3.50.

Natuurlijk zal ik tijdig de stap nemen naar het volgende niveau, maar ik wil graag mijn multi-tabling kunsten wat op peil houden :) k'wil namelijk zoveel mogelijk games per uur spelen! En dat vraagt enkele aanpassingen :D

Hier nog even mijn BR-schema

Spoiler

Beantwoorden
Citeren
Anraxas
PokerStrategist

Hey,

Ben zelf sinds gisteren terug begonnen met de 18man SnG turbo's op pokerstars en zal bij deze zeker je blog volgen :)

succes!!

ps: ga ook je BR-schema stelen (just so you know) _cool:

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door YannicDLR

Hey Huff,

Ik moet wel toegeven dat de $3.50 veel meer regs aanwezig zijn en er een drukker circuit wordt gehouden. Ik ga dus de stap naar de $7 niet snel nemen en ga daar een redelijk sample proberen draaien op de $3.50.

Natuurlijk zal ik tijdig de stap nemen naar het volgende niveau, maar ik wil graag mijn multi-tabling kunsten wat op peil houden :) k'wil namelijk zoveel mogelijk games per uur spelen! En dat vraagt enkele aanpassingen :D

Spoiler

Waarom zou je zoveel mogelijk games willen spelen?
Je wil toch gewoon je profits maxen?

Beantwoorden
Citeren
YannicDLR Topicstarter
YannicDLR
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door yoshiwa

Oorspronkelijk gepost door YannicDLR

Hey Huff,

Spoiler

Waarom zou je zoveel mogelijk games willen spelen?
Je wil toch gewoon je profits maxen?

Ja, ik ben het helemaal eens met je Yosh, maar ik moet nog even wennen aan het aantal games dat ik tegelijkertijd speel. Mss heb ik het onder de knie na een paar sessies :). Ik heb al ondervonden uit het verleden dat het geen simpele stap is om van $3.5 up te moven naar de $7 games. Ik had er in het verleden nogal moeite mee en moest dikwijls terugvallen op de $3.50. Mss door eventuele leaks nog? maar de hoofdreden was dat ik in een downswing terecht kwam en daar heb je nu eenmaal mee te maken in het poker circuit....

Beantwoorden
Citeren
YannicDLR Topicstarter
YannicDLR
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Anraxas
Hey,

Ben zelf sinds gisteren terug begonnen met de 18man SnG turbo's op pokerstars en zal bij deze zeker je blog volgen :)

succes!!

ps: ga ook je BR-schema stelen (just so you know) _cool:

Let er wel op dat ik een aggresief bankrollschema aanhou :D
Wanneer je het moeilijk hebt (mentaal) om te kunnen downmoven, is dit geen aanrader en zou ik een veiligere bankrolschema aanhouden met 25 BI's meer per limiet ;)

maar toch suc6 !

Beantwoorden
Citeren

Jij hebt ook 45-mans gespeeld toch? En nu besloten 18 mans te spelen? Kun je iets zeggen over het verschil van deze games? Hoe is het niveau? Bijvoorbeeld op de 1,50 stake? Is het op 18-mans mogelijk meer games te spelen/sneller een bankroll op te bouwen?

Beantwoorden
Citeren
YannicDLR Topicstarter
YannicDLR
PokerStrategist

Jij hebt ook 45-mans gespeeld toch? En nu besloten 18 mans te spelen? Kun je iets zeggen over het verschil van deze games? Hoe is het niveau? Bijvoorbeeld op de 1,50 stake? Is het op 18-mans mogelijk meer games te spelen/sneller een bankroll op te bouwen?

Ik ben ooit gestart met de 18-man's en heb dan een keuze gemaakt om de 45 man's te spelen gewoon omdat ik de game beetje beu was. Eerst en vooral is er wel een verschil tussen beide games.

Pay-out structure!
Grotere Swings!
Groter bankrollmanagement!
Minder games per uur!

Ik kwam daar op mijn verder tocht meer regs tegen , waar ik dagelijks tegen speelde. En daarom heb ik besloten om terug de 18 man's te gaan spelen omdat ik mij daar echt goed bij voel. Ik heb er enerzijds mijn vertrouwen in. Ik vind ze makkelijker spelen ( die opinie is voor ieder anders natuurlijk puur persoonlijk)

Maar de $1.5 stake is vrij soft wel, je kan ze natuurlijk ook mixen hé? 14 dagen 18-man's en dan 14 dagen 45 man's. Voor mensen die snel een bepaalde game eentonig vinden is dat wel een goede oplossing.

Beantwoorden
Citeren
YannicDLR Topicstarter
YannicDLR
PokerStrategist

Normaal ging ik deze avond een mooie sessie maken, maar doordat ik mij niet zo goed in men vel voel ga ik het overslaan. Ik heb het gevoel dat ik niet mijn gedachten kan houden bij men spel en dan speel ik liever niet. Je A-game is tenslotte je weg tot suc6 ;)

Dan kan ik maar even mijn vriendin laten afkomen :D

Beantwoorden
Citeren
YannicDLR Topicstarter
YannicDLR
PokerStrategist

even korte update,

ben namelijk terug gezakt naar de $1.50, wat ik wel jammer vindt maar het hoort er nu eenmaal bij :D

Het gaat nu even minder, verlies veel flipjs waar ik voor lig

De pokergoden zijn mij nu niet gunstig :D

Beantwoorden
Citeren
YannicDLR Topicstarter
YannicDLR
PokerStrategist

Vandaag start de MicroMillions op Pokerstars.

Toch een evenement dat op mijn programma staat. Ik ga zoveel mogelijk events meepakken bij mijn maingrind. Dan spreek ik vooral op de Turbo MTT's en mss de regulars als ik er de tijd voor vindt.

Momenteel speel ik de 18 man's $1.50 Turbo. ik probeer zoveel mogelijk games te spelen wnnr ik kan. De laatste paar dagen heb ik echt moeite om te kunnen spelen. Ik heb nogal een druk programma op dit moment, men moet ook andere dingen regelen in het leven, als je voorruit wil :D

Don't worry!

Ik probeer deze maand volume te grinden om Silverstar op Pokerstars te worden door de $1.50 games. Normaal zou dat geen probleem mogen zijn ;)

Ik denk dat een simple van 500 games een minimum is per maand maar ik wil het graag op 1K krijgen! Ik heb de laatste tijd wat problemen met mijn table ninja waardoor het massa-grinden nogal wat problemen veroorzaakt ?(

Ik hoop dat het snel opgelost geraakt. Ik ga het misschien eens herinstalleren.?

GRtz !!!!

Beantwoorden
Citeren
YannicDLR Topicstarter
YannicDLR
PokerStrategist

Ondertussen nog wat gespeeld, En het liep normaal...

Speel voorlopig nog wat door op de $1.50 18 man's die ik combineer met de Low Mtt's Turbo en de micromillions ;)

Vorige week was ik wel 13de in de BOP goed voor $20 :D

Beantwoorden
Citeren

Wat is je bankroll op dit moment, en waar ben je mee begonnen ?

Beantwoorden
Citeren