Gaat goed hier! Mooie, resultaten. Gefeliciteerd
Bedankt! Ik probeer er wat van te maken.
En ook van die post signature, wat klaarblijkelijk niet gelukt is.
Een bescheiden opbrengst gisterenavond. Ik heb heel wat moeten rebuyen voor het wat begon op te leveren.
Ik probeer dan ook altijd vrij snel een grote chipstack op te bouwen in het begin van het tornooi.
Twee final tables, in de '€30 Classic PKO' ben ik op de 4de plaats geëindigd voor €2.30. Ik had maar 2 bounties voor €0.32 - ik zal mij toch eens moeten verdiepen in bounty tornooien. Ik weet dat je met een iets ruimere range kunt spelen, maar dat is het! In de '€50 Fifty Cent' geëindigd als runner-up for €9.87 wat best ok is. Als de kaarten iets meer in voordeel waren, had ik deze speler zeker kunnen beaten. Hij schakelde de speler uit die als 3de geëindigd is waardoor hij een chiplead had van 3.5/1.5 - ik niet echt wat floppen een paar handen voor het einde wist ik dan nog wel te dubbelen maar de chiplead was nog altijd 3/2 in zijn voordeel.

Mijn laatste hand was A9s en ik was first-to-act. Ik minraise en mijn tegenstander shoved. Met een suited aas ga je hier HU niet meer weg en ik maak de call. Jammer genoeg mijn 9 niet kunnen hitten, of zelfs een schoppen. GG!!

Bankroll Unibet = €146.65
Ik heb het gevoel dat het hier, op het Nederlandse forum, zo'n beetje doodbloedt na de korte heropleving.
Anyway, ik heb inmiddels ook een Engelstalig blog gestart! Check that out too if you'd like!
Gisteren een drukke avond gehad en mij voor 7 tornooien in geschreven.

Het was weer een Community League dag in week 3 bij Unibet. Volgende week is de laatste week en hopelijk kan ik toch nog een ticketje scoren voor een deelname aan één van de laatste tornooien. Gisteren echter geen geluk met de flip qualifiers en het aan mij voorbij moeten laten gaan. Een buy-in van €5 vind ik net iets te groot om een shotje te wagen met mijn bankroll.
Voor de rest de gebruikelijke tornooien en een ietwat grappig, dom voorval in de '€40 Nano Ice Age'. Ik was eigenlijk nog niet volledig klaar om gefocust voor mijn PC te zitten. Was nog een berg aan het doen en zag dat ik AKo had aan de tafel. De bedenktijd was al wel over de helft overschreden waardoor ik in een moment van paniek de all-in button click en bet. Met meer tijd zou ik dit niet doen en zou de hand spelen zoals ik normaal zou doen. Het was echt een paniekreactie, ik krijg een call uiteraard en de andere speler draait QJo om. Op het board hit hij zijn Q. Zelfs al zou ik de hand zo niet gespeeld hebben, het zou er ook op een andere manier preflop ingegaan zijn waarschijnlijk. Een echte cooler die mij mank achterlaat met 175 chips. Ik weet nog wel 2x te dubbelen, maar het was uitstel van executie.
Toch ook weer tot 2x toe moeten rebuyen in de '€200 Deepstack Turbo R/A' wat ik dan weer bijzonder jammer vind omdat dit toch wel het duurste tornooi is wat ik speel met de grootste prijzen. Wederom niet echt goed kunnen presteren in dat tornooi.
Een tafel minder vanwege mijn snelle uitschakeling in de Ice Age, dus had ik er voor geopteerd om een extra bounty tornooi te spelen. De '€30 Hyper Classic PKO' met een runtime van 1u15 kon er nog wel bij.
In de turbo '€30 Classic PKO' ging het z'n gangetje, maar niet echt kunnen doorstoten tot bij de chipleads. Gestrand op plaats 17 out of the money met een bounty total van €0.82!
De '€50 Fifty Cent' ging wel goed en vrij snel in het tornooi bovenaan de chiplead en heel het tornooi in het bovenste gedeelte van de spelerslijst gestaan. Omdat ik zo goed op dreef was in de Fifty Cent, moet ik bekennen dat ik minder oog had voor Hyper PKO en was dit tornooi bij wijze van spreken gewoon op auto-pilot aan het spelen. Gewoon heel de tijd toch boven de gemiddelde stack gezeten.
Voor beide de finale tafel gehaald, en ik moet zeggen er was héél wat actie op beide tafels en had het moeilijk om de focus te leggen op beide tafels. In de Hyper PKO was ik vrij short de finale tafel begonnen, maar mij toch weten op te werken. Zelfs de 2 spelers die met de lead gestart zijn aan de finale tafel uitgeschakeld. Ik had een ferme chiplead tov. mijn tegenspeler en het kon eigenlijk niet verkeerd lopen of ik moest echt heel slecht beginnen te draaien. Gewonnen voor €4.55 + €4.92 aan bounties.

In de Fifty Cent de finale tafel gestart als chipleader 'with some bumps' toch HU weten te geraken. Met 3 spelers over verlies ik op een gegeven moment een groot deel van mijn stack met KQ < KK waardoor ik de shorty werd. Een quad 8'en tegen een full house heeft mij er bovenop geholpen en HU start ik met de 3-1.5 en had hem bijna 3.7-0.8 maar hij begon zich terug naar boven te vechten. Kortom, een zenuwslopende HU maar toch het voordeel naar mij toegetrokken en ook dit tornooi gewonnen voor €14.52!

Twee tornooiwinsten en multiple bounty cashes in een ander tornooi van de 5 normale tornooien die ik gespeeld heb. Je hoort mij niet klagen!!
Een net profit voor de avond van €18.22!
Bankroll Unibet = €164.87
P.S. Iemand enkele suggesties voor tournament play studiemateriaal. Niet echt de beginners stuff - zoiets net daarboven?
Ik denk dat de nieuws-strategieartikelen en verschillende video's best een goede bijdrage kunnen leveren.
De artikelen van o.a. Dara O'Kearney (middelste nieuwssectie Engels forum, beetje scrollen en zoeken) zijn erg goed, vooral over PKO, maar ook wel andere toernooien. Erg zinvolle input.
Ook de video's van Colin Moshman zijn imo erg sterk.
Oorspronkelijk gepost door Ben2m2
Goed bezig.
Bedankt!
en Zeezout voor de tips!!
Ik heb 2 dagen geen tornooien gespeeld. Zondag niet zo'n beste avond gehad. Alleen maar buy-ins/rebuys (€5.00) betaald. Kan niet altijd feest zijn!! Ik doe mijn screenshot anders nu (startbedrag - laatste lijn van laatste dag gespeeld - en dan de huidige status)

Gisteren toch nog maar eens 2NL zoom gespeeld! Ik moet dit toch maar eens wat meer doen. Twee handjes waar ik goed wegkom en makkelijk mijn stack had kunnen verliezen. Maar beide villains wisten geen raad, denk ik!!

Bankroll Pokerstars
$22.71
3733 (sinds ik H2N gebruik)
21.9bb/100
Deze avond nog eens een ticket gewonnen voor €300 Community Deepstack Turbo. Jammer genoeg niet ver genoeg kunnen door pushen in dat tornooi.
In die 2 tornooien, ook die van 19/04, twee keer door dezelfde speler uitgeschakeld. Ene die heel veel credit heeft in de Unibet community met z'n eigen avatar, die hij ooit eens gewonnen heeft. Als je elke keer river'd terwijl je achter staat, is het niet moeilijk zeker om je eigen avatar te winnen. Klinkt een beet salty, en is het ook

Andere tornooien ook niet echt goed gepresteerd. Enkel de '€200 Deepstack Turbo R/A' leek wat op de goede weg.
Ik had cruise control opstaan voor de finale tafel tot ik AK in de big blind gedeeld krijg. BTN raised naar 2.25 en short genoeg om ze erin te duwen. Tegenspeler draait AA om! Uitgeschakeld op plaats 8 voor €5.99 - bummer!!
Ik weet niet hoe dikwijls, heel wat keren, ik AK gedeeld heb gekregen, maar ik heb er deze avond geen enkele hand met gewonnen.
Bankroll Unibet = €161.94
AK werd vroeger in poker vaak de "Anna Kournikova" (of zoiets) genoemd: zag er goed uit, maar won (als tennisster) maar weinig ...
Oorspronkelijk gepost door H0witzer
Ik ga allin hoor met AK any day of the week...
Met deze broadways ik ook wel
De laatste Community Spring League deze avond. Jammer genoeg niet kunnen kwalificeren met een flip!
3 andere tornooien gestart op Unibet en ook 1 op GGpoker. Dat was mijn eerste ervaring op GGpoker.
Rare site ... ik moet er nog aan wennen!

In alle tornooien ver doorgestoten. Jammer genoeg niet voor allemaal het geld gehaald.
'€40 Nano Ice Age' gewonnen voor €11.61 - ik weet het, weer een €0.50! Maar ik neem ze er gewoon bij om toch wat volume te hebben. Het aanbod €1.00 is wat klein, rond de tijd dat ik wil spelen en ben niet echt geïnteresseerd om satellieten te spelen. Met die gebruikelijke €0.50 heb ik toch wat meer tafels openstaan en begin mij niet te vervelen. Vandaar ook dat ik er een tafel bij GGpoker bij genomen heb.
Bankroll Unibet = €169.45
De 'Daily Big $1' gespeeld en geëindigd op plaats 83/1445 voor $3.06! Eerste tornooitje dus ik klaag ni!!
Alleen tot hiertoe niet echt fan van de software. De software blokkeerde en moest afgesloten worden. Daarbij kwam dat ik ook geen geluid meer had op de tafels van Unibet. 13 minuten voor de volgende pauze en de blinds waren al behoorlijk hoog, dus kon niet wachten en moest PC herstarten, want het lukte niet meer om GGpoker zo opnieuw op te starten. Mis ik toch wel niet net KK toen ik terug opgestart had op de finale tafel van Unibet en de chipleader was in de hand ook nog!

Bankroll GGpoker = $102.06 (start $100)
Ook nog wat Zoom gespeeld op Pokerstars, niet echt superveel!
Bankroll Pokerstars = $26.26
#4762 - 20.31bb/100

GG!!

Rare avond!! Raar spel! Ik was goed op dreef in '€200 Deepstack Turbo R/A', begon dan echt superslecht te draaien 'en mss slecht te spelen'?! 4 plaatsen voor het geld eruit gegaan. Zat nochtans merendeel van de tijd in top 10 of rond de top 10.
In de '€40 Classic PKO' de FT gehaald. Heel wat bounties, echter shorty met 4 spelers left. Niet kunnen dubbelen en gestrand op plaats 4 voor €2.33 + €1.09 voor de bounties.
Voor de '€40 Nano Ice Age' wat ik gisteren gewonnen had niets te melden. Op de 19de plaats eruit.
Ik denk de meeste cashes heb ik uit de '€50 Fifty Cent' en deze avond ook FT gehaald.
Als runner-up geëindigd K7 < KQ en de andere had de chiplead met zoiets van 1.5/3. Een koning op de flop en de chips gingen erin. Goed voor €10.16!!
De bankroll gaat gestaag omhoog. Heb inmiddels iets van €122 net profit op anderhalve maand tijd met de laagste limieten te spelen. Nog een goeie €22 en we kunnen wat €2 tornooitjes gaan spelen.
Bankroll Unibet = €178.03

Bescheiden winst gisterenavond. Ik heb op 2 sites gespeeld, Unibet en GGpoker, en 6 tornooien. Eerlijk gezegd, dat was veel te veel. Advanced had een tip op Discord voor een software tool Jurojin om je tafels netjes te tilen met meerdere sites! Bedankt daarvoor. Echter blijf ik voortaan draaien op maximum 4 tafels.
Na 2 keren te busten in Fifty Cent en Daily Big, besloot ik om niet meer te rebuyen voor deze tornooien. Dat was €1 en $2 down the drain!
De andere tornooien, van zodra ik het tempo terug aankon, liep ok. Met een beetje pech als 1ste de finale tafel moeten verlaten in '€40 Nano Ice Age' voor €0.97! In '€40 Classic PKO' 2 plaatsen voor de finale tafel uitgeschakeld, wel 5 bounties voor €0.77!
Voor de '€200 Deepstack Turbo R/A' ging het z'n gangetje. Was op een gegeven moment 8ste in chips, maar door wat overmoedige plays héél wat van mijn stack verloren. Mijn laatste hand was J9s (spades) met blinds 1.8K/3.6K en 40K (11bb) chipstack moesten ze er maar eens in om proberen te dubbelen. Ik kreeg een call van Q6s (spades), dus flush zou me al niet helpen. Villain hit een zes, ik niets en exit voor €4.04. Missing the next pay-jump wat te verwaarlozen was uiteraard, maar het zou mij over de kaap van €180 BR gebracht hebben.
Bankroll Unibet = €179.81

Op GGpoker dus ook 2 tornooien gespeeld.

De 'Daily Big $1' niet zo héél goed gedraaid ook beslist om na de 2de bust gewoon op te geven, aangezien ik het tempo van 6 actieve tafels niet aankon. Het 2de tornooi was privé tornooi voor Belgen en satellite voor een groter WSOP satellite tornooi. Jammer, maar helaas gestrand op plaats 57 van 215.
Voor Pokerstars geen nieuws te melden. Ik heb niet gespeeld op deze site dit weekend. Ik heb wel een beetje naar de stream gekeken van de High Roller in Monte Carlo. Ik ben eigenlijk wel een beetje benieuwd naar jullie mening hierover. Ik vind dat deals maken aan de finale tafel, de glorie een beetje verpest!! Persoonlijk vind ik dat ze het niet moeten toelaten, of toch niet publiekelijk ... just my 2 cents tho!