Ga naar het forum
BaggerSmurf bouwt e...

Meldingen
Alles wissen

BaggerSmurf bouwt een nieuwe BR

525 Berichten
57 Gebruikers
0 Reacties
16.4 K Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik heb Jessica Alba al lang als droomvrouw beschouwd, maar Mila doet me er nog eens over nadenken :P.

Gisteren samen met TheErwin besloten hem te staken. Hij gaat telkens sets van 50x $0.50 45-mans spelen. Maakt hij winst in zo'n set, dan krijg ik daar 40% van. Maakt hij verlies in zo'n set, dan vul ik dat verlies weer bij. Hier gaan we mee door totdat Erwin $25 aan winst voor zichzelf heeft gemaakt. Op dat moment maakt hij de eerste $25 van mij ook weer terug over.

Ik zal ook proberen zo vaak mogelijk met hem mee te kijken en hem tips geven. Het zou mooi zijn als hij hierdoor weer een tijdje aan het pokeren gaat, want die jongen staat in mijn TaF-lijst voor 4760 punten op het moment.. :D

[Staking] 50x 45man SnG $0.50

Go Erwin!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Moest ff tas thuis droppen voor ik wat ging eten bij vrienden en had nog wel een uurtje de tijd. Dus ging ik weer eens HU en daarna MSS spelen. HU begon goed maar eindigde in ongeveer $10 down. MSS op NL25 werd een mooie upswing: $47 up.

Dit brengt mijn BR op $457.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dit weekend een druk weekend gehad.
Vrijdag naar Blackout (drum and bass feestje) in Utrecht geweest en dan 's ochtends de eerste trein weer terug naar Eindhoven. Daar om kwart voor 9 thuis om vervolgens tot een uur of 4 te slapen.
Dan richting Roosendaal om wat te eten en dan door naar een live toernooitje bij een maat van me. 30 spelers waarvan er hooguit 3 of 4 kunnen pokeren en een stuk of 10 nog niet weten wat een flush is ^^. Helaas toch nog 11e geworden :f_mad:.

Sowieso nu school weer begonnen is wat minder tijd voor poker. (Niet veel minder, deze minor vergt echt belachelijk weinig tijd :D) Heb mijn Gold-status dus helaas niet kunnen behouden.

Vandaag 7 45-mans gespeeld en 3 180-mans. 1x 2e in een 45-man en de rest niet ITM. Kwam er HU en callde de shove met A6o tegen A6o. Vervolgens shove ik A5o die verliest van zijn JTo. Vervolgens shove ik mijn KK die op de river verliest van zijn 55.

BR = $456.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dear IkTypteHier,

You finished the tournament in 2nd place. A USD 82.08 award has been credited to your Real Money account.

Dear IkTypteHier,

You finished the tournament in 1st place. A USD 44.53 award has been credited to your Real Money account.

We gingen weer lekker vandaag :f_love:!

BR = $531.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gatverdamme! :f_mad:
Zit ik daar lekker met 25bb 1 uit 23 te wezen in de 180mans. Call shove van iemand KK vs A3o. River A.
Dezelfde shovet en ik call hem met KQo vs KTo. Wint hij weer.
Diezelfde shovet weer en ik call hem met A8s vs A2o. Wint die weer!
Eruit als 19e -.-'

Van zulke onzin word ik toch wel even verdomd chagrijnig..

Beantwoorden
Citeren
Angstzweet
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door BaggerSmurf
Gatverdamme! :f_mad:
Zit ik daar lekker met 25bb 1 uit 23 te wezen in de 180mans. Call shove van iemand KK vs A3o. River A.
Dezelfde shovet en ik call hem met KQo vs KTo. Wint hij weer.
Diezelfde shovet weer en ik call hem met A8s vs A2o. Wint die weer!
Eruit als 19e -.-'

Van zulke onzin word ik toch wel even verdomd chagrijnig..

Gaat bij mij al 120 van die dingen zo.. en dan ook nog $3.5r's.. sta min $850 op die dingen...

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het zou verboden moeten worden! :f_cry:

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

beat the variance.
maar blijft k#dddttttt als het gebeurt

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oei, oei, oei! Ik probeer vanavond te pinnen en het pinautomaat vertelt me dat mijn saldo ontoereikend is. Ik denk shit, laat ik dan maar €10,- pinnen. "Onvoldoende saldo." En dat op verdorie 4 oktober al. Stufi duurt nog even :(.

Vandaar dat ik $150,- heb uitgecasht en dat brengt mijn BR terug op $403.

Weltrusten!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik vroeg me vandaag af, op welke punten speel je een 180-mans nou anders dan een 45-mans? Op het moment zou ik elke gelijke situatie hetzelfde spelen in beide games. Toch heb ik het gevoel dat er subtiele verschillen zullen zijn ^^. Iemand voorbeelden?

Beantwoorden
Citeren
TheErwin
Oldschool Grinder

Ik zat net een video te kijken en daarin werd een sessie gerievewd van 45mans. Daar was maar 1 hand die de reviewer anders zou hebben gespeeld t.o.v. een 18mans. Dat verschil was dat in de 18mans de reviewer een check het beste vond en in een 45mans een push, omdat je in de 18mans al veel sneller dicht bij het geld zit. In een 180mans duurt het juist weer langer voordat je itm bent. DonBartos verdeeld in zijn 180mans serie de 180mans in 6 fases en als je zo'n specifieke verdeling zou maken voor de 45mans, zal het neerkomen op minder fases denk ik.

Maar ben ook wel benieuwd naar betere voorbeelden, dan mijn bovenstaande onzinverhaaltje. :D

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag weinig gespeeld, maar wel ver gekomen in een 500 man $2.20 Rebuy toernooi. Had niet door dat het geen Turbo was en dat hij dus meer dan 5 uur zou duren.. Uurtje te laat voor vergadering, maar wel een mooie $50.77 aan binnengehaald :).

BR = $439.

Beantwoorden
Citeren

Hoi Baggersmurf,

Ik heb niet heel je blog gelezen maar vroeg me af welke 180 mans je speelt en op welke site. Ik speel zelf de hyper turbos op stars. En moet zeggen dat die echt super goed te beaten zijn. :)

Veel succes iig.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hey Andjing!

Ik speel de $2.50 Turbo's op PokerStars :). Ik zal eens een kijkje nemen bij de Hyper Turbo's dan!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ok, op aanrader van Andjing even één $1 Hyper Turbo 180-mans gespeeld. Met mijn sick luckbox-skills heb ik die natuurlijk meteen geshipt voor een mooie $49 :). Alleen is een game met zulke hoge blinds mij iets te variance gevoelig en hou ik het toch bij de $2.50 turbo's.

BR = $487.

Beantwoorden
Citeren

:f_cool:Haha, lekker hoor Baggersmurf

Beantwoorden
Citeren
TheErwin
Oldschool Grinder

Gefeliciteerd! :) Als je me volgende keer stacked, mag je ook wel beetje van je geluk mee sturen :f_grin:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Bedankt jongens!

Even een grafiekje van toernooitjes sinds ik met de 180-mans begonnen ben:

Ik zal wat luck jouw kant op sturen Erwin :D.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het uitgecashte geld is ondertussen weer terugverdiend :).

BR = $552.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

50 games downswing ondertussen :( :rage:
BR = $495.

Beantwoorden
Citeren