Hallo,
Welke limieten kun je Zoom spelen ?.
Ben nog niet in de gelegenheid geweest een kijkje te nemen.
Maar klinkt interessant is lekker volume te draaien lijkt me.
Groet
Hallo,
Welke limieten kun je Zoom spelen ?.
Ben nog niet in de gelegenheid geweest een kijkje te nemen.
Maar klinkt interessant is lekker volume te draaien lijkt me.
Groet
De limieten zijn voorlopig NL 2, 5, 10, 25, 50 en 100.
De meeste spelen het helemaal verkeerd, die willen perse de blinds oppikken, vaak met any 2 en uiteindelijk raken ze meer geld kwijt dan die miezerige 3c die ze zouden opgepikt hebben. En spenderen ze dus meer tijd aan zwakke handen ipv gewoon snel te folden en naar de volgende hand te gaan.
En je krijgt het geld er makkelijk in, soms callen ze met aas hoog all in op de flop terwijl ze niks hebben of andere random stuff, zoals lage PP en hun 2 outter hopen te hitten ofzo. Als als 4 man voor hen all in gaat pre flop gooit de laatste daar nog zijn pocket vijven bij. Heb daar al vanalles gezien. Maar ja goed, zal ook wel grotendeels aan de limiet liggen. Maar zo fishy was het zelfs nog niet op 888.
Liz, alle begin is moeilijk. Maar je staat tenminste in de plus. Dat zullen vele medebeginners en pokerstrategen niet kunnen zeggen, die net zoals ik, hun startkapitaal snel kwijt waren.
Maar je kan ook altijd even een limiet lager gaan, als je het gevoel hebt dat je nu loopt te kutten. Wellicht verdien je daar meer dan dat je hier nu sneller poogt te behalen. En terwijl je toch bezig bent, verbetert je spel toch enzo.
4-6 regs? Je meent het? Welk fish paradijs speel jij?
Op Full Tilt zat ik al vanaf NL2 met 7 nits per tafel. Op NL25 mocht ik blij zijn met positie op 1 fish.
Hoi xladyfx,
Inderdaad zo moet ik het ook gewoon blijven zien.
Ik sta per slot van rekening na 11.000 handen 15,- dollar in de plus.
Probeer voornamelijk het spel door te krijgen en gebruik dus voornamelijk andermans fouten door mij te callen.
Soms wel erg frustrerend als je weer zo naar beneden zakt, maar ja mss is volgens mij ook heel erg variance gevoelig.
Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx
4-6 regs? Je meent het? Welk fish paradijs speel jij?Op Full Tilt zat ik al vanaf NL2 met 7 nits per tafel. Op NL25 mocht ik blij zijn met positie op 1 fish.
Wist niet dat FT nitty was, nooit op gespeeld. Men eerste room waar ik het startkapitaal voor heb gekregen, WH, heel Ipoker eigenlijk is eigenlijk ook heel nitty, zelfs op NL 2.
Ik speel op het visparadijs 888 hoofdzakelijk.
Heb de indruk dat die liever SH spelen, zodat ze sneller aan de beurt zijn. Al zal je er op FR ook genoeg vinden.
Oorspronkelijk gepost door pokerliz
Hoi xladyfx,Inderdaad zo moet ik het ook gewoon blijven zien.
Ik sta per slot van rekening na 11.000 handen 15,- dollar in de plus.
Probeer voornamelijk het spel door te krijgen en gebruik dus voornamelijk andermans fouten door mij te callen.
Soms wel erg frustrerend als je weer zo naar beneden zakt, maar ja mss is volgens mij ook heel erg variance gevoelig.
Dat is zeker frustrerend, zelfs al speel je goed, kan je nog zakken, door coolers en suckouts, dat gebeurt nu eenmaal. Gewoon je A game blijven spelen en dan komt het wel goed.
Speel ook swingend voor de moment. Heel slecht gespeeld vandaag. Probeer soms te vaak te bluffen en hen van hun hand af te zetten, maar ze callen toch licht eigenlijk, dus lig ik maar wat te spuwen eigenlijk.

En op zoom, ben ik op NL 5 gaan spelen en meteen 3 buyins kwijt door pech. Terug op 20$ daar. Heb weinig zin om nog op NL 2 te spelen, dus ga dat zo af en toe maar eens spelen en stap voor stap opbouwen. Mar voorlopig gaat dat even de koelkast in.
Hoi,
Zonde zeg, wat je zegt er word snel gecalld en bluffen heeft volgens mij vrij weinig zin tenzij je goede reads hebt waarop villain op raise vaak fold.
Hallo,
Heeft totaal geen zin om te bluffen op de micro's en al helemaal niet gezien het feit dat je in hun ogen " maar" met een 40bb speelt.
Klopt, reads en boardtexture. Maar soms blijf ik wel eens deep zitten als er extreme vissen zitten. In dit geval 10$ er in gegooid. Maar ja goed, dat verlies naast andere slechte plays, is zo goed als weggewerkt.
Ik ga het gewoon bij value poker houden op deze stakes en misschien beter altijd de tafel verlaten na een verdubbeling.
Rush/Zoom is gwn heel ander spel. Er zijn specifieke vids voor, de hele strategie veranderd en waar je mee afstacked op een normale tafel zal je zelden kunnen doen op een zoom/rush tafel. Ik was ook in een rap tempo 10 BIs kwijt, toen wat bijgeleerd en toen een sick upswing voor 2-3 BI per dag ofzo. Uiteindelijk alleen nog maar voor bonussen gespeeld omdat het sick variance is. Op een gegeven moment probeerde ik met alleen premiums en bluffs er bbs uit te halen, maar dan krijg je nog 1-2x per dag van die kutcoolers zoals set v set of KK vs AA in blind battle en dan is alle winst van de dag in 1-2 handjes alsnog foetsie.
Hoe het op micro's op 888 enz gaat zou ik niet weten, maar op FTP (en ik denk stars ook wel) moest je gewoon nits marken en dan kon je de hele dag hun BB stealen. Positie op een paar fish zodat je die af en toe kan stacken en dan was het ez moniez. De problemen beginnen op NL50 waar het spel een groot regfest wordt, na BF was NL25 ook niet echt meer profitable. Een fail noob zoals ik op NL100 haalt misschien 1 bb/100 en met 1500 handen per uur verdien je...$15! Volgens mij verdient een 16 jarige part time bij de AH nog meer.
Ja, heel veel variance en coolers. Soms 3 bad beats na elkaar. Tiltverwekkend. Dacht zo snel even een kleine roll op te bouwen om 1$ toernooien te gaan spelen, in een latere fase, voor de verandering, als ik regular poker wat beu ben. Jammer maar helaas.
Lol, ja dat is de moeite niet als je het zo bekijkt. Maar speel toch niet zozeer voor het geld. Eerst beter worden, en dan zien we wel, of ik de skills heb, of niet.
Vandaag ging lichtjes beter. Hopelijk kan ik het zo aanhouden de volgende sessies, minus de fouten. Ik ben lichtjes tiltgevoelig aan blindsteals heb ik de indruk en verlies daar soms veel geld door. Begin licht te 3 betten of gooi A7 er in ofzo.
Bestaan daar geen pillen voor?

Zoiets?
Het is vooral belangrijk altijd van te voren een reden te vinden voor bets, 3bets, of erin knallen. Als je dat doet kan je alleen nog fundamentele fouten maken, en die zijn er makkelijk uit te krijgen met hand reviews.
Take me to your dealer.
Ik ga vandaag eens op NL 4 SH spelen en herbekijken waar het eventueel (onnodig) fout liep.
heel veel succes gewenst.
speel zelf ook mss zojuist echter 2 buy inns verloren.
Ook valt het mij op dat mijn ak, aq niet winstgevend zijn.
Kan dat komen wellicht ondat ik die handen meer zou moeten shoven op bepaalde flops ?
AK hoort normaal gezien toch winstgevend te zijn. AQ ook, maar wat minder. Meestal kan je wel all in gaan op vele flops met TPTK met AK. Daarom niet meteen op de flop shoven.
Op welke stakes speel je en waar?
Daarnet tegen een stomme vis 2 buyins verloren. Heb niet opgegeven en volgehouden en heb uiteindelijk zijn/haar hele stack afgenomen. Gebeurde op deze flop uiteindelijk, en er gebeurde waar ik op hoopte, hij/zij shoved op de flop.

Oorspronkelijk gepost door elmasmini
Hallo,Heeft totaal geen zin om te bluffen op de micro's en al helemaal niet gezien het feit dat je in hun ogen " maar" met een 40bb speelt.
I disagree; als je een beetje kan handreaden is het net heel profitabel.