Hey iedereen
Ik ben Matthijs, net 18jaar en al een aantal jaar bezig met pokeren. Ik heb veel tijd voor poker aangezien ik nog in het laatste jaar van mijn middelbare schoolcarrière zit -_-. Ik ben de jongere broer van Ruleza. Dankzij hem ben ik begonnen met poker. Ik heb poker een half jaartje aan de kant laten liggen. M'n broer motiveerde me weer om opnieuw te pokeren en hier ben ik dan... een blog aan het schrijven op pokerstrategy. Een site waar ik al veel blogs en comments heb op gelezen. 2 dagen geleden m'n PS en FTP account's aangemaakt. Momenteel speel ik NL200 op Fult Tilt. Ik hoop zo snel mogelijk mijn werk op NL400 terug te hervatten. Ik ben gewend 24 tafels te spelen op Stars. 16 Tafels op Full Tilt vind ik wat weinig. Zeker na de "Black Friday" is het traffic op FTP echt sober. Ik ben een fervent LOL-speler (League of Legends) maar de laatste weken heb ik gemerkt dat ik toch mijn tijd beter kan spenderen in andere zaken.
Ik hoop dat deze blog mij extra motivatie en doorzettingsvermogen zal geven. Dit heb ik de laatste maanden jammer genoeg gemist.