Ga naar het forum
Anunaki rebooted

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Anunaki rebooted

236 Berichten
30 Gebruikers
0 Reacties
6,169 Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

en out

ik open potsize met AQo in COen er wordt weer op me teruggespeeld

als ik deze hand fold, hou ik een M van ong 6 over en aangezien ik eerder al gefold had op 3bets, besluit ik de gok te nemen dat ik voorlig/ flip voor een dikke pot

maar hij had AKo en er kwam geen hulp

helaas

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

nog ff met Pokerstove zitten rekenen wat ik tegen zijn range deed, maar het was rekenkundig een dubieuze call iig.... 45% tegen 66+, A9s+, AJo+, KQs

Ik had al veel slechtere handen getoond na een raise IP en ook al een aantal keer gefold na een 3bet (en tegen een allin 4bet), waardoor ik inschatte dat ik voor zou liggen

de berekening geeft echter een ander beeld (al heb ik zijn range aan de tighte kant ingezet, maar dan nog)

les voor de volgende keer: meer geduld

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

na de deceptie van gisteren, vandaag weer wat betere resultaten

3 SnG's gewonnen, 1 x 3e en 3 buiten ITM

1 SnG gewonnen door een dikke suckout (2 outer), dat wel, maar dat mag ook wel een keer

BR is weer ruim boven de 2.1K nu, was rond de 1.9 ofzo

vandaag kan ik misschien nog 1 sessietje spelen ofzo (van 3 SnG's) dan hou ik het ff voor gezien

Het is nu eerst weer tijd voor theorie, dan voor het replayen van mijn SnG's van deze week (gisteren niet meer aan toegekomen door die Spanje perikelen) en misschien speel ik morgen nog wat

Ik doe wel de Silver freerol zondag, als ik tijd hem om me te registreren

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

gisteren kon ik niet posten, omdat het forum over zijn nek ging

update blog 2606

heb nog 2 SnG's gespeeld, meer tijd was er niet

1 gewonnen, 1 buiten ITM (had ff niet gezien dat er ook nog een CS in de hand zat grrrr, beter opletten!!! niet Cbetten!!!)

ik kwam er net achter dat ik dit jaar pas 600 SNG's heb gespeeld op FTP, dat is 100 per maand...... dacht dat het er wel wat meer waren ondertussen

al met al geeft dat deze graph

BR is weer bijna 2.2k, nog een goede sessie en ik begin weer aan de 33$ games. Zou mooi zijn als ik daar ook meteen een paar goede sessies achter elkaar heb, zodat mijn roll richting 3k kan gaan.

Maar zoals eerder gezegd is het nu eerst weer tijd voor de verbetering van de theoretische kennis. Met name het restealen gaat nog te vaak mis. Daar ligt een hoop extra $$$ op me te wachten. Misschien zal ik ooit toch aan software met een HUD moeten om f23bet achtige stats tot mijn beschikking te hebben, maar ik denk dat ik gewoon zelf beter moet opletten en dit in notes moet kunnen opvangen zonder zo'n irritante HUD op mijn scherm.

NB: het lijkt erop dat ik wel meer 1e plaatsen haal sinds ik mijn nieuwe speelwijze gebruik. Nu wachten tot dit tot een goede run leidt

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik ben geslaagd voor mijn HBO BI, eindelijk!!!!!

virtueel gebak voor iedereen!!!

selgae
PokerStrategist

Feli met je diploma en geniet ervan drink er 1 op je ;)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

De kaarten vallen ff slecht vandaag

niet verder gekomen dan 1x 2e en 1x 1e, wat betekent dat mijn roll weer onder de 2.1k is gekomen

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

vooruitlopend op de video die ik ga maken, heb alvast 2 33$ SnG´s gespeeld

nadat het de laatste dagen ff niet meer mijn kant op viel, wist ik ze nu allebei te winnen. Helaas moet ik morgen weer gewoon vroeg op mijn werk zijn dus het blijft een minisessie

mijn BR is meteen weer tegen de 2.3k, zodat ik nu ook volgens mijn eigen BRM afspraak 33$ speel:D

De SnG grafiek is weer op het hoogste winstpunt ooit, nu hoop ik eens door te kunnen stoten richting 3k BR, dan wil ik de 50$ SnG's proberen

Het zal blijken of ik goed genoeg ben en of ik op het juiste moment een lekkere run kan krijgen die mijn BR kan boosten.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

nog een sessie gespeeld, kon echt weinig sleutelhanden winnen

toch nog een 3e en een 2e plaats (HU als CL met AA van QJ verliezen lol)

2 handen verloren met push AK tegen TJo voor rond de 10BB (waarom die calls werden gemaakt is me een raadsel)

1 x push ik 99 tegen een raise van de BU (21% PFR) na diverse limpers (lekkere pot dus), maar die had de bovenste hand uit zijn range lol

mijn grafiek staat op het punt om omhoog te schieten, nog even geduld

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

nog 2 gespeeld, maar kreeg geen enkele hand gedeeld

tijdens het pushen was AJo < QTo en QTs < KQo

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

vanavond toch nog een sessie kunnen doen, verder geoefend voor de video

4 tafels gaat iig prima tegelijk dus het moet dinsdag goed te doen zijn om mijn normale spelniveau te halen tijdens de opname. Ik hoop dat Pinowww me een paar goede tips kan geven obv mijn spel.

de sessie van vanavond bestond uit 7 SnG's, op 1 30$ game na allemaal turbo's en er zat 1 22$ tafel tussen

het resultaat is:

2x 1e
2x 2e
2x buiten ITM (zieke beats ook nog eens)

Mijn BR is nu 2340$ en mijn winningsgrafiek over SnG's is door zijn hoogste punt geschoten.

Ik zat echt in een flow, jammer dat ik moet stoppen...... maarja morgen weer vroeg werken

Morgen wil ik nadenken over goede doelen en de room waar ik ga bonuswhoren

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

net een stuk of 8 SnG's gespeeld, zonder stats aangezien die het niet meer doen sinds de software update vandaag:(:( :(

bijna elke push was tegen AA,KK,QQ of AK, waardoor ik bijna alleen maar buiten ITM ben geeindigd

ik speel iig niet meer tot ik weer stats kan gebruiken, ik mis ze toch wel ondanks dat i kze pas kort gebruik

Thormtos91
Oldschool Grinder

Welk programma gebruik je als HUD?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik gebruik Tournament Indicator, die heeft geen HUD, maar een apart schermpje met daarin basisstats, waarin je ook je notes kwjit kan

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik raak dus echt ff geen kaarten meer

speel net een 24$ 45 man SnG, ik haal de FT

kom ik met 10BB allin met AKo tegen KQo, was het net die ene keer van de 4, oftewel een Q op de turn

het hoort er gewoon bij, weet ik ook wel, maar het kan best frustrerend zijn _mad:

BR is nu weer terug op 2k$, ik stap weer terug naar 22$ games ipv 33$

Thormtos91
Oldschool Grinder

Misschien dat ik je nog bijhaal qua limieten :P

denk t eigenlijk niet, want hier gaat het ook op en neer.

Hoeveel BI hou je aan om een limiet omhoog te gaan, of laat je dat ook afhangen van het gevoel dat je op een bepaald limiet hebt.

Zelf dacht ik eraan om 70 BI van het volgende limiet ($22) te halen voordat ik overstap, maar dan ga je minder snel dus ik denk toch gewoon 50BI

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

op dit moment ben ik geestelijk nog niet zover dat het geld me helemaal niks doet, daarom wil ik in mijn comfort zone spelen

ik speelde met een BR van 350$ zeer comfortabel op 11$ tafels en met een roll van 1000$ speelde ik comfortabel op de 22$ tafels

met de 33$ games, merk ik dat ik toch minder comfortabel speel als ik onder de 2k$ zit, terwijl die BRM technisch (aantal buy ins) veiliger is

Ik heb op zich wel vertrouwen in mijn spel (al kan het echt nog flink beter denk ik), maar als ik soms op 1 avond 400$ verlies (wat 1 x is gebeurd), word ik toch onzeker

Ik vind BRM belangrijk, maar als je vertrouwen hebt in je spel kun je best een wat agressiever BRM hanteren. Zolang je je er maar goed bij voelt en op tijd naar beneden zakt om je BR te beschermen

Eigenlijk heb ik steeds een soort ondergrens in mijn hoofd en op dit moment is dat 2k$, waarna ik een limiet zak. En als de turbo's slecht lopen, stap ik over op de regulars. Lopen de 1 tables ff niet lekker, pak ik MTSNG's. Gewoon om ff net iets anders te spelen, maar wel bij de SnG's te blijven.

Nu is mijn voornaamste doel om mijn multitabling beter onder de knie te krijgen. Ook hierbij is mijn eigen vertrouwen heel belangrijk. Ik heb tot nu toe een aantal lekkere sessies gehad tijdens het multitablen en een paar slechtere waarin ik fouten maakte door toch iets te gehaast te bebslissen.

Thormtos91
Oldschool Grinder

In 1 avond $400 verliezen is inderdaad niet goed voor je zelfvertrouwen, ik had laatst $200 verlies in 2 avonden, en dat vond ik al aardig vervelend om het maar zo te zeggen :P

Ik speel nu wel comfortabel de $11, in het begin nog niet echt, maar dat heb ik altijd als ik een limiet omhoog ga. Ik denk dat ik voor 50BI ga voorlopig.

Je grafiek ziet er wel erg goed uit, dus erg slecht zal je niet spelen :D

Maar je hebt gelijk, het kan altijd beter

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

de grafiek ziet er idd redelijk goed uit, maar ik he bvooral in het begin wel een erg goede run gehad