Ga naar het forum
6m hypers again! SN...

Meldingen
Alles wissen

6m hypers again! SN2014

115 Berichten
23 Gebruikers
0 Reacties
4,536 Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hee knuffeldier :D

Nee die 700 games heb ik lang niet gehaald die week. Heb ondertussen ook nog weer wat 6max hypers gespeeld. Weet niet goed wat ik nou precies wil spelen en wat ik uberhaupt wil met poker. Daardoor niet echt goede doelen, waardoor ik ook niet erg veel speel...

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

In 2014 ga ik deze blog wat meer proberen bij te houden. Wil sowieso voor SN gaan. Misschien dat ik in de loop van het jaar besluit om 2x SN te halen als het goed loopt.

Ben nu gewoon weer volledig 6m hypers aan het spelen en zal dit nu ook als maingame houden:) uitstapje heeft qua $ niet veel opgebracht, maar het heeft me zeker wel veel geholpen met mn 6m hyper game. natuurlijk headsup, maar ook mijn thought process is beter geworden. Denk veel beter na over ranges, waarom ik bet, waarom ik juist niet bet. Ook kijk ik naar hoe ik handen tegen verschillende tegenstanders eventueel anders (meer profitabel) zou kunnen spelen dan ik 'standaard' eerst gewoon deed.

Vandaag even geen graph, zal morgen eentje opzoeken vanaf het moment dat ik weer met 6max ben begonnen!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hier graph vanaf moment dat ik weer begonnen ben, zijn vooral 7s, maar ook nog wel 400/500 15s. tussendoor nog mn fpp's opgemaakt met sats, geen idee hoe ik die eruit filter;p

evline in hm2 doet het sinds een paar dagen niet meer...loopt gewoon precies hetzelfde als de winnings. Iemand een idee wat de oplossing hiervoor kan zijn? Miss dat het weer werkt als ik hm2 weer eens een keer update:D

Beantwoorden
Citeren
Eendje01
PokerStrategist

Succes met je challenge en met SN volgend jaar :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Eendje01

Thanks!

Net even voor de fun NL50 HU zoom CAP gespeeld. Best leuk, $187 up:D Op 1 van de tafels bijna de $200 aangetikt;p

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door iceteapeche

Oorspronkelijk gepost door Eendje01

Thanks!

Net even voor de fun NL50 HU zoom CAP gespeeld. Best leuk, $187 up:D Op 1 van de tafels bijna de $200 aangetikt;p

Heb ik laatst ook een keer gedaan en is inderdaad wel profitabel om te spelen. Maar niet te vaak doen wat kan zo down staan ipv up.

GL met het halen van je doelen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Thanks michel!

Net ~15 potjes gespeeld en maar gestopt met sessie, omdat ik gelijk al 12 handen gemarked had...zaten best interessante spots tussen dus ben gelijk maar even gaan reviewen. iig kan ik stuk wijder zijn dan ik dacht in sb als middlestack tegen bb als bigstack.

Ook paar bubblespots zoals de volgende twee waar ik vaak echt nog twijfel over wat mn range moet zijn...

Poker Stars $14.41+$0.59 No Limit Hold'em Tournament - t75/t150 Blinds + t15 - 3 players - View hand 2385307
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

SB: t2065 M = 7.65
Hero (BB): t491 M = 1.82
BTN: t444 M = 1.64

Pre Flop: (t270) Hero is BB with 7 :heart: J :heart:
1 fold, SB raises to t2050 all in, Hero calls t326 all in

Flop: (t997) Q :club: 3 :diamond: 7 :club: (2 players - 2 are all in)

Turn: (t997) 9 :spade: (2 players - 2 are all in)

River: (t997) 9 :heart: (2 players - 2 are all in)

Poker Stars $14.41+$0.59 No Limit Hold'em Tournament - t50/t100 Blinds + t10 - 3 players - View hand 2385309

Hero (BB): t230 M = 1.28
BTN: t146 M = 0.81
SB: t2624 M = 14.58

Pre Flop: (t180) Hero is BB with 8 :club: 7 :diamond:
1 fold, SB raises to t300, Hero calls t120 all in

Flop: (t470) T :diamond: A :spade: A :club: (2 players - 1 is all in)

Turn: (t470) A :diamond: (2 players - 1 is all in)

River: (t470) J :spade: (2 players - 1 is all in)

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door michel2311

Heb ik laatst ook een keer gedaan en is inderdaad wel profitabel om te spelen. Maar niet te vaak doen wat kan zo down staan ipv up.

GL met het halen van je doelen.

geld dat niet voor elke variant van poker? :P

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door iceteapeche
Thanks michel!

Net ~15 potjes gespeeld en maar gestopt met sessie, omdat ik gelijk al 12 handen gemarked had...zaten best interessante spots tussen dus ben gelijk maar even gaan reviewen. iig kan ik stuk wijder zijn dan ik dacht in sb als middlestack tegen bb als bigstack.

Ook paar bubblespots zoals de volgende twee waar ik vaak echt nog twijfel over wat mn range moet zijn...

Poker Stars $14.41+$0.59 No Limit Hold'em Tournament - t75/t150 Blinds + t15 - 3 players - View hand 2385307

SB: t2065 M = 7.65
Hero (BB): t491 M = 1.82
BTN: t444 M = 1.64

Pre Flop: (t270) Hero is BB with 7 :heart: J :heart:
1 fold, SB raises to t2050 all in, Hero calls t326 all in

Flop: (t997) Q :club: 3 :diamond: 7 :club: (2 players - 2 are all in)

Turn: (t997) 9 :spade: (2 players - 2 are all in)

River: (t997) 9 :heart: (2 players - 2 are all in)

Poker Stars $14.41+$0.59 No Limit Hold'em Tournament - t50/t100 Blinds + t10 - 3 players - View hand 2385309

Hero (BB): t230 M = 1.28
BTN: t146 M = 0.81
SB: t2624 M = 14.58

Pre Flop: (t180) Hero is BB with 8 :club: 7 :diamond:
1 fold, SB raises to t300, Hero calls t120 all in

Flop: (t470) T :diamond: A :spade: A :club: (2 players - 1 is all in)

Turn: (t470) A :diamond: (2 players - 1 is all in)

River: (t470) J :spade: (2 players - 1 is all in)

Heb HRC erbij gepakt ;)
Hand 1: Callrange is 41.9%, 33+ Ax+ K2s+ K4o+ Q4s+ Q7o+ J7s+ J9o+ T8s+ als je zeker weet dat SB any 2 pushed.
Hand 2: Callrange is 34.5%, 44+ Ax+ K3s+ K6o+ Q7s+ Q9o+ J9s+ JTo als je zeker weet dat SB any 2 pushed.

Dus in hand 1 heb je net profitabel gecalled met J7s. Heeft er denk ik mee te maken dat de shortie iets meer speelruimte heeft in hand 1 en dat je daarom iets losser kunt afstacken. In hand 2 zal de shortie de hand erna hoogstwaarschijnlijk busten en dat zal ermee te maken hebben dat je 87o hier nog moet folden met bijna de helft van je stack in het midden.

Hopelijk heb je hier wat aan, want ben zelf niet bepaald een hyper 6 max speler.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Had ze zelf ook al bekeken in hrc hoor SDK:D maar inderdaad die 87o was best wel terrible, iets van -2% als ik het me goed herinner.

Epic fail in HU hyper toernooi :facepalm: No idea why, maar dacht dat ik QT had lol

Poker Stars $10.00+$0.20 No Limit Hold'em Tournament - t20/t40 Blinds + t10 - 2 players - View hand 2387124

Hero (BB): t990 M = 12.38
BTN/SB: t1010 M = 12.62

Pre Flop: (t80) Hero is BB with 9 :spade: Q :club:
BTN/SB raises to t80, Hero calls t40

Flop: (t180) 6 :heart: T :club: 2 :heart: (2 players)
Hero checks, BTN/SB bets t80, Hero raises to t200, BTN/SB raises to t920 all in, Hero calls t700 all in

Turn: (t1980) 6 :spade: (2 players - 2 are all in)

River: (t1980) A :heart: (2 players - 2 are all in)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Tijdje geleden dat ik voor het laatst op een zondag up was. mn game voelt nu best goed. Niet heel veel handen gemarked vandaag, maar bij de handen die ik gemarked had zat ik meestal wel goed, ook met de range die ik in bepaalde spots in gedachte had. Morgen 100 games proberen te halen, wat op zich easy moet lukken, maar lukt me nog steeds niet altijd:)

Uploaded with ImageShack.us

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Prima en jammer dat je de HU hand een 'misread' had.
Succes met het spelen van minimaal 100 games vandaag.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gisteren niet gespeeld, en vandaag ook nog niet...dus time to grind:D Ga nu minimaal een uur spelen en vanavond nog minimaal 2 uur proberen te halen.

Let's go!!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Fijne kerstdagen allemaal!

Volume echt bagger deze week...net als de sessie die ik net gespeeld heb. EV 5bi down op ~50 games, echt niet gezond hoeveel ik tegen AA/KK zat. Oke, ben nog wel beetje up en close to a-game gespeeld:)

Eén hand waar ik echt baal van hoe ik gespeeld heb :facepalm:

Poker Stars $14.41+$0.59 No Limit Hold'em Tournament - t20/t40 Blinds + t4 - 2 players - View hand 2388574

BTN/SB: t1372 M = 20.18
Hero (BB): t1628 M = 23.94

Pre Flop: (t68) Hero is BB with J :diamond: 9 :club:
BTN/SB calls t20, Hero raises to t120, BTN/SB raises to t200, Hero calls t80

Flop: (t408) 8 :diamond: 9 :heart: 8 :spade: (2 players)
Hero checks, BTN/SB checks

Turn: (t408) 2 :club: (2 players)
Hero bets t120, BTN/SB raises to t360, Hero calls t240

River: (t1128) 4 :diamond: (2 players)
Hero checks, BTN/SB bets t808 all in, Hero calls t808

Beantwoorden
Citeren
chaserr
Poker Player

waarom baal je daar over?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

denk niet dat 1/3 van zn range random bluffs zijn, waar hij preflop zo klein raised, turn raised (oke, ik bette hier ook wel erg klein...) en river shoved.

Beantwoorden
Citeren
pceetje
Oldschool Grinder

Heey icetea :),
Vraagje voor je: heb je ook de 3.5 en 7 dollar hyper 6 max gespeeld op stars, en hoe heb je je spel aangepast toen van van de 7 dollar naar de 15 dollar gegaan bent, of want zijn volgens jou de verschillen?
+ mijd je regulars omdat die meestal wel winstgevend spelen, of net niet omdat je ze postflop kunt outplayen?

en vrolijke kerst :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

hey pceetje!
Ja, zowel de 3.5s en 7s heb ik gespeeld, ook al zijn die 3.5s alweer meer dan een jaar geleden. Tsja...de verschillen tussen 7s en 15s. Over het algemeen zal het zo zijn dat er wel een stuk meer ge3bet wordt op 15s, wss wat meer gestealed en meer defends in de BB. Merk ook wel dat er HU op 15s een stuk agressiever wordt gespeeld dan op 7s. Dit zal over het algemeen zo zijn, maar hangt natuurlijk ook af tegen wie je speelt. Denk tbh niet dat er heel veel verschil gaat zijn in niveau als je goed tableselecten op 15s vergelijkt niet tableselecten op 7s.

Probeer regulars wel zoveel mogelijk te ontwijken...goede natuurlijk meer dan de slechtere regs. Denk wel dat ik op meeste regs wel een edge heb, ook omdat veel redelijk wat tafels spelen, maar mijn edge tegen randoms zal een stuk groter zijn, dus hoe minder regs, hoe beter:)

Beantwoorden
Citeren
pceetje
Oldschool Grinder

thx voor je reply :)

hoe ga je te werk bij tableselecten, heb je bv een lijstje met (goede) regulars, of verliezende spelers?
heb je al coaching gevolgd bij iemand :)?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

colour coding;) Heb ook sharky subscription gehad, maar niet heel veel gebruikt door lagg. En nee, nooit coaching gevolgd.

Beantwoorden
Citeren