Ga naar het forum
Anunaki rebooted

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Anunaki rebooted

236 Berichten
30 Gebruikers
0 Reacties
6,170 Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

soms is poker verschrikkelijk

de laatste tig games kan ik gewoon geen belangrijke handen meer winnen en krijg ik tijdens de early en midfase echt alleen maar poephanden

net weer bubble geworden door met A6 van 76 te verliezen, terwijl ik een paar handen eerder KK en AA kreeg zonder actie

helaas is dit niet anders als je geen groot volume kan draaien, dan voel je dit soort swingetjes directer

terwijl ik dit zit te typen eindig ik als 3e, omdat ik weer een keer tegen AKs aanpush

even genoeg gespeeld, mijn BR is nu nog maar 1964$ en daar baal ik moementeel meer van dan goed is

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

pffff, ik heb 500$ naar redkings gezet om een SNG Wiz licentie vrij te spelen, lekker begonnen op de 11$ tafels, blijkt er een tyfus structuur te zijn, waardoor je rond de bubble in 1x van 100/200 naar 200/400 gaat

moet ik duidelijk nog ff op aanpassen, 4 games gespeeld 3x bubble geworden op het moment dat mijn 10BB's in 1 klap nog maar 5BB's zijn _mad: _mad:

het is uiteraard niet de bedoeling dat ik mijn 500$ op ga spelen voor een licentie van 99$:D

ik moet maar eens na gaan denken wat de beste methode is om deze enorme Blindstijging op te vangen, ws eerder meer risico gaan nemen, als ik meer FE heb

Thormtos91
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door anunaki
pffff, ik heb 500$ naar redkings gezet om een SNG Wiz licentie vrij te spelen, lekker begonnen op de 11$ tafels, blijkt er een tyfus structuur te zijn, waardoor je rond de bubble in 1x van 100/200 naar 200/400 gaat

Is op partypoker ook zo

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

net 2 24$ 45 man SnG's gespeeld

2 x niet ITM
1 x 2e (eerst een mega suckout tegen, toen een lucky river mee bij een 2pair tegen 2pair situatie, waarin ik achter lag op de turn, HU als massvie CL, maar die gst raakte elke hand)

na de overboeking naar redkings was mijn BR nog 1500$, is nu weer opgekrikt naar 1700$

ik denk niet dat ik die licentie vrij ga spelen op redkings, want de software is zwaar irritant, lijkt wel een kermis

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

haha, Sharkscope heeft weer resultaten van FTP, nu is mijn grafiek als een raket omhoog geschoten, maar die hele bad run staat er niet in:D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

net mijn langste bubble ooit gespeeld in een SnG

steeds weer won de slechtste hand, zodat de stacks in evenwicht kwamen

ten slotte werd ik het met 99 tegen AT die een hogere flush maakte

hele aparte ervaring

mijn tournament indicator doet het ook niet meer op FTP, na de update vandaag...... zal morgen wel weer verholpen zijn

komende dagen heb ik geen tijd om te spelen, misschien zondag weer

ik ga mijn geld weer gewoon van redkings afhalen btw, die software maakt me leip tijdens het spelen..... DONs zijn ook niet mijn ding ben ik al achter

Ik denk dat ik een paar honderd euro ga uitcashen om bij mijn nieuwe slaapkamer te leggen....... heb ik weer eens iets concreets aan het poker overgehouden

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

[whine]weeeejooooo

ietsje meer geluk vraag ik momenteel, net ff dat laatste zetje in de MTT SnG's (90 en 45 man) voor mijn BR boost

het wil steeds net niet lukken ff

BR is nog steeds rond de 1500 (500 afgehaald btw), wanneer gaat ie nou weer eens omhoog?[/whine]

Duchesst
PokerStrategist

[whine]weeeejooooo

ietsje meer geluk vraag ik momenteel, net ff dat laatste zetje in de MTT SnG's (90 en 45 man) voor mijn BR boost

het wil steeds net niet lukken ff

BR is nog steeds rond de 1500 (500 afgehaald btw), wanneer gaat ie nou weer eens omhoog?[/whine]

als ge begint te winnen?
Oke ik weet het rot opmerking. En ik mag voor jou hopen dat het snel wel gaat gebeuren.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

iig weer een door mij o zo geliefde 1 table SnG gewonnen

roll weer +100

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

het is weer gelukt om een 24$ 45 man SnG te winnen

op de 2e tafel speelde ik een 24$ 90 man KO SnG, maar daar werd ik helaas 11e door als redelijke shorty met A5s tegen AQ te pushen

BR is weer 2k$, dus op het bedrag dat het was voor ik er 500 afhaalde

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik blijk over de 700 SnG's heen te zijn dit jaar, met het volgende resultaat (er missen een aantal SnG's omdat deze niet getracked zijn door Sharkscope, de echte winst is ongeveer 250$ lager)

mijn ROI is het hoogst op de 24$ stakes 84%(de 45 man SnG's met name) en het laagst op de 20$ stakes -14%(hier heb ik ook maar weinig games op gespeeld, dit zijn de regular SnG, ik speel meestal turbo)

al met al gaat het dus best aardig

Gaat lekker Pat
_cool: _cool: _cool: _cool: _cool: _cool: _cool: _cool: _cool:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

hoppaaaaaa

helaas hielden mijn vrouwen het niet tegen A3o, anders had ik hem ws weer geshipt

BR is nu alweer op 2200 (nadat ik er 500 af had gehaald)

ik ga denk ik SNG wizard kopen

Duchesst
PokerStrategist

hoppaaaaaa

helaas hielden mijn vrouwen het niet tegen A3o, anders had ik hem ws weer geshipt

BR is nu alweer op 2200 (nadat ik er 500 af had gehaald)

ik ga denk ik SNG wizard kopen

Welk programmatje heb je daar onder de tafel draaien en ben je hier tevreden van?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dat is Tournament Indicator en ik ben er redelijk tevreden over. Deze tool biedt basisstats in een aparte box (ik vind een HUD irritant): VPIP, PFR, AF, WTS, W$S, het resultaat van de laatst x handen en het aantal handen dat je hebt.

verder krijg je een overzicht hope jouw hand het doet tegen bepaalde handen (big pairs, AK, SC, midpairs enzo), worden je odds en pot odds berekend, zie je wat je M is en wat de kans is dat je tegen een bepaalde hand zit op de river (ook de kans dat je zelf een bepaalde hand hebt op de river btw)

Als je de nuts hebt, krijg je daar ook een melding van (inclusief lichtshow:D).

Ik vind het een fijne tool, maar ik mis wel bepaalde stats tegen regs die PT3 en HM wel hebben, dit moet ik nu met notes doen. Ik denk dat ik nog wel eens overstap op een van deze tools ondanks de irritante HUD, maar pas als ik de 50$ SnG's kan spelen denk ik.

Als ik in de 33$ games al voornamelijk tegen regs kom te zitten, zal ik het al sneller aanschaffen

Om even terug te komen op een aantal oudere posts van je:

Je sprak er over last te hebben van de te snelle structuur van bepaalde SNG's op een of andere room, waar je plots van 100/200 naar 200/400 knalt namelijk.

Zit ik nu met hetzelfde probleem. Kreeg via PS een 2e startkapitaal & kan nu eindelijk tracked spelen... op naar goud normaal.
Was het niet voor de k*tstructuur van partypoker, naast de GIGANTISCHE rake op de lage limieten zit ik nu met datzelfde probleem dat jij had.

Ze bieden enkel turbo's aan. & als het turbo én die snelle structuur is... lukt het me echt niet.
Op stars speel ik de 1-3$ met een ROI van 10-30%. Door malchance & vooral de structuur loop ik momenteel -30% of meer op Partypoker...

Heb altijd je blogs en posts interessant gevonden, hoop dat je ook hierop wat weet te zeggen _confused:

(ICM train ik regelmatig etc. Sta gewoon telkens opnieuw plots met 4-5bb en dus bijzonder snel in een crapshoot, en't lijkt dat de limpende lulletjes er beter mee wegkomen op deze limiete)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik ben uiteindelijk weggegaan van die room

de structuur op FTP ligt mij gewoon het best, turbo of regular maakt niet zoveel uit

maar om toch antwoord te geven:

ik denk dat je het best eerder kan gaan pushen (12-14 BB's) met handen waar je normaal pas vanaf 8-10 BB's pusht vanuit de gedachte dat je weinig zin hebt om met 6-7 BB's te zitten, om binnen no-time blinded out te raken

ws is het ook winstgevend om eerder tegen de juiste mensen te 3bet resteal shoven (let op zijn stacksize!!), om op die manier gezond te blijven, anderen zullen namelijk ook losser moeten openen met die structuur

PS leuk om te lezen dat je mijn blog interessant vindt :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

zojuist 5e geworden in een 24$ 45 man SnG

misschien een twijfelachtige allin call gemaakt met AQs tegen een 3bet shove (tegen TT, die een fullhouse flopt), maar er werden de hele tijd resteals gezet

ik had nog wel kunnen folden, maar besloot voor een ws gegarandeerde HU te callen

grappig is dat ik op een gegeven moment nog maar 4,5 BB had en toch nog top 5 heb gespeeld

2 andere games niks gewonnen, dus iets minder dan een buy in verloren

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

net de bonus van FTP geaccepteerd en meteen 2 33$ SH SnG's gestart

1 gewonnen en de andere 2e geworden, BR is bijna 2300$ en de bonus gaat met die 33$ games ook snel

heb zin om een flinke sessie te spelen, maar eerst ff voor het eten zorgen

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

en nog 2 gespeeld, allebei 2e (wat een pech lol)