Ga naar het forum
6max NL: NL2 - NL5 ...

Meldingen
Alles wissen

6max NL: NL2 - NL5 - NL10

199 Berichten
27 Gebruikers
0 Reacties
5,422 Weergaven
oewems Topicstarter
oewems
Oldschool Grinder

hoe kut is trips floppen en dan disconnecten... en er niet meer op geraken ook niet... mmmmmm :f_confused:

Beantwoorden
Citeren
Horemanske
PokerStrategist

Nope geraak er ook niet meer op :(

Beantwoorden
Citeren
oewems Topicstarter
oewems
Oldschool Grinder

hoppa, ik haal amper degelijke stats op NL5/NL10 en nu run ik hot op NL25 ZOOM, nu zo'n 340$ up op een dagje.. Ongezien voor mijn doen.. 't geeft me alleszins speelruimte om NL10 onder de knie te krijgen :f_biggrin:

Ik ga mijn zoomhanden ook eens reviewen denk ik, zijn er regelmatige zoomers die hun spel van tijd tot tijd bekijken? hoe pak ik dat best aan ? Daar bedoel ik dan mee: nemen jullie de tijd om reg's of villains waar je veel showdown handen van hebt door te nemen en notes te maken of zou dat op zich niet zo waardevol zijn ?

Beantwoorden
Citeren
oewems Topicstarter
oewems
Oldschool Grinder

Jeej, 2 duimpjes naar omlaag plots...

Er komt dus toch volk langs :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
oewems Topicstarter
oewems
Oldschool Grinder

duimpjes weg , alsook 100$.. back to BRM met een mooi zakcentje.. Wel ruim 11k handjes gezoomd op NL25 met een mooi 5BB/100 :f_cool: dat is alvbast goed voor het zelfvertrouwen..

Beantwoorden
Citeren
Tichwich85
PokerStrategist

Haha, good old blog friend is back!

Leuk om je zo bezig te zien, kga es samen met je moeten sweaten.
Heb zelf nog niet teveel tijd gehad voor het spelletje maar heb me wel verdiept in PLO.
Heeft me enkel deze week al op +25$ gebracht op PLO2 en ik heb maar 4 uurtjes gespeeld sinds zondag.
Zullen wel zien...
Al zoom ik heel weinig, en als ik holdem zoom is het 6max.
Gemerkt voor mezelf dat cash tafels meer profitable zijn dan zoom.

Na je handen te zien vraag ik me af:
1) waarom zo snel shoven op de flop, lijkt me wild
2) ik zou idd nadenken over range want villain de reraised postflop is villain die in 90% van de gevallen meer heeft dan enkel TPTK

Tof je terug tegen te komen!

Beantwoorden
Citeren
oewems Topicstarter
oewems
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Tichwich85
Haha, good old blog friend is back!

Al zoom ik heel weinig, en als ik holdem zoom is het 6max.
Gemerkt voor mezelf dat cash tafels meer profitable zijn dan zoom.

Na je handen te zien vraag ik me af:
1) waarom zo snel shoven op de flop, lijkt me wild
2) ik zou idd nadenken over range want villain de reraised postflop is villain die in 90% van de gevallen meer heeft dan enkel TPTK

Tof je terug tegen te komen!

Ik speel enkel 6max, lang leve de 3bet...

ik heb niet direct door welke handjes je voor hebt.. sweaten/samen eens over poker praten lijkt me super.. Ik zoek al een tijdje echter een pokerbuddy :). Gooi hier even wat mogelijke tijdstippen in een week neer, ben er zeker van dat we iets vinden. Andere lezers zijn ook altijd welkom om een seintje te laten..

Ik heb weer even de smaak te pakken na een tijdje pauze. Maar ik kan er nog altijd bij vanwaar deze omslag even komt.. echt gek dat ik na een goeie 10k handjes kutrun ( en evenzeer slecht spel, ik maak me geen illusies) nu uit het niets zo'n kering tegenkom..

Let wel, ik heb even einde werkcontract aangekeken en ik ben een redelijk goed planner, waardoor ik na een onverwachte verlenging dus echt een zee van tijd heb gehad om enkele super pokerblogs door te nemen. Er is blijkbaar iets blijven hangen.. t zijn natuurlijk geen samples i know, maar laat me even deze upswing genieten :f_grin: Wanneer de downswing zich aanmeldt, laat ik het wel weten .. maar tot dan hoop ik een massa bb te verzamelen.. Ik kom zelfs even niet toe reviewen :)

Beantwoorden
Citeren
oewems Topicstarter
oewems
Oldschool Grinder

:facepalm:-

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door oewems
:facepalm:-

De downswing is er?

Beantwoorden
Citeren
Tichwich85
PokerStrategist

Ja super, ik heb het vooral nodig een pokerbuddy te hebben die niet begint te tilten maar rustig blijft als zen full gepakt wordt door 4 of a kind...
Al met een paar gasten geprobeerd maar ze tilten allemaal en is ni goed voor men concentratie waardoor ik ze van men Skype smijt :D :D

Vaste uren heb ik niet, kan een uur later of vroeger zijn, of een dag skippen omdat er voetbal, live poker, vrienden langskomen, etc.
MAAR ik speel wel 10u/week...
Dus ben er vaak maar niet zichtbaar.

Ik voeg je toe aan men Skype en we zien wel

Beantwoorden
Citeren
oewems Topicstarter
oewems
Oldschool Grinder

Goei plan !

Van mn upswing rest er ondertussen alleen maar wat VPP's en wat RB :f_biggrin:.. Ik moet toch echt eens van dat drunk'n woensdag concept af, hehe

Welke stakes speel je ondertussen ?

Beantwoorden
Citeren

Ik zou ook wel willen participeren in de skype als dat mag. Skype:olram6

Beantwoorden
Citeren
Tichwich85
PokerStrategist

@olram , ik voeg je ook toe...

@oewems, heb je al toegevoegd...
Ik speel momenteel tussen PLO5 en PLO10, ben aan het shotten op de 10, dus we zien wel hoe ver ik geraak :)
Bij NL tot op de NL25 steady geweest met iets rond de 10bb/100 op 10k ofzo, zou bij men tracker effe moeten zoeken op april 2013 :tongue:

Beantwoorden
Citeren
oewems Topicstarter
oewems
Oldschool Grinder

geraak niet meer in mn skype blijkbaar, olram voeg me alvast toe, ik verschijn nog :)

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door oewems
geraak niet meer in mn skype blijkbaar, olram voeg me alvast toe, ik verschijn nog :)

Reinstall?

Beantwoorden
Citeren
oewems Topicstarter
oewems
Oldschool Grinder

skype is weer up to date...

Ik ga deze blog afronden, tijd voor nog maar eens nieuwe start.. Ik ben echt gevoelig aan upswings :) Telkens ik eindelijk een degelijke BR bij elkaar speel, jaag ik hem in een mum van tijd door.. Pokertracker opendoen is door zn reeks zeer pijnlijk geworden. Ik heb tot NL10 eigenlijk mooie cijfers neergezet, maar zal nu moeten rebuilden.

Ik heb mn database gedelete, en van mn FPP points een nieuwe start BR genomen van 20€.. Met wat geluk en volume ben ik op korte tijd weer waar ik wil zijn :).

BTW Olram, "k zie je niet op skype:

edit: Olram gevonden, nu die BR nog

Beantwoorden
Citeren

Oké mooi! Je gaat nu beginnen met een bankroll van 20 euro? En weer nl2 sh spelen?

Beantwoorden
Citeren
oewems Topicstarter
oewems
Oldschool Grinder

Jup, er zomaar losjes geld tegenaangooien ga ik eens mee stoppen.. Ik ga trachten mezelf een mooie PT4 Database bij elkaar te spelen ipv een mooie BR. Ik moet echt eens af van die $$$-tekens in mijn ogen zodra het even goed loopt :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Tichwich85
PokerStrategist

Succes nog es een keer :D

Beantwoorden
Citeren