Nu tijd om mijn verjaardag alvast te vieren :D.
Ben benieuwd of ik dat mooie petje krijg van TheErwin & co.
Wow goed bezig, nice graph, als je dit zo kan vasthouden
En jij krijgt helemaal geen petje, hoe kom je daar bij
Na weer eens goed verwend te zijn terug op bed kruipen (voel me nog steeds niet geweldig) en eens kijken of we weer een winstgevende sessie kunnen spelen :D.
Nog even 4 SnG's gespeeld om de pokeravond af te sluiten. Hier een geweldige play van Mr. McFishstick:
Spoiler
PartyGaming - $0.80+$0.20|300/600 NL - Holdem - 5 players
Hand converted by PokerTracker 3
BTN: 5,465.00
SB: 1,945.00
BB: 3,290.00
UTG: 2,780.00
Hero (CO): 6,520.00
SB posts SB 300.00, BB posts BB 600.00
Pre Flop: (900.00) Hero has 8♥ 8♠
fold, Hero raises to 6,520.00 and is all-in, BTN calls 5,465.00 and is all-in, fold, fold
Flop: (11830.00, 2 players) 2♥ T♥ K♣
Turn: (11830.00, 2 players) 7♣
River: (11830.00, 2 players) 9♣
Hero shows 8♥ 8♠ (One Pair, Eights) (PreFlop 85%, Flop 82%, Turn 18%)
BTN shows 7♠ 2♠ (Two Pair, Sevens and Twos) (PreFlop 15%, Flop 18%, Turn 82%)
Hero wins 0.00
BTN wins 11,830.00
MSS for Beginners - Part 3 en de eerste 2 MSS Winners bekeken.
Ik ben blij te melden weer een van mijn doelen behaald te hebben :D! BR bedraagt nu $161,63. Ik zal nu vast op NL10 gaan spelen en downmoven bij $120.
Heb een video bekeken over heads up spel. Hierdoor kreeg ik zin om eens heads up te spelen, maar de laagste limieten op PartyPoker zijn NL50 en $6 SnG's.
Kon de verleiding niet weerstaan en heb toch 11 HU SnG's gespeeld. Gelukkig is daardoor mijn bankroll nu wel gegroeid naar $182,15 :f_love:.
Wow dat gaat lekker
Denk je dat die HU vrij makkelijk te beaten zijn of dat het ook een soort van upswing is?
Mwah, de rake is best hard.. Als je wint met $6 inleg maak je $4,50 winst. Had bij een aantal spelers het idee dat ze inderdaad niet goed bezig waren, maar ik ga dit niet veel vaker doen omdat het toch aardig grote happen uit m'n BR zijn als je paar achter elkaar verliest.
Laten we het houden op een verdiend upswingetje :P.
Arrgh, ik word ondertussen wel ziek van die servers van PartyPoker!
Sta je voor 4 $3 SnG's ingeschreven en valt de connectie weg, terwijl hij bij bijvoorbeeld TheErwin allang weer terug is. Dag $12.
Meer mensen (Edit: volgens mij iedereen) hebben er last van, hij bleef bij mij een paar keer wegvallen en daarna kwam hij weer terug. Maar stop er nu voor de zekerheid toch ook wel mee.
Ok, ok, ik had gezegd dat ik van de Heads Up af zou blijven, maar de verleiding was nogal groot.

BR = $203
Laatste tijd niet veel gespeeld of aan mijn spel gewerkt. Allemaal leuke dingen te doen ^^.
Helaas net een slechte MSS sessie achter de rug die mijn bankroll terug op $191 bracht.
Wel weer 3 handjes gepost:
Nou ja, er tussenin starten en dan spelen tot 50BB. Dus nog steeds meer MSS van SSS vind ik ^^.
Weer 4 FR SnG's gespeeld. Helaas 2 keer geriverd ATs < QKo en AKs < ATs. Ook iemand die 15bb shove callt met 66 en wint van mijn AKs.
BR = $184.
Ennn jarig! 21 ondertussen alweer. Tijd om mijn bed uit te rollen en er een mooie dag van te maken. (Zonder poker) (Waarschijnlijk dan..
)