Ga naar het forum
BaggerSmurf bouwt e...

Meldingen
Alles wissen

BaggerSmurf bouwt een nieuwe BR

525 Berichten
57 Gebruikers
0 Reacties
16.4 K Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zit even in een hotrun met de HU's. BR = $250.

Nu nog een potje League of Legends en hopen op een fatsoenlijk team.. Speel ieder potje meer dan redelijk maar ben in de 1100 elo terecht gekomen door rotteams en kom er voorlopig niet uit heb ik het idee -.-' Damn you solo queue! Maarja, mijn buddylist is niet groot/actief genoeg voor ranked teamplay.

Had wel een leuk handje trouwens:

Spoiler

PartyGaming - $5+$1|20/40 NL (2 max) - Holdem - 2 players
Hand converted by PokerTracker 3

BB: 1,060.00
Hero (SB): 2,940.00

Hero posts SB 20.00, BB posts BB 40.00

Pre Flop: (60.00) Hero has 9♥ 2♥

Hero raises to 80.00, BB calls 40.00

Flop: (160.00, 2 players) Q♥ T♥ 8♥
BB checks, Hero bets 120.00, BB calls 120.00

Turn: (400.00, 2 players) J♥
BB checks, Hero bets 200.00, BB calls 200.00

River: (800.00, 2 players) 9♠
BB checks, Hero bets 2,540.00 and is all-in, BB calls 660.00 and is all-in

BB shows K♣ T♦ (Straight, King High) (PreFlop 64%, Flop 3%, Turn 0%)
Hero shows 9♥ 2♥ (Straight Flush, Queen High) (PreFlop 36%, Flop 97%, Turn 100%)
Hero wins 0.00
Hero wins 2,120.00

Beantwoorden
Citeren
TheErwin
Oldschool Grinder

Lekker handje, maar dat villain nog callt op de turn met third pair op zo'n draw heavy bord :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vond het wel sympathiek van hem :D.
Net zoals ik het sympathiek vond van jou om 35 te shoven wanneer ze niet suited zijn. En te verliezen wanneer ik 35 shove wanneer ze wel suited zijn :P.

BR = $268,97.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Een geweldig weekendje met wat vrienden (waaronder Tehfeel en UnrealKazu) in Zeeland achter de rug :D!

Nog gauw 3 HU's gespeeld en gewonnen wat mijn BR brengt op $285,96.

Helaas is vandaag mijn PokerTracker trial verlopen :(.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

En weer 3 HU's gespeeld en 3 gewonnen. Mijn bankroll bedraagt nu $300,96 :f_love:.

Misschien dat er een lezer van mijn blog wat meer ervaring heeft met HU SnG's en mij wat tips kan geven? Ik ben vooral benieuwd naar hoe variance-gevoelig dit wordt wanneer ik niet meer op de laagste BI de visjes opzoek. Ik denk dat mijn bankroll hoog genoeg is voor een shotje bij de $11's, maar ik verwacht daar mensen waartegen mijn edge klein is ofwel niet bestaat.
(I know, I know, dan moet ik eens gaan leren en edge creëren. Maar deze vakantie is poker meer iets van 'even een kwartiertje HU en dan weer wat anders doen'.)

Hier nog een handje waar ik mijn twijfels had over de call:

Notes:

Spoiler

call cbet A hi, check down to showdown
4bb pfr
min 3bet pf
bets high fd on flop, call small bets to showdown (well, probably high fd)
checks set on flop
quite passive
minbet flop (1/4 pot) with TP bad kicker
folds a LOT of turns when checking on flop

Hand: (Geen PT3 meer, dus zelf maar even overgenomen)

Spoiler

$6 HU SnG, blinds 30/60

Hero (2780)
Villain (1220)

Hero is dealt J♣Q♥.
Hero raises to 120, Villain calls.

Flop: T♥J♥T♠ (Pot: 240)
Villain checks, Hero bets 120, Villain calls.

Turn: 7♠ (Pot: 480)
Villain checks, Hero bets 360, Villain goes all-in (980), Hero?

Ik minraise bijna alles vanaf de button.
De flop is achteraf aardig drawy, dus misschien had hier de bet iets hoger gemogen (3/4 pot).
De turn werd het me toch echt te drawy, dus bette ik wel 3/4 pot. Vervolgens shovet Villain.

Een passieve tegenstander die de turn heel vaak fold zie ik dit niet doen met minder dan top pair met een goeie kicker. Hij leek me niet het type dat op de turn een nutflushdraw ging semi-bluffen. Verder zal mijn eigen hand ook zelden verbeteren zonder dat de hand van Villain daarmee ook verbetert. In the heat of the moment heb ik gekozen voor call, maar achteraf lijkt me fold toch beter. Iemand commentaar ^^?

Beantwoorden
Citeren
TheErwin
Oldschool Grinder

Jij runt echt lekker :D Ik zal maar geen feedback geven op die hand, want ik bak er de laatste tijd helemaal niks meer van :P

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Even mijn juli-grafiekjes posten :D:

Cash:

HU:

Yay for profit!

Beantwoorden
Citeren
TheErwin
Oldschool Grinder

Is je profit eigenlijk niet nog groter? Want bij mij geeft PT aan dat ik $10,- win als ik een 6$ HU heb gewonnen, maar dat moet zijn $11,-

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Niet op gelet eigenlijk.. Zal nog een keertje checken, nu even klaarmaken voor de McDrive (lees: een broek aantrekken).

Edit: Een broek aantrekken duurde minder lang dan ik had verwacht, dus heb nog even gecheckt. Bij mij geeft hij inderdaad aan dat een potje van $6 BI winnen $10 oplevert terwijl dat $11 is.

Ik heb 69 speed gespeeld, 69 normal en 1 $11. Dat is 69*2*$6 + $11 = $839 buy-in. Ik heb 46 speed gewonnen, 44 normal gewonnen en 0 $11 gewonnen. Dat is 46*$11 + 44*$10,50 = $968.
$968 - $839 = $129 winst.
Dat is nogal een verschil met de $61 die PT3 op het moment aangeeft ?(.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Verveelde me en was erg benieuwd naar hoe mijn grafiek eruit zag met kloppende "Amount Won"-waardes. Dus die heb ik allemaal handmatig vervangen door de goede waardes ^^.

Aanschouw, de HU winsten:

I like :f_love:.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Net een potje van 33 handen gewonnen zonder 1 keer een showdown gezien te hebben (op de laatste winnende hand na natuurlijk).

Vandaag weer lekkere sessies gehad, BR = $357,46.

Beantwoorden
Citeren
TheErwin
Oldschool Grinder

Is je bankroll nu al meer dan $30 nadat je die SnG 6max had gespeeld? :D

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Mijn BR is inderdaad meer dan $30... :coolface:
$367,46

Beantwoorden
Citeren
TheErwin
Oldschool Grinder

Geen idee waarom daar $30 staat, ik bedoelde $400 :P

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Heb nu 16 potjes $11 HU SnG gespeeld waarvan 8 gewonnen. Ik heb het idee dat mijn spel beter is dan het meeste van de tegenstanders tegen wie ik gespeeld heb. Maar mijn edge is toch een stuk kleiner en ik denk dat ik weer even terug ga naar de $6's en die multitablen terwijl ik naar meer leerstof zoek.

Beantwoorden
Citeren
Bierpokkel
PokerStrategist

hoeveel doe je er tegelijk dan?
Turbo of non turbo?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik speelde er nu telkens maar eentje tegelijk, zodat ik me goed op mijn tegenstander kon focussen en de tijd had om notes te maken.
Af en toe wanneer ik zag dat er een grote vis aan een tafel ging zitten dat ik daar ook gauw bij ging zitten en twee tafels tegelijk speelde.
Ik zal er nu standaard twee tegelijk gaan spelen.

Ik speel de Speed versies omdat de rake van de normale HU's anderhalf keer zo groot is.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ok, net een heel verrotte sessie gehad. Iedere straat rivert Villain een flush. Iedere trips rivert Villain een straat. Iedere top pair rivert Villain two pair. Ze leken heel de avond wel met alles te downcallen en vervolgens hitten ze het kleinste aantal outs wat er te bedenken valt.

Even wat anders doen, lekker pitten en dan morgen weer verder :).

BR = $335.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Goeie god toch, wat een idioot heb ik net toch tegen zitten spelen. Shovet alles wat hij heeft. Maar heb 4 keer van hem verloren door handen als AKs < K8o, AQo < 22, ATs < JQ, 88 < J9o, en AKo < QQ.

BR = $316.

Nu poepchagrijnig eens door de regen fietsen richting de verjaardag van TheErwin.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zit nu naast TheErwin. Wij gaan vanavond samen aan ons HU spel werken. En hopelijk daar nog wat centjes bij binnenhalen :D!

Beantwoorden
Citeren