op dit moment ben ik geestelijk nog niet zover dat het geld me helemaal niks doet, daarom wil ik in mijn comfort zone spelen
ik speelde met een BR van 350$ zeer comfortabel op 11$ tafels en met een roll van 1000$ speelde ik comfortabel op de 22$ tafels
met de 33$ games, merk ik dat ik toch minder comfortabel speel als ik onder de 2k$ zit, terwijl die BRM technisch (aantal buy ins) veiliger is
Ik heb op zich wel vertrouwen in mijn spel (al kan het echt nog flink beter denk ik), maar als ik soms op 1 avond 400$ verlies (wat 1 x is gebeurd), word ik toch onzeker
Ik vind BRM belangrijk, maar als je vertrouwen hebt in je spel kun je best een wat agressiever BRM hanteren. Zolang je je er maar goed bij voelt en op tijd naar beneden zakt om je BR te beschermen
Eigenlijk heb ik steeds een soort ondergrens in mijn hoofd en op dit moment is dat 2k$, waarna ik een limiet zak. En als de turbo's slecht lopen, stap ik over op de regulars. Lopen de 1 tables ff niet lekker, pak ik MTSNG's. Gewoon om ff net iets anders te spelen, maar wel bij de SnG's te blijven.
Nu is mijn voornaamste doel om mijn multitabling beter onder de knie te krijgen. Ook hierbij is mijn eigen vertrouwen heel belangrijk. Ik heb tot nu toe een aantal lekkere sessies gehad tijdens het multitablen en een paar slechtere waarin ik fouten maakte door toch iets te gehaast te bebslissen.