Ga naar het forum
A 'dummie' to anoth...

Meldingen
Alles wissen

A 'dummie' to another dummy ...

255 Berichten
12 Gebruikers
42 Reacties
31.5 K Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Goed plan inderdaad. Hoe gaat het de laatste 2 weken met het behalen van de $600 bankroll?

Beantwoorden
Citeren
BEoWulf1979 Topicstarter
BEoWulf1979
Legacy Member

Ik ga eens kijken of ik in deze blog nieuw leven kan blazen. We moeten toch iets om handen hebben!

Na mijn laatste post (2018) had ik in totaal €570 op Unibet. Ik heb dit uitgecasht en vermoed dat ik ongeveer een €30 heb laten staan op de rekening.
Op Pokerstars heb ik ook uitgecasht en daar stond nog iets van aan 5 dollar op.

Een jaar of 2 terug had ik ook nog een korte opflakkering en heb toen een paar microstakes UOS tornooien gespeeld op Unibet. Ik heb er toen ook ééntje gewonnen. Maar ben kort daarna terug afgehaakt. De prijs was rond €30 - mijn BR op Unibet was €55,87 toen ik terug begon een paar dagen geleden.

Ik heb dinsdag voor het eerst terug een paar pokertornooien gespeeld. Goed voor een inleg van €0,50 - €0,50 - €0,01 en ben in één van de tornooien op de final table geraakt, maar niet echt aan de top. De prijs €1,66 voor die plaats. Maar liefst een winst van €0,65! :f_cool:
Woensdag heb ik terug gespeeld. Echter die €0,01 heb ik niet gespeeld. Ik had dinsdag al beslist om die echt kleine buy-in tornooien niet meer te spelen en mijn tijd er niet aan te verdoen. Je kan er ook alleen maar tickets met winnen. Ik heb wel die €0,50 en €0,50 gespeeld en wederom op de final table geraakt bij één van deze tornooien goed voor €1,65. De trage weg naar boven :f_biggrin:

Ik heb nog geen cashgames gespeeld op Unibet. Ik weet niet of dit mij nog ligt. We zullen zien ...

Op Pokerstars heb ik al wel wat Zoom gespeeld. Een hele korte sessie afgesloten met winst. Het moet iets van een 5,50 dollar geweest zijn die er nog stond. Ik weet dat ik een winst had van rond de 1,50 dollar en het totaal bedrag nu op het account is 7,13 dollar. Wederom weet ik niet of cashgames mij nog echt aanspreekt.
Mijn HM2 is blijkbaar ook niet meer bruikbaar, en je bent toch in een enorm nadeel als je geen tracker gebruikt tov. andere spelers.
Ik ben nog niet klaar om direct geld tegen een nieuwe tracker aan te gooien.

Anyway, ik ben terug. Voor hoe lang? Idk ...
Ik heb dinsdag, woensdag gespeeld en ben ook niet van plan om nog elke dag te spelen zoals voorheen. Het moet vooral een leuke ervaring worden en hopelijk kunnen we wat winst opstrijken along the way.
Cheers!!:f_drink:

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Stars is hier nog niet te spelen, helaas. Al hoor ik dat de actie er wel sterk teruggelopen is, maar tja.

Trackers hebben wel zin, maar ik vraag me af in hoeverre het noodzaak is op de low limits. De gegevens die je dan krijgt zijn zo verschillend dat je er weinig aan hebt om er kosten voor te maken. Bij hogere limieten denk ik wel dat het zin heeft.

Beantwoorden
Citeren
BEoWulf1979 Topicstarter
BEoWulf1979
Legacy Member

Deze avond terug dezelfde 2 tornooien gespeeld - 1 ervan weeral in het geld.
Shortstacked de finale tafel gestart, maar toch mijn weg naar boven kunnen werken ondanks dat het toch niet zo lekker liep met de handen.

Ik ben als runner-up geëindigd voor €7,90. Beide tornooien waren €0,50 buy-in. Dus netwinst zo'n €6,90.
Ik speel nogal agressief heads-up (of tegen elke shortstack in positie). Als ik een aas zie gaan ze erin.
Laatste hand was A-4o tegen zijn hand A-To en ik kon mijn 4 niet hitten. GG!!

Unibet
BR - €64,07

Beantwoorden
Citeren
Ben2m2
Oldschool Grinder

Goed bezig man, mooie resultaten :)

Beantwoorden
Citeren
H0witzer
PokerStrategist

Leuk dat er wat leven in de NL blogs komen. Succes BW79!

Beantwoorden
Citeren
BEoWulf1979 Topicstarter
BEoWulf1979
Legacy Member

'€50 Fifty Cent' weeral gespeeld op Unibet. Voor de €40 Nano Ice Age was ik te laat.

Wederom finale tafel! 4de plek geëindigd. Ik had de chiplead voor een tijdje, maar jammer genoeg niet kunnen behouden. Ik heb nog nooit met zo'n vervelende spelers aan tafel gezeten, maar ja.

Ben er uitgegaan met AQo tegen AA all-in preflop. Niets aan te doen.
Toch weer €6,19 gecasht en €100 komt dichterbij bij om de €1 tornooien te spelen.
Ik denk dat ik dat maar voorlopig als doel beschouw. Ben op het moment niet echt geïnspireerd om een bepaald doel voor ogen te hebben.

Bankroll = €69,76

Beantwoorden
Citeren
Ben2m2
Oldschool Grinder

Gewoon plezier hebben en er voor gaan joh, die doelen komen wel :)

goed bezig.

Beantwoorden
Citeren
Ben2m2
Oldschool Grinder

Nog gespeeld vandaag?

Beantwoorden
Citeren
BEoWulf1979 Topicstarter
BEoWulf1979
Legacy Member

Nee, niet gespeeld. Maandag en donderdag heb ik doorgaans andere activiteiten.

Beantwoorden
Citeren
BEoWulf1979 Topicstarter
BEoWulf1979
Legacy Member

Toch aan het overwegen om bij Pokerstars wat geld te storten.
De 'Bounty Builder' en 'Hot' lijken mij toch wel interessante tornooien.
Enkel zie ik net dat de starttijd voor de Hot om 22u15 is. Dat lijkt mij niet echt realistisch om door de week te doen.

Als ik dan die Hand2Note nog even werkend krijg.

Ik ben dus echt vergeten hoe je op dit forum een screenshot kunt plaatsen. Kan iemand mij op weg helpen met dit?

Beantwoorden
Citeren
H0witzer
PokerStrategist

Gewoon je foto bestand slepen in het tekst kader

Beantwoorden
Citeren
BEoWulf1979 Topicstarter
BEoWulf1979
Legacy Member

Ah, zo simpel ;-)

Welke stats heb jij zoal in jouw hud?

Beantwoorden
Citeren
H0witzer
PokerStrategist

Hands/Vpip/pfr/Af
3bet/foldto3bet
Fold2CbetFlop/F2cbTurn/F2cbRiver
CbetFlop/CbetTurn/CbetRiver

Heb nog niet genoeg handen van mijn tegenstanders op dit moment om er massaal gebruik van te maken. Focus me vooral op Vpip/Pfr
En vandaag nog maar Aggression Factor toegevoegd

Beantwoorden
Citeren
Ben2m2
Oldschool Grinder

Keek mijn ogen uit toen ik zag dat GG de basic stats op de site heeft, tijden veranderen, je ziet standaard iemands VPIP, PFR, ATS en defend.

Maar geen slecht idee om eens te kijken naar een leuke trial, meer info is toch beter.

Beantwoorden
Citeren
H0witzer
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Ben2m2
Keek mijn ogen uit toen ik zag dat GG de basic stats op de site heeft, tijden veranderen, je ziet standaard iemands VPIP, PFR, ATS en defend.

Maar geen slecht idee om eens te kijken naar een leuke trial, meer info is toch beter.

Ik denk wel dat GG externe trackers heeft gebanned.

Beantwoorden
Citeren
BEoWulf1979 Topicstarter
BEoWulf1979
Legacy Member

Nog eens een avondje gepokerd.
Aangezien dat ik mijn hardlooptraining ook terug gestart heb, was ik te laat voor de tornooien op Unibet en heb dan maar beslist om Zoom te spelen op Pokerstars.
Ik ben de laatste dagen ook wat bezig geweest met die Hand2Note tracker op te zetten. Ik krijg het alleen niet klaar om ook een HERO hud te hebben.

2 handen waar ik preflop de equity had maar bij eind aan de river niet meer. Wake up call/reminder gekregen dat je die azen toch eens in de muck moet gooien. Voor de rest heel op en af en dan op het einde toch nog even goed gedraaid.

Bankroll Pokerstars = $9,51
Toch nog niet gestort. Ik zal eerst wel zien hoever we hier mee geraken.

Beantwoorden
Citeren
H0witzer
PokerStrategist

How to display HUD on Hero?

Deze link stuurt je naar de FAQ van hun website. Je moet blijkbaar een 2de hud maken en instelling only show on hero aanstippen.

Beantwoorden
Citeren
Ben2m2
Oldschool Grinder

Goed bezig BEo.

Dat is zo'n sessie waar je begint, je het om de oren krijgt, toch doorgaat en er met winst uitkomt :)

Beantwoorden
Citeren
BEoWulf1979 Topicstarter
BEoWulf1979
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door H0witzer
How to display HUD on Hero?

Deze link stuurt je naar de FAQ van hun website. Je moet blijkbaar een 2de hud maken en instelling only show on hero aanstippen.

Bedankt! Ik zou zweren dat ik het zo gedaan had, maar ik merkte toen ik de software opnieuw opstartte vandaag dat de veranderingen die ik gisteren aangebracht had, verdwenen waren. Waarschijnlijk heb ik gisteren met de HUD te veranderen, vergeten te saven. Daarmee dat waarschijnlijk de hero hud ook niet op het scherm kwam. Silly me!

Blijkbaar ook belangrijk als je veranderingen aan de game types section brengt, of configuratie, dat je de stats cleared en rebuild.

Dit is de HUD die ik voorlopig gemaakt heb. Indien jullie nog andere suggesties hebben, hoor ik het graag :f_biggrin:.

nickname/hands
VPIP/PFR/AF
3bet/Fold to 3bet/4bet
FvsSteal (SB)/FvsSteal (BB)/ATS
Cbet/CbetTurn/CbetRiver
Fold to Cbet/Fold CbetTurn/Fold CbetRiver
WTSD%/WonatSD

Beantwoorden
Citeren