Ik heb deze week ook de voetbalkrant freeroll gepeeld, was wel de FT bubble boy ...
Oorspronkelijk gepost door schelleXL
Ik heb deze week ook de voetbalkrant freeroll gepeeld, was wel de FT bubble boy ...
Da's verder dan ik geraakt ben.... maar goed, enkel de eerste 2 plaatsen zijn voor mij van belang ...
Opnieuw een 'down'dag op cashgames NL4 : JJ<QQ; AA<AK; AK<Aks. Het spel verliep meestal ok, maar de flips met de monsters liepen vandaag steevast verkeerd. De flip met JJ had ik kunnen vermijden, de rest zou -EV zijn. Gestopt bij verlies van 5BI.
Op de late avond, een shotje gedaan op NL25 om het spel te proeven ….Viel behoorlijk mee en nagenoeg break-even gedraaid na ongeveer een uur spelen op 2 tafels. Wel alle flips preflop uit de weg gegaan, wat toch enorm moeilijk is ( folden JJ en AQs bij 4-bet), maar de tegenstander was enorm tight... en op die manier geen risico's genomen rond BR
Cashgames : NL4 : -€19,58
Cashgames : NL25 : +€1,51
bonus : €1
20u05 : Unibet Open Freeroll : 875/968 - geen ticket
Bankroll : €52,07 ; 1 €6,69 cashticket ; 1 UO €4
Tankroll start op 1 oktober of later …
Startkapitaal : €75 welk aangevuld zal worden om de tankroll te kunnen doen
Sterkte met je plannen. Laten we hopen dat er meer uitkomt, maar je hebt nu eenmaal niet alles in de hand.
Vandaag begonnen met de tankBRM op Unibet.be . Volle focus op 2 cashgametafels NL25 en geen MTT's er naast gespeeld. Doel is na te gaan of dit niveau haalbaar is. Na een uur een kleine winst van €10, maar wel alle all-in situaties vermeden. Dit is niet steeds +EV en daarom beslist om de startrol voor de tankBR challenge te beginnen op €350 zodat we onmiddellijk in NL25 kunnen starten en dit iets comfortabeler kunnen doen. Voor het overige blijven de stappen zoals voorzien.
Deze maand is er naast de uitdagingen en de pokerstrategy rake race ook de wekelijkse Bootcamp waar extra waarde op te halen is. Dit zal mede helpen het doel te halen wat nu ligt op €1100 + €350 of dus €1450.
. overgang naar NL10 bij 12BI (€120) - 4 tafels max ; terug naar NL 4 bij <10BI (€100)
. overgang naar NL25 bij 12BI (€300) - 4 tafels max ; terug naar NL10 bij <10BI (€250)
. start van de challenge op NL25 met 14BI (€350)
. overgang naar NL50 bij 12BI (€600) - 2 tafels max ; terug naar NL25 bij <10BI (€500)
. overgang naar NL100 bij 10BI (€1000) - 2 tafels max : terug naar NL50 bij <8BI (€800)
. stop bij BR = 1450 = Rechtstreekse Buy in voor UO Antwerpen + startroll.
Cashgames Tankroll na een sessie van >3 uur en 234 geziene flops : €366,10 en reeds 3 €1 MTT tickets
Ondertussen ook gestart met een Tankroll van €100 op ladbrokes.be 'Twister'-games. Aangezien de variantie hier enorm groot kan worden, maar de potten ook lucratief groot kunnen worden, een iets strenger Tankroll aangehouden :
. Van €0 tot €100 : €1-Twister. Overgaan naar €2-Twister bij 50BI (€100).
. Start van de challenge op €2 met 50BI (€100).
. Van €100 tot €150 : €2 Twister. Terug naar €1-Twister bij 45BI (€90). Overgaan naar €5-Twister bij 30BI (€150).
. Van €150 tot €300 : €5-Twister. Terug naar €2-Twister bij 28BI (€140). Overgaan naar €10-Twister bij 30BI (€300).
. Van €300 tot €1200 : €10-Twister. Terug naar €5-Twister bij 28BI (€280). Stoppen en uitcashen - UO Ticket aankopen - als het doel bereikt is.
Cashgames Tankroll: +€381.17 (korte sessie met 61 geziene flops en een €14 aangroei stack)
Twister Tankroll: +€90.27 (Terug gezakt naar €1-Twister)
Succes met het uitvoeren van je plan
Ben benieuwd of je op deze manier de Unibet open in Antwerpen zult gaan spelen.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Succes met het uitvoeren van je plan![]()
Ben benieuwd of je op deze manier de Unibet open in Antwerpen zult gaan spelen.
Is een alternatieve route. Ik zorg ervoor dat alles wat ik speel naar dat specifieke doel georiënteerd wordt. Ik blijf natuurlijk ook MTT's en satellieten spelen als ik meer tijd heb.
Deze avond : focus op MTT's en Red Spade Open satellieten via FPP's. Doel is deelname RSO en bounty-hunting op de Starprofs morgenavond en score >$1200 is rechtstreekse UO-Antwerp BI. Geen succes … Morgen beter.
In de voormiddag wat Twister gespeeld zonder succes. In de namiddag en late avond wat Cashgames op Unibet, eveneens niet echt succesvol. Moet leren de flips te vermijden … zeker in NL25
Cashgames Tankroll: +€321,52 bij 244 flops op voornamelijk NL25 . Eén keer onder €260 gezakt en over gegaan naar NL10. Daar lukte plots alles en op nauwelijks 25 handen opnieuw voldoende stack om NL25 te grinden.
Twister Tankroll: +€88,47 Voldoende games gewonnen, maar spijtig genoeg niet deze met hoge multiplicatiefactor …
Oorspronkelijk gepost door AdJag
Succes met het uitvoeren van je plan![]()
Ben benieuwd of je op deze manier de Unibet open in Antwerpen zult gaan spelen.Is een alternatieve route. Ik zorg ervoor dat alles wat ik speel naar dat specifieke doel georiënteerd wordt. Ik blijf natuurlijk ook MTT's en satellieten spelen als ik meer tijd heb.
Dat is prima. Hopelijk maak je een diepe run tijdens de RSO vanavond
Hey man,
Veel succes met je doel! Ik ga die zelf hoogstwaarschijnlijk ook spelen, dus zou leuk om er nog mede-pokerstrategen te zien.
Woon je ook in de buurt van Antwerpen?
Oorspronkelijk gepost door Joenaes
Hey man,Veel succes met je doel! Ik ga die zelf hoogstwaarschijnlijk ook spelen, dus zou leuk om er nog mede-pokerstrategen te zien.
Woon je ook in de buurt van Antwerpen?
Niet onmiddellijk, maar de verplaatsing is veel minder dan naar Cannes bvb. Ik woon op de grens van Oost-en West-Vlaanderen, dus een klein uurtje treinen naar A'pen.
19.30 : start MTT avond met onder andere : Sunday Storm; Red Spade Open en iPOPS main event
Geen succes met de MTT's : uit in Sunday Storm met AK<QQ en in iPOPS main event AK<QQ … variance …
Ook geen satelliet voor Red Spade Open kunnen binnenhalen en dus ingekocht voor 3,3kVPP's - shot op hoger niveau. Bij deze Red Spade Open ruim 3 uur meegedraaid maar uiteindelijk een cruciale flip verloren A8s<88 wat me echt shortstacked bracht en uitschakeling op positie 5793/24558
Cashgames Tankroll: +€307.15 bij 120 flops op NL25
Twister Tankroll: +€86,48
Jammer dat de MTT's niet liepen. Volgende keer gaat het vast weer beter.
Op zich ben ik tevreden van de MTT's. De genomen beslissingen waren correct en zou ik direct opnieuw maken. Alleen trok ik deze keer steeds aan het kortste eind. Hoe langer je de flips kunt vermijden, hoe beter, maar soms ben je zo ver teruggezakt dat je niet anders kunt. Nu terug naar MTT's binnen bankroll ...
Vandaag enkel wat FR MTT's gespeeld en ook een kleine mincash gehaald. Verder nog wat aan de tankroll challenges gewerkt.
Cashgames Tankroll: +€323,84 bij 136 flops op NL25
Twister Tankroll: +€86,55 nog steeds op €1-Twister
Cashgames Tankroll: +€220,08 bij 571 flops op NL25 en NL10 . Behoorlijk tevreden van mijn spel, maar iets te lang doorgespeeld waardoor fouten gemaakt worden op einde van de sessie op NL25 die anders niet zouden gebeuren … Terug naar NL10 ...
Twister Tankroll: +€88,69 nog steeds op €1-Twister
Leuk man ik hou ook van de constructie geld maken met gemaakt geld
Gaat je wel lukken man !!!
Veel geluk .