Ga naar het forum
Anunaki rebooted

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Anunaki rebooted

236 Berichten
30 Gebruikers
0 Reacties
6,168 Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

nog 3 SnG's gespeeld, allemaal buiten ITM

Moet zeggen dat ik helemaal geen handen beter dan AQo heb gehad en 1 x TT overspeeld heb en tegen een lage straat aan ben gelopen

laatste game was ik de bubble na de volgende hand:

[54/56]
##########################################
FullTilt Poker Game 13003807000 / Tournament
Table 1 - 11:33:55 ET - 2009/06/24
Blinds : 100/200

4 players
[SB] ikerboy (1680)
[BB] CTHails (6785)
[1] The_Anunaki (2610)
[But] Mario78wien (2425)

The_Anunaki Q♠ K♠ Initial Pot: 300

The_Anunaki raises to 500
Mario78wien folds
ikerboy is All in
CTHails folds
The_Anunaki calls 1180
ikerboy shows A♠ K♥
The_Anunaki shows Q♠ K♠
### FLOP ### 7♣ 4♦ 3♥ Pot: 3560
### TURN ### 8♦ Pot: 3560
### RIVER ### 9♦ Pot: 3560
ikerboy wins 3560 from the main pot with High Card ace

Ik had sowieso moeten pushen, maar as played ben ik te ongeduldig geweest en heb te makkelijk de call gemaakt

BR is weer iets onder de 2200$ nu, vanavond geen sessies ws, wat jammer is omdat ik na het rammen op die tight ass tafels wel wat lossere tafel zou willen zien

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik zie dat de SP's nu ook ineens een stuk harder gaan

wie weet word ik eindelijk eens gold, kan ik mijn handen in het juiste SnG forum posten:D

blowkonijn
Oldschool Grinder

Gebruik je ook stats? En zo ja, van welk programma? En zou ik eens een keer sessie mee kunnen kijken? Zo, ook hallo btw, nice blog :D :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik gebruik sinds deze week wel stats ja (Torunament Indicator), maar alleen basisstats aangevuld met eigen waarneming

vooral om te bepalen bij wie ik steals en resteals kan zetten als de blinden hoger worden

over meekijken moet ik nog ff nadenken

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

toch nog wat kunnen spelen, maar helaas geen $$ kunnen winnen

kan ff mijn belangrijke flipjes niet winnen, roll is weer down naar onder de 2100

kan niet altijd alleen maar goed gaan uiteraard

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik merk aan mezelf dat ik minder comfortabel 33$ games speel als ik de 2k$ nader in mijn BR

BRM afspraak met mezelf: bij BR 2300 ga ik up naar 33$ games, bij 2k ga ik terug naar 22$

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

oei, jammer

net FT gehaald in een 24+2$ 45 man SnG, ITM geraakt met 8 BB's, toen kwam deze hand

[116/116]
FullTilt Poker Game 13019588307 / Tournament
Table 2 - 4:42:02 ET - 2009/06/25
Blinds : 300/600

6 players
[SB] Cambo71 (9880)
[BB] The_Anunaki (4540)
[1] TheDon888 (3030)
[2] KingLion81 (7195)
[3] Coollara (13790)
[But] roberob312 (29065)

The_Anunaki 7♠ 6♠ Initial Pot: 900

TheDon888 folds
KingLion81 folds
Coollara calls 600
roberob312 calls 600
Cambo71 folds
The_Anunaki checks
### FLOP ### 8♠ 5♦ 7♥ Pot: 2100
The_Anunaki checks
Coollara bets 600
roberob312 folds
The_Anunaki is All in
Coollara calls 3340
The_Anunaki shows 7♠ 6♠
Coollara shows 8♣ J♠
### TURN ### K♥ Pot: 9980
### RIVER ### 3♣ Pot: 9980
Coollara wins 9980 from the main pot with A Pair of eights

Coollara limpte ELKE hand de laatste 1,5 orbit en plaatste standaard een minimale cbet op elke flop (in een unraised pot), dus ik ga hier voor de checkraise, met in mijn achterhoofd elke raise van de bigstack te callen om zo mijn kansen op de eindwinst te maximaliseren

Toen hij callde en J8 omdraaide was ik niet eens erg ontevreden, aangezien ik een flip overhoud met 100% live outs en een BDFD

(dit heb ik door pokerstove gehaald en het klopte

Board: 8s 7h 5d
Dead:

equity win tie pots won pots tied
Hand 0: 46.465% 45.25% 01.21% 448 12.00 { 7s6s }
Hand 1: 53.535% 52.32% 01.21% 518 12.00 { Js8c }
)

ondertussen nog een x 2e geworden in een 22$ SnG en een x buiten ITM geraakt in eenzelfde game

roll weer boven de 2.1k nu

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

het wil ff niet meer

net 3 orbits lang in de midfase geen betere hand gehad dan 88, wat ook meteen mijn laatste was in de 24+2$ 45 man SnG, liep tegen KK aa zonder hulp (nog wel wat kansen na de flop)

op de 1 table SnG's ook geen ITM meer gehaald, net nog wel een zieke beat op de river tegen gehad met AA tegen QJo op een Q hoog non-drawy board tegen een donk die zijn J hit

BR is iets boven de 2K, dus niks verdiend vandaag

misschien vanavond nog een sessietje, al heb ik ook wel weer eens zin in een MTTtje

als Sharkscope zo is bijgewerkt zal ik nog een graph plaatsen van mijn SnG avontuur dat in januari is begonnen

nu ga ik eerst mijn sessies van vandaag reviewen, volgens mij heb ik erg weinig fouten gemaakt

Thormtos91
Oldschool Grinder

hey, ik zie dat je ook SnG's speelt, net als mij. Alleen speel jij ze wat hoger.

Je gaat wel lekker als je sinds januari je BR hebt vertienvoudigd. Maar ik ben al gold, dus dan zou jij allang gold moeten zijn (of speel je op een niet tracked account).

Is dat programma dat je gebruikt (Tournament Indicator) alleen voor toernooien of ook voor SnG's?

En hoe speel je toernooien, zoals beginners wordt aangeraden met de BSS-chart (conservatief heet dat volgens mij), of anders?

Veel succes iig :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik ben net terug van vakantie, maar ik speel net te weinig om met 22$ SnG's gold te bereiken

ik heb ook een enorme goede run gehad met de 11$ SnG's, waardoor ik binnen no time aan de 1500$ zat.

Ik speel SnG's in principe ook wel tight in het begin, maar probeer wel met goede handen eerder te dubbelen dan ik in SnG's doe, in SnG's heb je niet zoveel aan een dubbele stack in het begin als het risico is dat je blut gaat.

Net kwam ik per ongeluk in een sat terecht (lol):

kan de 100$ niet in T$ krijgen helaas, dus ga ik maar spelen straks voor een reis naar Spanje:D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik zie dat er 3 pakketten twv 3k$ verdeeld worden en er nu 29 man inzitten

zullen er in 1,5 niet zoveel meer worden dat het meer pakketten worden

lalalalalalalala, viva espana

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

bezig in dat tournooi voor tickets naar Spanje

lekker begonnen, stack in een paar rondjes verdubbeld, maak ik net een zure misclick

gelukkig is het nog vroeg in het toernooi en heb ik nog zat chips, maar leuk is anders:(

Oorspronkelijk gepost door anunaki
bezig in dat tournooi voor tickets naar Spanje

lekker begonnen, stack in een paar rondjes verdubbeld, maak ik net een zure misclick

gelukkig is het nog vroeg in het toernooi en heb ik nog zat chips, maar leuk is anders:(

Als je er nog in zit, waar ik natuurlijk wel vanuit ga :f_p: Heel veel succes, leuk ongelukje zo'n sat _biggrin:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

haha tx

ik zit er nog wel in, maar het valt niet mee met een M van 7 tegen al die grote stacks

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

zit er nog in met wat geluk lol

ik heb 18k bij blinden 300/600. nog 10 man erin, straks FT

misschien weekendje espana binnekort

mooi handje net, ga zo door.inmiddels al 16M _biggrin:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

22k nu aan de FT, terwijl ik QQ fold op een 4bet shove van de IR UTG en dus nog maar 17k heb

FT mooi GL

jammer maar GG _cool: