Hallo allemaal en welkom op mijn eerste pokerblog!
Inleiding
Ik poker ongeveer een half jaar online. Ik ben begonnen op partypoker met de 50$ van pokerstrategy. Ik was echter een complete n00b en spendeerde ook niet bijster veel tijd aan het lezen van artikels en het bekijken van video's ik ben dan ook broke gegaan met de 50$. Daarna heb ik nog een drietal deposits gedaan van 20€, ook broke gegaan (nog altijd partypoker). Daarna heb ik een storting gedaan van 40$ op stars, ik had mijn bankroll opgebouwd naar 80$ toen ik besloot de overstap te maken naar Full Tilt. Sinds ik op stars speel ben ik begonnen met het lezen van artikels en het bekijken van video's en ik merk dat mijn spel er op vooruit is gegaan, ik ga blijven proberen om mijn spel te verbeteren uiteraard.
Wat speel ik op fulltilt
- Ik speel voornamelijk NL2 fullring. Deze limiet ga ik grinden tot ik volgens bankroll management naar NL5 mag gaan EN als ik NL2 heb gebeat. naar mijn gevoel als ik een limiet stijg als mijn bankroll het toelaat maar ik heb de vorige limiet niet gebeat dan zal ik de korste keren toch terug moeten zakken.
momenteel multitable ik 4 tafels, ik ga een overstap maken naar 6 eenmaal ik mij daar comfortabel bij voel.
- Voor het amusement (en ook omdat ze fishy zijn) speel ik ook de 2$+0.15 turbo HU. Deze speel ik 1 tafel tegelijk. Ik moet zeggen ik vind HU erg leuk omdat het veel actie biedt, misschien moet ik binnekort ook eens rush poker testen dan.
Doelstellingen
[X] NL2 beaten
[/] Mijn bankroll opbouwen en stijgen naar NL5 en deze ook beaten
De eerste 3 dagen op full tilt
Ik speel nu 3 dagen op fulltilt, heb in cashgames iets minder dan een 800 handen gespeeld ondertussen. Het gaat momenteel een beetje break even, heb iets meer dan een halve BI winst ondertussen, een eurodeal in de mac donalds.
Even een grafiekje voor de lol

In mijn heads up sessies die ik voor het amusement speel om even een pauze te nemen van het cashgamen lukt het ook wel aardig, momenteel een ROI van 26% door een kleine downswing eergisteren, de 2 andere dagen was mijn ROI rond de 80%
ook even een nutteloze grafiek (maar toch leuk voor de zee van tekst te doorbreken)

Mijn bankroll bedraagt nu iets meer dan 100$ dit komt voort uit een beetje winst en omdat ik gisteren nog 12$ vond op mijn moneybookers account die dan ook maar bij op full tilt heb gezet.
Next update: Donderdag