Ga naar het forum
Alexburg pokerblog

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Alexburg pokerblog

14 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
355 Weergaven

Hallo,

Zoals vast vele van jullie heb ik de droom om met poker mijn geld te verdienen, of op z'n minst er parttime door te kunnen gaan werken. Natuurlijk een zeer mooie droom, maar op dit moment heb ik op pokergebied een mindset van een klein kind. Bij de minste of geringste tegenslag verander ik van spel. Dit heeft als gevolg dat ik eigenlijk overal een beetje geld dump. Terwijl ik denk als ik zou doorzetten ik het spelletje kan verslaan. Waar ik ook erg moe van word is dat ik altijd maar loop te zeuren over hoe slecht ik run :D.

In de hoop een beetje doorzettingsvermogen te krijgen heb ik mijn als doel gesteld voor het einde van dit jaar 2320 3,20$ omaha h/l husngs te spelen. Dit aantal omdat ik denk dat het haalbaar is en omdat ik ermee 100$ aan bonussen vrij speel. In deze periode mag ik niks anders dan dit spelen.

Verder ben ik ook altijd op zoek naar mensen die T's willen verkopen. Hiervoor geef ik ze 98% van de waarde in W's terug. Om T's te kopen gebruik ik alleen mijn online bankroll, dus op dit moment kan ik niet zo heel erg veel kopen.

Bankroll aan het begin van dit target is: 352.55$

Gr. Alex

13 reacties
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Eerste sessie 25 sngs gespeeld, helaas maar 11 weten te winnen.
Positief was wel dat ik op het moment dat ik merkte dat ik weer een huilbaby werd ik ben opgehouden met spelen.
Even een blokje met de hond gewandeld en voel me nu weer goed.
Dus laat ik maar weer verder gaan met spelen.

Bankroll: 337.55$

yoshiwa
Elite Grinder

mooi projectje :)
juist 1 ding , speel niet omdat je dat aantal moet halen voor je bonus , speel omdat je wil spelen en je wil winnen , en zie dan dat je het aantal haalt :)
Jezelf verplichte te spelen voor bonussen is enkel +EV voor de pokerroom

Winterdream
PokerStrategist

Succes!

Als je nu al weet hoeveel games je gaat spelen betekend dat dan dat je precies 6 of 7 per dag speelt? En hoeveel tafels speel je dan tegelijk?

Ik heb altijd het probleem dat als ik zo'n doel stel, ik opeens in een mindset zit van 'ik moet'. Met het gevolg dat ik meestal geen winst draai omdat ik te hard push. Als je even een downswing hebt kun je dan natuurlijk altijd proberen niet meer dan 1 tafel te spelen voor optimale focus en het later in de avond te proberen. Gaat bij mij s avonds altijd net iets makkelijker dan overdag.

Nogmaals succes!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Bedankt voor jullie steun!

De bonus beschouw ik alleen maar als mooi meegenomen. Ik heb me voor dit projectje ook bewust geen target van plus x$ gezet. Geld speel in dit projectje een ondergeschikte rol. Ik denk namelijk dat het geld vanzelf komt als ik doorzettingsvermogen heb.

@ Winterdream: ik heb geen target gesteld van x sngs per dag. Ik heb meer gekeken naar hoeveel tijd ik dit jaar nog ongeveer kan spelen en welk aantal realistisch is binnen deze tijd. Ik kan dit jaar nog ongeveer 200 uur spelen a 4 sngs tegelijk. Hierbij heb ik een week vrij van het pokeren ingepland (25-12 t/m 31-12). Om natuurlijk de familie man uit te hangen, plus de batterijen op te laden voor mooie doelstellingen voor het volgende jaar.

Thx!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag in totaal 66 husngs gespeeld.

Redelijk gespeeld, niet echt meer tilt momenten gehad na de eerste sessie.
Voelde me goed tijdens het spelen, plus ook nog een beetje gewonnen :D

Bankroll: 362.35

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

In totaal dit weekend 124 husngs gespeeld, helaas tot nu zonder veel succes.
Een aanpassing gemaakt, ben van 4 husngs naar 3 tegelijk gegaan. Merk dat ik hierbij veel meer overzicht heb en minder op automatische piloot speel.

Bankroll: 347,95

Respect voor je grind!

Waarom juist Omaha H/L?

Succes iig!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Denk dat ik in deze variant de grootste edge heb.
Zie veel mensen de muntjes heel licht ik de pot gooien.
KKxx zonder low mogelijkheid in de lage blind levels preflop allin en dingen als met een redelijk low draw hun hele stack op de op de turn er in gooien.
Kan me niet voorstellen dat het op de lange termijn min EV voor mij kan zijn.

k, cool! Er spelen er niet zoveel Omaha H/L, maar als je er een goede edge mee hebt is het zeker de moeite waard.

Heb je wel voldoende traffic met die SNG's?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja, de 3,20 turbo loopt goed, altijd wel voldoende actie.
De regular speed volgens mij wat minder.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Na een stuk of 250 ben ik hiermee gestopt.
Te frustrerend en ook te weinig actie om dit target te halen.
Ik heb uit gecashed op stars en een gedeelte naar ftp verplaatst.
Serieus grinden gaat natuurlijk hand in hand met rakeback.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

De laatste tijd heb ik vrij weinig gespeeld. Had/heb het idee dat ik een rust periode nodig had om erna weer serieus verder te kunnen gaan. Mijn planning is dan om op 3 januari weer verder te gaan. Nu wil ik het aan de six max tafels gaan proberen. Voor heads up ben ik iets te tight denk ik en full ring trek me helemaal niet. Denk dat ik hier weer iets te loose voor speel.

Toen ik begon met pokeren heb ik een hele tijd six max gespeeld en dit beviel me toen erg goed. Na veel switchen tussen games speelde ik het laatst nog een keertje en dit beviel me erg goed. Voelde me erg relax tijdens het spelen, voelde me erg vertrouwd met deze variant. Niet het gebruikelijke 1 keer op de cashier knop rammen per 100 handen :D.
Had een gevoel van dit komt allemaal wel goed.

Mijn planing voor de komende week is:
1)Vanavond The big little spelen. ---> laatste poker event van het jaar voor mij!
2)Treat your poker like a business uitlezen.
3)Elephant op deze pc installeren ----> stond op mijn laptop die nu kapot is. Nee, niet gesloopt na een bad beat :D gewoon kapot gegaan! Dus support even lastig vallen voor een code....

Good luck everyone,

Alex

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Niks gemaakt in TBL -----> 15623 of iets in die buurt.

Vandaag The poker mindset in pdf. gekregen.
Ben ik wel erg blij mee .........
Is wel een van de boeken wat al een hele tijd van plan was om te lezen.
Als iemand een van deze boeken zou willen lezen feel free to ask!
Kleine moeite om ze door te sturen en misschien kunnen we nog wat dingen eruit bespreken.