Ga naar het forum
$85.23 Klaveren Dam...

Meldingen
Alles wissen

$85.23 Klaveren Dame op hol 111 coins

56 Berichten
8 Gebruikers
2 Reacties
5,206 Weergaven

Hoi,

De Klaveren Dame is terug. Ze gaat weer vol aan de bak met het Omahaspel.

Het is de bedoeling om deze blog regelmatig bij te houden met allerlei prietpraat, opschepperijen, uitspattingen en van alles dat daarbij hoort.

De Klaveren Dame is een merk van Schijtlijster, hier ook wel bekend onder de naam Zinkwitje.

De startroll is $11.00. Na het zoveelste bankroet is besloten om weer op te starten bij een roll die minimaal honderd dollar hoger ligt dan de startroll. Dat is gelukt. De roll is bij aanvang van deze blog $116.67. Met deze roll gaan we vol aan de bak. De gespeelde limiet is 5/10c. Dat lijkt een erg flexibel BRM. Het is echter mogelijk omdat de Klaveren Dame voldoende ervaring in huis heeft.

Iedereen veel leesplezier toegewenst!

Beantwoorden
Citeren
55 reacties
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Zinkwitje
Hoi,

De Klaveren Dame is terug. Ze gaat weer vol aan de bak met het Omahaspel.

Het is de bedoeling om deze blog regelmatig bij te houden met allerlei prietpraat, opschepperijen, uitspattingen en van alles dat daarbij hoort.

De Klaveren Dame is een merk van Schijtlijster, hier ook wel bekend onder de naam Zinkwitje.

De startroll is $11.00. Na het zoveelste bankroet is besloten om weer op te starten bij een roll die minimaal honderd dollar hoger ligt dan de startroll. Dat is gelukt. De roll is bij aanvang van deze blog $116.67. Met deze roll gaan we vol aan de bak. De gespeelde limiet is 5/10c. Dat lijkt een erg flexibel BRM. Het is echter mogelijk omdat de Klaveren Dame voldoende ervaring in huis heeft.

Iedereen veel leesplezier toegewenst!

10bi's op PLO met ''ervaring'' is nog veel te krap als je t mij vraagt. Zeker op PLO10

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Wat zou jij dan spelen met een roll van ruim honderd dollar?

Vanavond een korte sessie, goed voor $11.65. Middels een bijzonder gelukkige hand kon ik weer een BI meepikken. Het spel was voorzichtig, maar de kaarten vielen, op die ene hand na, niet echt zo geweldig. Dat kan weleens.

Nu afwassen.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

5NL

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ok, thanks. Ik heb op je aanraden al gedownmoved. Nu speel ik 1/2 en 2/5. Dat gaat ook heel leuk.

Gisteren een winst van $2.25, en vanavond $6.37 erbij. Het gaat aardig zo. Vandaag vielen de kaarten toch bijzonder slecht, maar toch overeind gebleven.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vanavond ten prooi gevallen aan een echte tiltaanval. Netjes gestart op het level 1/2c en wat winst gemaakt. Helaas kalfde die weer af, en wilde ik die weer bijvullen. Dat ging mis. Ik gokte op een suckout, maar werd zelf leeggezogen. Toen gelijk gaan spelen op diverse hogere levels, maar dat leverde niet veel meer op dan een dollar winst. Toen toch maar weer gedownmoved naar level 2/5c. Daar kreeg ik wederom met een negatieve suckout te maken. Toen op tilt geslagen, en op 25/50c gaan spelen. Handselectie was niet al te denderend. Ja, zeker, je kunt met een marginale hand weleens iemand verrassen, maar op termijn verlies je ermee. Na flink wat geschommel kwam ik toch een keer of drie weer terug op de BI van vijftig dollar. En toen gebeurde het. Ik vermoedde dat ik werd weggebluft. Ik vloog all in, en opponent ging mee. Ik kon de hand winnen, waardoor mijn dagwinst op $46.58 uitkwam.

Het resultaat is leuk, maar wat was dit slecht, zeg. Zekers, er spelen heel wat problemen in mijn leven, maar op deze manier de boot in gaan moet toch voorkomen worden.

Laat ik maar genieten van de flink grotere roll, maar de volgende sessie moet stabieler.

Trusten maar weer!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Veel succes met je nieuwe start :gl:
Met zo'n $100 kun je inderdaad maximaal NL5 spelen met cashgames. Al zou ik als je tilt-gevoelig bent eventueel een deel ergens op een wallet parkeren, zodat je niet je hele bankroll riskeert en dan kun je ook makkelijker gebruik maken van reload bonussen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dank je wel, SDK. Ik ga dat zeer wss. doen, dat met die wallet. ik heb er al een, maar die moet ik opwaarderen. De bonussen spreken me wel aan, dus dat is ook mooi.

Vanavond $4.42 erbij, met twee vervelende coolers, en daarna alles weer goedgekomen.

In mijn prive leven zit ik diep in de shit, dus veel goeds verwacht ik de komende tijd niet.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Klats! Weer een mooie winst! $23.14 in the pocket. Het gaat maar door! In zeer korte tijd een winst van 200 dollar gemaakt. Op Stars nog wel!

Maar...gewoon rustig blijven en verder uitbouwen. Het begin is nu gemaakt.

Beantwoorden
Citeren
Jmh01
Poker Player

Netjes! Gewoon op Nl5?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dank je wel, SDK. Ik ga dat zeer wss. doen, dat met die wallet. ik heb er al een, maar die moet ik opwaarderen. De bonussen spreken me wel aan, dus dat is ook mooi.

Vanavond $4.42 erbij, met twee vervelende coolers, en daarna alles weer goedgekomen.

In mijn privé leven zit ik diep in de shit, dus veel goeds verwacht ik de komende tijd niet.

Vervelend dat het privé vervelend gaat. Hopelijk gaat het straks net zo goed als je pokerresultaten van laatst :gl:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Eigenlijk gaat helemaal niks meer, maar ach...ik ben er aan gewend geraakt. Dat is op zich wel goed, maar je komt helaas tot niks meer. Geen resultaten, geen vertrouwen. En dat is gewoon heel jammer. Het leven kan zoveel beter dan dit zijn...maar goed, genoeg erover.

In het poker ben ik helaas weer broke. Helaas kan ik aan die tilt niks doen. Wss ook onder invloed van het dagelijks leven, maar ja, dan moet ik maar wat harder worden.

Voorlopig even geen poker meer, want ik heb geen geld om te storten.

Misschien tot een andere keer.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Verrassing! Dacht dat ik broke was, maar had nog wat staan. Dat bedragje staat in geen verhouding tot wat ik verspeeld heb. Gelukkig kon ik er vandaag wel mee spelen, en ook wat winnen.

Ik heb de afgang geanalyseerd, en het is wel duidelijk wat ik verkeerd deed. Ook is het klip en klaar dat ik weldegelijk goed bezig was, en ook redelijk speelde. Het was niet goed, maar redelijk. Ik heb mijn spel aangepast, en nu zou het eigenlijk nog wat vooruit moeten gaan.

Het is nu middernacht, dus naar bed. Het laat naar bed gaan is niet goed voor de gezondheid, maar ook niet voor de concentratie in het spel, want je bent stiekem toch wat vermoeid. Ik ga een hele reeks aanpassingen doorvoeren. Ze moeten leiden tot een kwalitatieve verbetering op elk vlak in het leven, maar ook in het pokeren.

Ik ga hier nu ook bijhouden of ik me aan het BRM houd. Zeker zal ik weleens zwak zijn, maar ik wil toch eens kijken hoe vaak ik nu echt in de fout ga.

Eigen BRM: Beneden $100.00: 1/2 c
Beneden $200.00: 2/5 c
Beneden $500.00: 5/10 c

Verder dan dit rijtje kijk ik niet, want ik moet ook de tilt onder controle houden. Het komt er op neer dat ik twintig BI's of meer wil hebben op een limiet. De komende anderhalve maand dus sowieso op het laagste level, en dat alleen als ik ook echt win.

Winst $2.93, gespeelde limiet 1/2c.

Trusten allen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vanavond een vrij lange sessie. Het ging op en neer, maar ik kwam nooit echt in de problemen. De kaarten waren van buitengewoon belabberd niveau. Ik hitte heel weinig. Naar het einde toe werd ik behoorlijk ongeduldig, maar gelukkig kwamen er nog een paar betere handen. Hierdoor kon ik nog een BI bijschrijven.

Sterke punten van de sessie waren dat ik ondanks onrust niet hoger ging spelen, en ik bleef mijn spel spelen. Echt heel goed was het niet, maar superslecht ook niet. Dit laatste blijkt uit de cijfers, want als je een langere sessie hebt zul je uiteindelijk verliezen als je slecht speelt.

Winst $2.04, gespeelde limiet 1/2c.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Deze avond ging het opnieuw moeizaam, en het spel was een stuk minder dan gisteren. Onrustig en ongeduldig. Net toen ik pauze wilde gaan nemen besloot ik toch nog te gaan voor een laatste handje. Een marginaaltje. Plots viel alles goed, en ook de opponent flipte uit. Zo kon ik vanuit het niets een BI oprapen. Toen maar gauw gestopt.

Sterke punt was toch, ondanks dat het spel matigjes was, dat ik dermate oplettend speelde dat ik niks verloor tot aan deze winnende hand.

Winst $2.37, gespeelde limiet 1/2c.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Helaas dan toch bankroet. Luitjes, het gaat niet meer. Ik zit zo vreselijk in de problemen dat ik ermee moet stoppen.

Het is goed geweest. Hier valt niet tegenop te knokken.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Helaas dan toch bankroet. Luitjes, het gaat niet meer. Ik zit zo vreselijk in de problemen dat ik ermee moet stoppen.

Het is goed geweest. Hier valt niet tegenop te knokken.

Vervelend. Veel succes in ieder geval met de andere zaken in het leven.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Heel jammer :(

Problemen op persoonlijk vlak gaan ook totaal niet samen met poker, vrees ik. :(

Hopelijk zien we je weer terug in betere tijden :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dank jullie wel.

Hoe alles verder moet weet ik niet. Dus ook niet of ik nog kan terugkomen. Staat in de sterren geschreven.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Gewoon doen waar je je goed bij voelt. Freerolls hebben je altijd wat opgeleverd en kost nooit wat dus daarvan zou ik denken dat je daar misschien wel een goed gevoel uit haalt. Het echt geld spel zou ik dan laten liggen.
Maar poker helemaal laten voor wat het is is natuurlijk ook een optie. Gewoon zelf kijken wat voor jou nog de moeite waard is, want er gaat natuurlijk ook tijd in zitten....

Beantwoorden
Citeren