Veel succes!
Nog in 2 events
€ 1500 E11 UOS Re-enter Low 59/105 18K 500/1000
€ 100 € 12 UOS Re-enter Nano 40/100 23K 500/1000
Busted
€ 1500 E11 UOS Re-enter Low - 70/352 ATs<JJ flopped dead met JQQ
€ 100 E12 UOS Re-enter Nano - 80/411 88<AK aas op de flop
UPDATE
In de Double Trouble kunnen binken voor € 40 - moet ik er trots op zijn?!?! Je krijgt zo'n ticket alleen als je op weekbasis € 20 aan de cashgametafels verliest.
Weeral wat extra fondsen om weg te donken op 10NL
Voor € 0.10 ook nog een € 4 ticket kunnen scoren voor BPC. Het € 20 ticket heb ik nog niet gespeeld.
Voor de rest in de MTT's geen potten kunnen breken.
In de namiddag nog wat cashgames gespeeld
42 flops (210 handen)
+€ 5.37

BANKROLL € 452.44
UPDATE
MTT's weer goed gedraaid.
Ik heb een € 5 -ticket kunnen scoren.
€ 20 ticket nog altijd niet kunnen spelen te weinig spelers om tornooi door te laten gaan om 20u30 en 21u30 ben ik vergeten te kijken.
Deep Impact Nano gewonnen
Abyss Nano vrij snel er uit
En in beide UOS nano-events deep kunnen gaan. Goed voor het nano-leaderboard niet persé voor de prijzen. Maar is welkom

Profit
+€ 12.39
BANKROLL € 464.83
€ 4 ticket BPC
€ 20 ticket BPC
€ 5 ticket
De voorlopige MTT-planning voor vanavond - ik speel beide low-events. Voor het €5 freeze-out event heb ik gisteren een ticket kunnen scoren en het €2 event past voortaan in mijn MTT-bankroll aangezien het een freeze-out tornooi is.
In het Nano-leaderboard sta ik inmiddels 30ste. Dus als ik dit kan aanhouden, is dit nog eens een extra € 30 'free money'. Het is nog anderhalve week, ik weet het … POSITIVITY!!!

UPDATE UOS
Lol run good
8 tornooien - 5 cashen - 1tje shippen - € 0.10 kunnen omzetten in € 1 ticket
In de Deep Impact net de finaletafel gemist!
UOS serie alle tornooien goed gedraaid - alleen in het duurste weet ik jammer genoeg niet te cashen!
Event 24 Bounty Nano gewonnen. In totaal met bounties en prijzengeld € 10.13, lijkt niet veel maar is toch mooi 101 keer de BI. Van mij mag Unibet die buy-in wel omhoog trekken voor de Nano's.
Ik heb het tot hier toe al supergoed gedaan in die Nano's. Op dit moment sta ik zelfs eerste in het Nano-leaderboard, maar E21 is nog bezig en dit kan misschien nog veranderen. De namen die ik er zie komen mij niet echt bekend voor dus ik vermoed dat er tegen morgen niet veel veranderd zal zijn. Hopelijk blijft het zo goed gaan en kan ik op het einde van de rit nog een extra € 200 verdienen. Het zou wat zijn.
In het low-leaderboard sta ik 161ste en overall leaderboard 99ste - maar ik speel geen high en ook niet alle low.
Ik hoop nog wel eens in een duurder event te cashen. Maar we zullen zien.

Profit € 18.29 + € 1 ticket
3 SnG gespeeld (1tje gewonnen - andere 2 voor het geld eruit) +€ 0.17
BANKROLL € 483.29
€ 1 ticket
€ 4 ticket
€ 20 ticket (nog altijd niet gespeeld - ik had zoveel tafels openstaan dat ik het niet aandurfde)
Lekker bezig hoor
Moet zelf niet vergeten mijn tickets eens te gebruiken. Ik vergeet ze te vaak
UPDATE
In de tornooien niet veel potten kunnen breken. Ik vrees ook voor mijn plaats in het leaderboard na uitschakeling direct gaan kijken en stond al op de 2de plaats.
Laatste hand van het laatste tornooi JJ<KK : Flop TJA - Turn Q. Altijd zuur om er op die manier uit te gaan. Je staat dan PF achter en flopt het en turn tschaka …
Daarentegen wel het € 20 ticket opgebruikt. Ik heb dan wel geen € 90 ticket kunnen verdienen, maar ik heb wel de restjes mogen oprapen. Laatste hand AK<JJ : niets weten te hitten. Van € 1 naar € 4 naar € 20 en eindigen met € 16. Maakt mij toch tevreden dat ik met deze cash toch al 5 dagen op rij flink cash.
Nog 2 SnG's gespeeld en allebei gewonnen. Die 2de was wel grappig - eerste hand 4 all-ins en ik pas. 3 man eruit en direct in het geld. Dan nog moeten op nemen tegen een 4:1 chiplead, maar was easy peasy tegen die gast. +€ 4.34
Een paar cashgame handen gespeeld
10 flops (50 handen)
+€ 3.67
Tornooien +€ 14.75

Bankroll netje boven de € 500 gekomen vandaag. Voelt lekker
BANKROLL € 506.05
€ 1 ticket BPC
€ 4 ticket BPC
Altijd lekker zo een grens doorbreken, hoop zelf binnenkort de $300 te doorbreken maar iedere keer als ik dat hardop zeg viel ik weer terug dus nu jinx ik mezelf hopelijk niet......
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Altijd lekker zo een grens doorbreken, hoop zelf binnenkort de $300 te doorbreken maar iedere keer als ik dat hardop zeg viel ik weer terug dus nu jinx ik mezelf hopelijk niet......
Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
Ik was altijd professioneel jinxer voor mezelf in toernooien![]()
Ik ken dat!
Ik wil mijzelf niet ophemelen maar mijzelf jinxen is wel degelijk een skill die ik tot in de puntjes beheers. Lol
UPDATE
2 cashes in de tornooien - finaletafel en 4de plaats in de Deep Impact - E33 Bounty event zit ik nog in, maar het is nu al nachtwerk en ga waarschijnlijk straks geen zin meer hebben om dit up te daten.
3 SnG's
1 niks
1 2de voor € 1.58
1 gewonnen voor € 3.17
+ € 0.75
Cashgames
55 flops (275 handen)
+€ 13.54

Ik ga weer een goede zaak doen voor het leaderboard. Bijna finaletafel en bij de andere nano wel buiten de prijzen maar redelijk deep gegaan. De goeie handen mogen beginnen te komen. Redelijk dood voor de moment.
VOORLOPIGE BANKROLL € 520.33
Gaat nog steeds heel goed qua bankroll.
Hopelijk haal je wat geld binnen via de leaderboard, want dat is altijd leuk meegenomen.
UPDATE
Gisteren uiteindelijk op de 4de plaats geëindigd. Jammer, maar ik was op het einde ook een beetje card-dead. Laatste hand was A8s < KJ.
In het leaderboard sta ik op de 2de plaats met 2 punten achterstand op de 1ste en 20 punten voorsprong op de 3de. De eerste 3 beginnen een ruime voorsprong uit te bouwen tegenover de rest.
In E36 was de eerste prijs € 75 - laten we hopen dat we komende week in zo'n tornooi eens kunnen cashen.

BANKROLL € 526,94
UPDATE
3 cashen in de tornooien deze avond, maar nog geen winst. Dat kan nog komen want E39 gaat morgen verder. We zitten al in het geld (€2.64) en we hebben nog een redelijk stack om morgen mee verder te gaan (117K bij 1800/3600).
Voor E42 vergeten te registreren!!! Vanaf morgen gewoon alles direct inschrijven. Gatdamme!!! 3 min levels en late reg tot lvl7 - dus die late reg is tov. andere tornooien snel gedaan. Gewoon zo focus op de tornooien die al bezig waren en stomweg vergeten.
Laten we hopen dat dit geen al te groot effect op het leaderboard ga hebben.
Qualifiers lopen wel voor geen meter. Ik ga er telkens vroeg uit en eindig ver van enig ticket.

Winst van E39 kan ik er nog niet bijtellen.
VOORLOPIGE BANKROLL € 523.43