Luister en huiver allen,
Zojuist hebben Briathos en ik besloten om een challenge op te zetten. Voor beide de allereerste challenge, maar zeker geen rookies op het gebied van ROD's; want ROD's sng's daar zal de gehele challenge om draaien!
Omdat Briathos zich vaak wat slippertjes permitteert buiten zijn BRM, heb ik hem uitgedaagd om wat serieuzer om te gaan met deze ROD's. Hij zag dit gelijk zitten en gooide er zelfs een sidebet tegenaan, 25$ welteverstaan! 25$ Krijgt de winnaar van de verliezer; en dan niet de gelijke waarde in eieren, goudstaven of knikkers, maar gewoon patsboem op de BR.
Voor deze challenge hebben we besloten om 25x $4,40 RUSH ON DEMAND te spelen.
Logischerwijs zal de persoon met het meest verworven geld de challenge winnen en de $25,- incasseren.
Een maand lang hebben we om aan de 25 ROD's deel te nemen; uiteraard stoppen we eerder wanneer we beide 25 stuks gespeeld hebben. Echter zullen we van 30 april t/m 7 mei een break houden, daar Briathos van zijn welverdiende pokermoneyz op skivakantie gaat. Vervolgens zal de challenge de 8e weer ingaan t/m 28 mei.
Korte samenvatting over de challenge:
Variant: $4,40 Rush On Demand SNG.
Aantal: 25 stuks
Aanvang: 23-04-2011
Break: 30-04-2011 t/m 07-05-2011
Voortzetting: 08-05-2011
Einde: 28-05-2011
Sidebet: 25$ van verliezer voor winnaar
In deze blog zullen zowel Briathos als ik onze voortgang posten. Dit houdt in: handjes, ships etc. Tevens zal ik Briathos helpen met het bestuderen van de juiste strategie artikelen. ( ♠_evil: )
Uiteraard zien we het niet als een wedstrijd, maar meer om elkaar op weg te helpen.