Ga naar het forum
Aglaerion - Crushin...

Meldingen
Alles wissen

Aglaerion - Crushing the NL 6max Zoom

2,306 Berichten
131 Gebruikers
1 Reacties
59.7 K Weergaven
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Zonde om te horen!!!!!

Dat is ook precies de reden waarom ik geen cashgames doe. Het is volgens mij net wat verslavender dan SnG's. Het is makkelijk om bij cashgames te zeggen "ach ik ga nog een halfuur door om nog wat meer te winnen" en voor je het weet ben je 3 uur extra bezig omdat het zo lekker loopt of je juist je verlies goed wil maken. Werkt bij een SnG toch net wat anders aangezien je toch een anderhalfuur bezig bent als je een nieuwe opstart en dit is vaak wel de drempel (ten minste voor mij) om door te gaan.

Nogmaals zonde om te horen, maar wie weet tot een volgende keer!

Beantwoorden
Citeren

Goed dat je weet wat je wilt :D

Was me een waar genoegen!

ps. aan je zilverstatus heb je dan ook geen bal :P

Beantwoorden
Citeren
Jonkie76 Topicstarter
Jonkie76
PokerStrategist

Dat is het ook zeker pcbeem.. zonde erg zonde..
Maar het is niet alleen de cashgames..het spelen kost me gewoon te veel tijd die ik eigenlijk op een betere en positiever manier zou moeten gebruiken.

Ik moet gewoon terug naar af. Das het beste..de stekker eruit, en we zien later wel weer.
Je zou zeggen, laat je geld op je account staan, maar als ik dat doe, blijft de drang om weer te gaan spelen. Ik ga lekker genieten van de zomer. Beetje fietsen, vissen , motor rijden en degelijke..

De Bronze freerolls van Titan is misschien leuk om af en toe te spelen..voor de fun.(deze maand misschien aan het eind de silver spelen..) Maar even geen doelen en dergelijke..

groet,

J.

Beantwoorden
Citeren

als je geen plezier uit een hobby haalt, is het geen hobby meer

goed besluit imo

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy
PokerStrategist

Wel super Jammer Jonkie, maar een goed besluit man! We zien je wel weer een x terug verschijne daar benk van overtuigd :)

Geniet van je zomer man!

Beantwoorden
Citeren
Jonkie76 Topicstarter
Jonkie76
PokerStrategist

Het teleurstellende gevoel overheerst op het moment nog wel, maar daar kom ik wel overheen, ik weet dat het inderdaad beter is om de stekker eruit te trekken. Soms moet je iets doen wat tegen je gevoel indruist, maar waarbij je verstand zegt dat je het wel moet doen.

Ik blijf pokerstrategy member en blij ook wel poker spelen, maar dan alleen op PKR, omdat ik de grafische engine daar zo gaaf vind. En daar speel ik eigenlijk voor de fun, en das wat ik weer opnieuw moet ondervinden en wat ik de afgelopen anderhalf jaar niet heb gedaan.

Toen ik een jaar of twintig was heb ik ook eens de stekker uit me internet getrokken. Drie jaar lang heb ik geen aansluitig gehad. En het ging wonderbaarlijk goed. Pas toen ik op mezelf ging(getrouwd) heb ik weer een aansluitig genomen. Toen heeft mijn verstand ook laten zien dat dat het beste was. Dus nu hoop ik daar ook op.

Dus komt allemaal goed...

Beantwoorden
Citeren
Gamblewhitme
BlackMember

oke dan stort ik mijn aandeel van jouw backing % wel direct op je bankrekening ;)

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1
Elite Grinder

goed besluit, veel plezier in je vrije tijd!
En wellicht tot ziens, als je in een later stadium wel weer plezier hebt in het spelletje!

grt.

Beantwoorden
Citeren

Jammer zeg. In ieder geval het beste!

Beantwoorden
Citeren
Jonkie76 Topicstarter
Jonkie76
PokerStrategist

Waarom duren dingen bij mij toch altijd zo kort?

Goed, we zijn nu een paar dagen verder, en ik heb er goed de balen van dat ik me zo gedragen heb.1 ding weet ik nu wel, niet buiten mijn BR spelen... :(
Het had echter ook een pluspunt, mocht ik ooit weer op dit limiet gaan spelen, maar dan op de legale manier, dan weet ik wel dat ik uhm kan beaten.. :D

Ik ben nu 3 of 4 keer onderuit gegaan, nooit echt broke, want ik had meerdere pokerrooms met cash staan, dus kon altijd weer opnieuw grinden. Heb een financiele meevaller gehad, en ik heb al eens eerder wat dollars gecashed dus heb ik besloten eenmalig 50 dollar welke ik eerder van een ander pokerroom heb gehaald (100 dollar gecashed) te storten op pokerstars en deze storting te koppelen aan de bonus STARS50.

Alle andere software komt voorlopig niet weer op mijn pc. Dat werkt me alleen maar op de zenuwen om bepaalde doelen te willen bereiken. En bijvoorbeeld binnen Elephant alleen maar stijgende lijntje en groene cijfertjes te willen zien.

Daarnaast heb ik met mijn vrouw gesproken over het feit dat ik soms zo lang achter me pc zit, mede door poker, films en ander download zaken.
Afgesproken 2 avonden per week te besteden aan de pc, niet meer niet minder. Of dat nu poker is of lekker films kijken doet er niet toe.

We gaan het dus gewoon weer opnieuw proberen.

Ik ga geen moeilijke doelen voor mezelf schrijven omdat ik geen druk wil creëren, maar mezelf moet leren plezier in het spelletje te hebben en niet in de dollars. Daarnaast ga ik wel mezelf verplichten mij aan dingen te houden. Ten eerste om mezelf in het gareel te houden, ten tweede om plezier voorop te blijven stellen en met name om mijn gezin de eerste plek in me leven te geven naast mijn geloof, want ook dat laatste staat de laatste tijd op een laag pitje, en dat kan en wil ik niet.

Ja, ik kan de pc verkopen en stoppen met poker, maar ik vraag mij dan af of ik er dan iets van heb geleerd. Weglopen is makkelijk, en dat doe ik mijn hele leven al (faalangst). Ik ben de baas over mijzelf en ik moet mijzelf leren de baas te blijven. Confrontatie is de enige manier..

Dus hierbij mij plichten (ik noem het dus geen doelen meer)

1. Niet meer dan 2 avonden per week achter de pc
2. Niet buiten de BR spelen --> ten strengste verboden!!! Minimaal 50 BI!!
3. Maximaal 2 uurtjes poker spelen per pc-avond, de rest mag ik wel besteden aan lezen van artikelen en coachings en het fora
4. Alleen de 1$ DoN of regular SnG spelen --> geen CASH games!!
5. Elke week evalueren of ik aan mijn plichten heb voldaan.

Pas als ik bovenstaande plichten zonder boe of bah mezelf kan opleggen kan ik inplaats van plichten weer werken aan doelen.

Ik hoop regelmatig te posten wat mijn vorderingen zijn en of ik me er aan gehouden heb. Ik post ook niet mijn BR status, ik post alleen leuke of aparte momenten die ik heb meegemaakt aan de pokertafel.

Jonkie76 / Jacob

Beantwoorden
Citeren

Cool Jacob :) Goed dat je ook je vrouw erbij betrekt :)

Hoop dat je discipline hebt om je aan je doelen te houden!

ps. Elephant is verboden op PokerStars

Beantwoorden
Citeren
Jonkie76 Topicstarter
Jonkie76
PokerStrategist

Thnx Nijn, we gaan ons uiterste best doen..

En inderdaad ik had vorige week al gemerkte dat ik geen gegevens doorkreeg vanuit Pokerstars.
Maar goed, ik ga weer lekker de SNG variant doen.

Mijn vrouw heb ik altijd wel betrokken hoor, maar de tijd die ik soms spendeerde achter de pc was gewoon te zot. Ze vond het ook dom dat ik de dollars heb weggedonkt.
Ik wil geen 2e agenda er op na houden, ben getrouwed op basis van vertrouwen en openheid naar elkaar, dus dan moet ik dat ook nakomen.
Dus met haar afgesproken dat ik eenmalig 35 euro (50 dollar) van de bonus van mijn werk op Stars ging zetten, en van de rest gaan we uit eten en morgen ga ik met mijn dochter naar Ice AGe 3. Die is nog nooit naar de biscoop geweest, dus die gaat dat heel gaaf vinden denk ik.. Lekker dikke bak popcorn erbij..en genieten maar.

Ik wist dat ik bij Pokerstars nog nooit een eerste storting had gedaan, dus ik denk laat ik dan gelijk maar gebruik maken van de bonuscode. De bonus loopt tot ergens in januaria 2010. Zou ik dat behalen is dat mooi meegenomen, zo niet dan niet.. Eerst maar weer leren spelen op het lage niveau.

Ik zie je laterz!

Groet,

Jonkie76 / Jacob

Beantwoorden
Citeren
Duchesst
PokerStrategist

Heb misschien een kleine suggestie.
Zet plicht 5 op plaats 1.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Zeer goed om te horen!!! Was er een beetje van geschrokken dat je gestopt was. Ik ben namelijk een zelfde soort speler als jou en denk zelf dat we mentaal redelijk hetzelfde in elkaar zitten. Zoals ik in je blog een beetje heb kunnen peilen.

Zou de doelen gewoon zo laten. Lol maken is het belangrijkste en als je daarin winst haalt mooi. Niet blijven kijken met wat je goed of fout doet (is natuurlijk wel belangrijk), maar volgens mij niet het belangrijkste zoals je zelf al zegt.

Maar suc6 ermee en houd die discipline en denk eraan het moet vooral leuk voor je zijn en geen dwang worden. Dan is de lol er snel af, dat merk ik ook vaak. Het moest een kwestie zijn van willen spelen en niet moeten spelen.

Beantwoorden
Citeren
Jonkie76 Topicstarter
Jonkie76
PokerStrategist

Bedankt mannen voor jullie reacties..

@Duchesst, de punten zijn meer bedoeld als opsomming, niet als prioriteitsbepaling :tongue:

@pcbeem, het was inderdaad een willen en moeten spelen bij mij..
willen spelen vanwege de lol van het spel is inderdaad beter.
Nu me best doen om het af te leren..

Beantwoorden
Citeren
Jonkie76 Topicstarter
Jonkie76
PokerStrategist

Het is maandag, 12 uur 's ochtend.. ik zit op me werk en ik dacht, heb wel ff 2 minuutjes de tijd om even een update te posten of ik me een beetje kan houden aan mijn verplichtingen.

Vorige week dinsdag heb ik de boel verklooit, en de rest van de week heb ik nagenoeg niet gepokerd. 2 x ben ik een half uurtje achter de pc gekropen om de laatste anderhalve dollar van full tilt nog op te maken.. beetje SSS gedaan, stond zelfs even op winst, maar uiteindelijk toch met een TT flip onderuit gegaan tegen een A7s die z'n flush hit op de turn.
Ik heb Full Tilt nu definitief van mijn pc gegooit.

Dat betekent dat ik enkel nog Pokerstars op me pc heb en PKR.
Overige software komt er voorlopig ook niet op.
Voor het niveau waar ik speel heb ik geen stats nodig en handen laat ik beoordelen op het forum.

Op pokerstars heb ik ook 2 keer aan half uurtje gespeeld.
In totaal 6 DoN's gedaan waarvan ik er 4 wist te dubbelen.

Dat betekend dus dat ik in totaal 2 uurtjes de afgelopen week achter mijn pc heb gezeten en me netjes heb gedragen.
Ik heb met mezelf afgesproken dat de nieuwe week altijd op zondag begint.

Het teleurstellende gevoel ebt langzaam weg. Dus dat is goed.
Vanavond wordt in principe pas weer mijn eerste echte pokeravond.
Ik ben van plan om dan van 20.00 tot 22.00 te gaan spelen.
Ik heb iig besloten om voorlopig de DoN's weer te gaan spelen, omdat dat de minste impact op me BR heeft en de lol er niet minder om is, want ik speel er slechts 4 tegelijk. Dat is dus niet echt hard werken, maar proberen te genieten van het spel. Dit herhaal ik later in de week nog een keer, en zo proberen we dat een beetje te doen.

groet,

Jacob / Jonkie76

Beantwoorden
Citeren
Jonkie76 Topicstarter
Jonkie76
PokerStrategist

Zo, ik heb gisteravond aardig wat tafeltjes kunnen spelen.. in een kleine 2 uur ongeveer 20 tafels gedaan.
Een paar SSS games, een tweetal SnG's en de rest allemaal'DoN's.

Conclusie.. stick to the DoN's

Op SSS heb ik veelal het flippie opgooien gevoel en geen edge als je geen BSS mag spelen volgens de BRM. Dus das finito. Bij SnG moet je derde worden om te dubbelen. Bij de DoN's vijfde..
Daarnaast zijn de DoN's het minst swingie, en protect ik hier het beste mijn BankRoll mee, terwijl ik langzamerhand wel de bonus vrijspeel.
Heb nu 56 PS punten verzameld van de 495, dus dat gaat lekker. En ik ben slechts 1 dollar down. (en dan moet je nagaan dat ik 6 dollar down was door SSS, maar dat met DoN's weer heb hersteld.)

Dus na wat gepuzzel heb ik besloten voorlopig dus de DoN's te blijven spelen. Met name omdat het het minst swingie en tilt gevoelig spelletje is.

Daarnaast heb ik wat opgestoken van de vid van Pinowww, met name het pushen na limpers heeft me veel blinds opgeleverd.

groet,

Jonkie76 / Jacob

Beantwoorden
Citeren

Yeah DoN's 4 shizzle :P

Beantwoorden
Citeren
Baetebeat
Oldschool Grinder

shizzle dizzle traxx

Beantwoorden
Citeren