Een jaar geleden begonnen met de gratis 8$ op 888 poker en heb er daar 300$ van kunnen maken.
Uiteindelijk had ik uitgecashed omdat ik het pokeren wat beu was en had zo'n 90$ laten staan, voor het geval ik weer zin zou krijgen.
Verleden maand hier en daar een paar handjes gespeeld, maar deze maand weer wat volume gedraaid. Het is te zeggen: 16.000 handjes. Even op NL 2 gespeeld om er weer in te komen, opgeklommen tot 150$.
En sinds een paar dagen dan, aan NL 10 begonnen en dat loopt lekker, zo'n 10 BI buitgemaakt en men roll staat nu op 190$. BI van 4$ want ik speel MSS.
1400 handen gespeeld @ 27 bb/100.
De bedoeling is dat ik nu verder raak en in de limieten kan opklimmen en hoop minstens NL 100 te bereiken. Hiervoor ga ik een strak BRM aanhouden van minimum 40 BI nu en bij NL 100 eventueel 60. Maar zover zijn we nog niet.
Wanneer men roll op 320$ staat zou ik in principe aan NL 20 kunnen beginnen. Dat is het eerste doel, wat mijn inziens makkelijk haalbaar moet zijn.
De progressie kan je hier in deze blog volgen, met grafiekjes, statistiekjes en handjes.
Voor de lol speel ik ook soms, om eens te switchen, omaha op NL 2. 1000 handjes gespeeld @ 77 bb/100.
Greets.