Ga naar het forum
BaggerSmurf bouwt e...

Meldingen
Alles wissen

BaggerSmurf bouwt een nieuwe BR

525 Berichten
57 Gebruikers
0 Reacties
16.4 K Weergaven

Jammer van de negatieve sessie, maar goed dat je even bent gestopt. Mooi dat je later op de avond het weer gedeeltelijk hebt kunnen terug verdienen.

Goed dat je het startkapitaal al bijna hebt vrij gespeeld en de $100 bonus kan activeren.

Hopelijk kan je de trend naar boven nu wel vasthouden en zit je snel weer boven de $50.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door BaggerSmurf

Hier heb ik in ongeveer 200 handen ongeveer 250 big blinds binnengehaald, dus mijn BR is weer $5 omhoog :D.

BR = $31.81, PP = 82

Leuke blog. Ga zo door en op naar de 50 dollar!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik moet morgen vroeg opstaan om de dokter te bellen, maar na vanmiddag een sessie af te hebben gesloten met $8 winst kan ik het niet laten om nog gauw een uurtje wat tafels te openen :D.

Heb ook weer 3 potjes League of Legends gespeeld met mede PokerStrategen ^^.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ga ik all in met AK en een A op de flop, callt een A6, hit ie een straat -.-'. Push ik all-in met trips achten, callt ie, hit ie een straat... -$5

Tijd voor een potje LoL en dan slapen ^^.

Beantwoorden
Citeren
TheErwin
Oldschool Grinder

Als ik niet meer online ben, mag je gewoon doorgaan met centjes binnenhalen :P Maar die 2 handen zijn gewoon dikke pech :(

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Man toch, -$9 ondertussen door constant dingen als dit:

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;UTG2$2.01:174/16/9/3.2/29/38/100/88;Hero$0.95:///////;[/tg]
0.01/0.02 No-Limit Hold'em (8 handed)
Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.90 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP2 with 3♠, 3♦
UTG2 raises to $0.04, MP1 folds, Hero calls $0.04, 5 folds.

Flop: ($0.11) Q♠, 6♥, 3♥ (2 players)
UTG2 bets $0.04, Hero raises to $0.17, UTG2 calls $0.13.

Turn: ($0.45) 6♦ (2 players)
UTG2 checks, Hero bets $0.43, UTG2 calls $0.43.

River: ($1.31) 6♣ (2 players)
UTG2 checks, Hero raises $0.31 (All-In), UTG2 calls $0.31.

Final Pot: $1.93

Results:
UTG2 shows a full-house, sixes full of queens (Qh Jh)
Hero shows (3s 3d)

UTG2 wins with a full-house, sixes full of queens (Qh Jh)

Heb alles maar weer afgesloten voor ik weer ga tilten. Rotpech...

Beantwoorden
Citeren

Jammer man, gelukkig is het bijna kerst ff een paar dagen geen poker en daarna misschien eerst ff wat basis artikelen doorlezen. En dan weer op 0 beginnen.

Preflop limpen kan maar hou er zelf van om pocket pairs te raisen preflop. Hierdoor wordt je minder voorspelbaar.

Verder heb je pech dat er runner 6en valt maar op de river ben je eigenlijk door alles beat, wat je dan nog callt en zou ik behind checken.

Waarom zit je niet gewoon full stacked met auto rebuy aan tafel?
Ik vind full stacked een stuk prettiger spelen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Inderdaad, lekker kerst vieren :D! (De basisartikelen zitten nu ondertussen zo goed als in mijn hoofd hoor ^^.)

Bij lage pocket pairs zie ik het liefst zo goedkoop mogelijk de flop, dus ik call de BB of een minraise. Ik raise er niet mee tenzij ik de blinds denk te stelen.

Die raise toen de 3e 6 erbij kwam was tilt ^^.

Ja ik had net precies zo'n zelfde hand verloren en had niet meteen op rebuy geklikt (andere tafels die gingen knipperen enzo ^^). Auto rebuy aanzetten is inderdaad wel een goeie.

Prettig kerstfeest alvast, lezers van deze blog!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zo, kerst en oud&nieuw waren geweldig! Weinig gepokerd in die dagen, maar vandaag begint dit jaar alvast goed:

Ik heb in de tussentijd ook weer wat handjes gepost:
[NL2 FR] AK niet gehit op flop, c-bet vs 3 anderen
[NL2 FR] JKo, top pair op flop
[NL2 FR] AKs, c-bet vs 3 anderen
[NL4 FR] JK 2 pair op flop
[NL4 FR] AJo top pair op flop

Voortgang:
BR = $36,54, PP = 91

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik weet dat ik het eigenlijk niet moet doen, maar ik kon het niet laten om 1 tafel NL10 te openen. Vervolgens kwam ik een lief visje tegen wat mij graag zijn centjes wilde geven :D:

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;MP2$43.22:85/29/12/0.6/41/33/100/43;Hero$9.85:///////;[/tg]
0.05/0.1 No-Limit Hold'em (8 handed)
Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.90 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with K♥, K♠
2 folds, MP2 raises to $0.80, Hero raises to $2.40, 4 folds, MP2 raises to $16.00, Hero calls $7.45 (All-In).

Flop: ($26.00) 8♣, 4♠, 4♣
Turn: ($26.00) 2♠
River: ($26.00) A♠ (2 players)

Final Pot: $26.00

Results follow:
MP2 shows two-pair, eights and fours (Kc 8d)
Hero shows two-pair, kings and fours (Kh Ks)

Fijn om zulke mensen tegen te komen <3.

Beantwoorden
Citeren

Mooi begin van het nieuwe jaar! Niet zo slim om NL10 te gaan spelen maar gelukkig met winst af gesloten.

Wat is je bankroll op dit moment? En de $100 bonus al geactiveerd?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vond ik ook :D! Maar ik zal me inhouden en niet nog eens doen :).

BR is nu $38 en ik heb 97 PartyPoints.
Bedoel je met de $100 bonus die first-deposit bonus? Want ik weet niet of ik die wel ga activeren. Mijn moeder houdt nog steeds mijn rekening in de gaten en ik heb geen zin in gezeur thuis over stortingen op pokersites ^^.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door BaggerSmurf
Bedoel je met de $100 bonus die first-deposit bonus?.

Volgens mij als je die bonus activeerd, kan je het gewoon vrij spelen zonder extra te storten. Dus je moet gewoon PP verzamelen. Startkapitaal is immers $50 + $100.

De extra $100 kan je volgens mij in 4 delen vrijspelen van 150PP voor $25.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hmm, de enige bonus die ik zie is een 100% deposit bonus, tot maximaal $100. Waarvoor je dus $100 zou moeten storten als je $100 bonus wilt.

Heb jij al een $100 bonus geactiveerd dan?

Beantwoorden
Citeren

Nee moet nog 30PP. Wanneer je 100PP binnen 60 dagen na ontvangst van je startkapitaal hebt behaald. Kan je de bonus activeren en heb je 120 dagen de tijd om zoveel mogelijk van de $100 bonus vrij te spelen. Hierbij speel je $25 vrij per 150 PP.

De $100 bonus is onderdeel van je startkapitaal.

Bij mij staat de bonus boven in de hoofdlobby met een groenebalk, die aangeeft hoeveel procent je van de 100PP hebt behaald.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja die eerste bonus met de groene balk stond er bij mij ook, maar nu staat er niks extra's meer bij hoor ^^.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik heb ondertussen mijn 100 PartyPoints en dus een van mijn doelen behaald. Jippie :D! Mijn bankroll is op het moment $25 en daar moet dus nog aan gewerkt worden..

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Net een sessie gehad waar weinig goede starthanden kwamen. Als ze goed waren hitte ik vaak niks. En als ik hitte kreeg ik de belachelijkste bad beats.

Bankroll is nu $13 en ik sluit poepchagrijnig deze rotvenstertjes af en ga fijn slapen ^^. Weltrusten!

Beantwoorden
Citeren

Jammer man! Gewoon aan BRM houden, gedisciplineerd spelen en terug grinden. Hopelijk dat je dan snel weer een beetje ruimte krijgt bij je bankroll.

Good luck @ the tables!

Beantwoorden
Citeren

Beste baggersmurf... ik leef met je mee... vandaag 3 x AK gecrashed tegen lage pocketpairs, KK gecrashed tegen AA etc ik ga denk ik zo je voorbeeld volgen.

Beantwoorden
Citeren