Zie je thread nu pas, maar in ieder geval veel succes nog!
Nog een laatste keer falen op de cashgames… grondige bezinning van de te volgen weg nodig ... Ons MTT red de dag.
Cashgames : NL4 : -€19,66
S&G 2-seat 1€ : -€1
Sit&Go - 5seats : -€10
MTT : €10 : +€43,20 : 8/96
bonus : +€1
Bankroll : €43,36 1 €0 Milestone Hands Freeroll ; 1 €8,13 cashticket ; 1 UO €4
Misschien is het verstandig om je eerst wat meer te verdiepen in de cash game theorie voor je dat weer gaat spelen. De Engelse thread No Limit Beginners course with confidant91 zou je daarbij kunnen helpen.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Misschien is het verstandig om je eerst wat meer te verdiepen in de cash game theorie voor je dat weer gaat spelen. De Engelse thread No Limit Beginners course with confidant91 zou je daarbij kunnen helpen.
Een opfrissing kan nooit kwaad. dank u voor de tip.
Een kleine sessie S&G's...
S&G 2-seat 1€ : -€0,06
Sit&Go - 5seats : -€1
20u05 : Unibet Open Freeroll : 61/815
MTT-sat €1 : -€1 : 10/18
Bankroll : €41,30 1 €0 Milestone Hands Freeroll ; 1 €10,91 cashticket ; 1 €4 MTT-ticket ; 1 UO €4
Succes blijft uit, maar geen echte verliezen
Cashgames : NL4 : +€3,47
MTT €10k Milestone: Ticket : 350 /384
MTT Deep Crazy Hold'm : €4 : Ticket : 10 /25
MTT Speed Hold'm : €1 : -€1 : 29/35
Unibet Open -€2 : 14/32
Bankroll : €41,77 ; 1 €10,91 cashticket ; 1 UO €4
Enkele alternatieve ( of parallelle ) strategieën naar UO Antwerpen aan het overwegen :
. Deze week deelname aan iPOPS Micro om via deze serie die minder dan €100 aan buy-in kost om aan Alle iPOPS deel te nemen de nodige €1100 voor rechtstreekse Buy-in bijeen te spelen.
. tankroll strategy vanaf volgende week met zelfde doel ( op BWIN of Pokerstars.be of Ladbrokes.be of Unibet.be ??? - iemand advies ???? )
- opbouwen van de nodige €1100 via twister of spin&go via alternatieve tankroll strategy.
. Verder deelnemen aan satelliettoernooien met Buy-in van €2 en €4 om aldus ticket te bekomen.
. Deelnemen aan de UO-Freerolls en sponsor toernooien.
. Laatste alternatief : Eens lief de vrouw in de ogen kijken en rechtsteekse buy-in voor €1100
20u00 : Voetbalkrant/Walfoot FR : 16/ 74 - geen ticket
20u05 : Unibet Open Freeroll : 482/983 - geen ticket
iPOPS-1M : 896 / 1001
iPOPS-2M : 272 / 797
iPOPS-3M : 186/424
iPOPS-M Freebuy : 921/2362
De snelle structuur valt me wel wat tegen. Zal iets meer agressie moeten vertonen bij beginfase en middenfase en zal iets minder agressief moeten worden bij een stack van <15BB want de big stacks callen in dit type toernooien blijkbaar altijd.
Ik denk dat je dan het beste bij Unibet de tankroll strategy zou kunnen doen, omdat daar het niveau volgens mij het laagst is. Al is het wel verstandig om deze strategie alleen toe te passen als je veel ervaring hebt met cash gamen en dat zou ik mezelf ook niet aanraden als SNG speler.
Belangrijkste ingredient: blijven geloven in wat je kan.
Focussen op je sterke kanten.
Lutjebroek en Urk zijn ook niet in één dag gebouwd
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Belangrijkste ingredient: blijven geloven in wat je kan.Focussen op je sterke kanten.
Lutjebroek en Urk zijn ook niet in één dag gebouwd
![]()
Ik geloof zeker in wat ik kan, maar ik kan niet elke dag big stack toernooien spelen die 6-8 uur duren wat tot op vandaag mijn beste games zijn. Daarom differentiëren en zoeken naar andere games die ik goed kan verslaan. Zolang het binnen mijn BR past kan ik wel wat experimenteren...
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Ik denk dat je dan het beste bij Unibet de tankroll strategy zou kunnen doen, omdat daar het niveau volgens mij het laagst is. Al is het wel verstandig om deze strategie alleen toe te passen als je veel ervaring hebt met cash gamen en dat zou ik mezelf ook niet aanraden als SNG speler.
Ik heb wel wat ervaring met de cash games op Unibet.be tot NL100, maar kan niet zeggen dat ik hier winst op maak. Ik kan echter wel een €100 riskeren ten einde een stack van €1200 op te bouwen via tankBR :
. start op NL4 met 25BI (€100) - 6 tafels max
. overgang naar NL10 bij 12BI (€120) - 4 tafels max ; terug naar NL 4 bij <10BI (€100)
. overgang naar NL25 bij 12BI (€300) - 4 tafels max ; terug naar NL10 bij <10BI (€250)
. overgang naar NL50 bij 12BI (€600) - 2 tafels max ; terug naar NL25 bij <10BI (€500)
. overgang naar NL100 bij 10BI (€1000) - 2 tafels max : terug naar NL50 bij <8BI (€800)
. stop bij BR = 1200 = Rechtstreekse Buy in voor UO Antwerpen.
Ik kom ook tot de conclusie dat Unibet.be de beste site hiervoor is :
. Minst professionele spelers en veel spelers die hoofdzakelijk sportsbetting doen.
. Voldoende traffic op cash games tot NL100 om de challenge uit te voeren.
. Goed bonussysteem die free UO tickets geeft.
. Pokerstrategy Rake race en gold ( of hoger ) status die dan mogelijks gehaald worden.
. Wel meer variantie doordat de cashtafels regelmatig maar 4 of minder spelers halen.
Deze avond een anderhalf uur geëxperimenteerd met cashgames op NL4 bij Unibet.be : per keer ik op een tafel boven €10 kwam heb ik een tafel op NL10 geopend en de tafel op NL4 gesloten ( steeds 6 tafels gelijk ). Hierbij verschillende keren terug moeten keren naar NL4, maar toch winstgevend afgesloten.
Deze avond ook ( tesamen met de MTT's ) geëxperimenteerd met twister op ladbrokes.be. Per keer winst, deze onmiddellijk geïnvesteerd in hogere twister. Aldus er in geslaagd om van €1 via €2 en €5 naar €10 te geraken. Uiteindelijk daar niet kunnen scoren en na een 25-tal twistergames afgesloten met €5 winst (wat de buy-in van het MTT was). Toch 1 keer een kans gehad op €100 bij de twister €10, maar niet kunnen winnen. Het leert me wel dat ook deze games te beaten zijn, maar je moet wel geluk hebben bij de prijsbepaling .
Cashgames : NL4 : +€25,37
20u05 : Unibet Open Freeroll : 513/900 - geen ticket
iPOPS-4M : 224/697
Bankroll : €69,14 (bijna terug op het startkapitaal van €75); 1 €10,77 cashticket ; 1 UO €4
Tankroll op Unibet.be start waarschijnlijk op 1 oktober
C'mon let's twist again....
Toch netjes dat je jezelf zo op weet te werken met die swingers.
Misschien een idee om een volgende keer een deel per twister 'af te romen'?
Goed bezig! I like het herinvesteren van winst in de kans op een grote winst!
Goed bezig! I like het herinvesteren van winst in de kans op een grote winst!
Dat is toch het doel van het spelletje !!!
Misschien een idee om een volgende keer een deel per twister 'af te romen'?
Dat was oorspronkelijk de opzet :
bij €1 het dubbel aan de kant zetten en met de winst hernemen of verhogen van limiet
bij €2 idem ( waardoor er dus €6 aan de kant staat )
bij €5 was ik zinnens hetzelfde te doen maar ik won bij mijn eerste 2 spelletjes ( investering van €10 ) een game met €20 als winst en ben onmiddellijk naar €10 gegaan. Daar heb ik een tiental spelletjes kunnen spelen tot de investering op was. ( wel dicht tegen een grote winst gestaan ...) . BRM in gedachte ben ik dan terug naar €1 gezakt maar ben uiteindelijk daar gestopt met €1 verlies. Totaal dus €5 winst op bijna 2 uur spelen .... ( wel naast de MTT's en steeds 1 of twee tafels tegelijk twister ).
De wil is er wel maar de drang naar ' a big win ' is wel groot ...